Деловодна информация
00661
15-00/132 27/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/07/2018 (дд/мм/гггг)
00661-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Белене 000413579
ул. България №35, етаж последен, стая №22
Белене BG314 5930 България
По въпроси за технико-инженерната част от поръчката-инж. Мирослава Русанова - Зам.-кмет на Община Белене; За въпроси по условията на процедурата и подготовка на офертите- Цветомир Цветанов - гл. експерт Икономическо развитие и обществени поръчки в Община Белене +359 658-31061/+359 658-34672
obshtinabl@gmail.com +359 658-31062/+359 658-34672

Интернет адрес/и

http://belene.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене,12574
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на улични настилки в община Белене
45233252      
Строителство

Поръчката обхваща изпълнението на СМР, свързани с текущ ремонт и поддържане на улична мрежа на територията на община Белене за календарната 2018г., с прогнозен обем около 2 300 кв.м. Възложителят ще определи в писмено известие(възлагателно писмо) съгласно договора, населените мяста, местоположението на конкретните участъци, обема и видовете работи, за които ще се изпълняват дейностите предмет на поръчката. Населените места ще бъдат до 6 на бр. - гр. Белене, и села от общината разположени в различни посоки спрямо общинския център гр. Белене. Предвидено е отстраняването на разрушения и деформации по улиците чрез полагане на трошенокаменна основа, ръчно и механизирано изрязване и фрезоване на асфалтови настилки, машинно и ръчно полагане на асфалтови смеси за кърпежи и преасфалтиране, студено изкърпване на асфалтобетонови настилки тип Печматик или еквивалент, обработка на пукнатини в асфалтовите настилки, повдигане на РШ, извозване на строителните отпадъци, ВОД при изпълнение на СМР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
48156.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45233000      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Белене

Поръчката обхваща изпълнението на СМР, свързани с текущ ремонт и поддържане на улична мрежа на територията на община Белене за календарната 2018г., с прогнозен обем около 2 300 кв.м. Възложителят ще определи в писмено известие(възлагателно писмо) съгласно договора, населените мяста, местоположението на конкретните участъци, обема и видовете работи, за които ще се изпълняват дейностите предмет на поръчката. Населените места ще бъдат до 6 на бр. - гр. Белене, и села от общината разположени в различни посоки спрямо общинския център гр. Белене. Предвидено е отстраняването на разрушения и деформации по улиците чрез полагане на трошенокаменна основа, ръчно и механизирано изрязване и фрезоване на асфалтови настилки, машинно и ръчно полагане на асфалтови смеси за кърпежи и преасфалтиране, студено изкърпване на асфалтобетонови настилки тип Печматик или еквивалент, обработка на пукнатини в асфалтовите настилки, повдигане на РШ, извозване на строителните отпадъци, ВОД при изпълнение на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Сумарен коефицент за ценообразуване – Ск    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
48156.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата процедура ще се проведе в съответствие с чл. 104, ал.2 от ЗОП, при условията на чл. 61 от ППЗОП- оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60 от ЗОП участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) (http://register.ksb.bg/) към КСБ за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория по чл.5, ал.6, т.2.4.2 от Правилника за РВВЦПРС. Чуждестранните участници(лица) могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата участниците удостоверяват обстоятелствата по предходните изречения, като попълват Част IV, раздел А, т.1 на еЕЕДОП, като посочват информация, относно актуалното вписване на участника в съответен професионален или търговски регистър в държавата-членка в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. Доказване: при условията на чл.67, ал.5, и при ал.6 ЗОП - преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника (определения за изпълнител), в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СМР, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – заверени копия от удостоверения или талони за регистрация съгласно Закона за Камарата на строителите, или други еквивалентни документи, актуални към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на строителя“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката(обектите, предмет на поръчката са втора група, четвърта категория строежи). Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел Б.Икономическо и финансово състояние, т.5 на еЕЕДОП, за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ или еквивалент. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица /на застраховка "Професионална отговорност" в строителството, съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица. Забележка: В случай на участие на обединение което не е ЮЛ, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
2. Участниците трябва да имат реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2015г., 2016г. и 2017г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Обстоятелството се удостоверява с попълване на данни за наличие на реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за изисквания брой финансови години съгласно обявлението и документацията за обществената поръчка, в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: „Икономическо и финансово състояние”, т. 2а) от еЕЕДОП. В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с някой от посочените по чл.62, ал.1, т.1, 3 или 4 документи, ал.4 от ЗОП. Забележка: Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ ще се приема оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в еЕЕДОП на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители еЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
Съгласно чл.62, ал.2 ЗОП, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Чуждестранни участници(лица), могат да представят аналогични или еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент, с минимална застрахователна сума съответстваща на обема и характера на поръчката за този вид строителство съгласно чл.5, ал.2 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320).
2. Участниците трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 40 000 лв. (четиридесет хиляди лева) без ДДС за последните три приключили финансови години (2015г., 2016г. и 2017г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ ще се приема оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да са изпълнили строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата.Удостоверяване на съответствието с поставеното изискване е с попълване на информация в съответната част от еЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и професионални способности, т.1а). Информацията да описва стойността, датата, на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема на изпълненото строителство.В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на: Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка,съобразно декларираната от участника в еЕЕДОП информация по този критерий за подбор,придружен с удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да прилага следните системи:
а) за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент,и
б) за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент.
При подаване на офертата, съответствие с изискването по т.2а) и 2б) се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП.В еЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат–посочва се интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване за обхвата на регистрацията и периода на валидност. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва със заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството и за опазване околната среда,или еквивалент. Сертификатите да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда съгласно чл.64, ал.7 и ал.8 от ЗОП.
3. Участникът да има на разположение лица за технически екип за изпълнение предмета на поръчката.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на информация в еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: технически и професионални способности, т. 2 от еЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция която ще изпълняват при изпълнение на поръчката;Образование (степен,специалност,година на дипломиране,№ на диплома,учебно заведение);Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Специфичен опит (месторабота, период, длъжност, основни функции). В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на екипа технически лица за изпълнение предмета на поръчката. В списъка се посочва цялата изисквана от Възложителя информация по отношение на лицата посочени в тях,в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за екипа в еЕЕДОП.
4. Участниците да разполагат със собствена, наета или на лизинг механизация и техника, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката в съответствие с изискванията на техническата спецификация. Участниците посочват информация в еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП. (посочват се рег.№, марка, модел, год. произв., осн. за ползване -собств.,нает-дог.наем, лизинг-дог. лизинг).
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители,за последните се прилага чл.66 от ЗОП.


1. Участниците самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), да са изпълнили строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 г., от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета и обема на поръчката, ще се приема строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, минимум 2 300 кв.м.
2.Участниците да имат внедрени и да прилагат в дейността си: система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, и внедрена система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент. Обхватът на внедрените системи, трябва да е за строителни дейности.
3. Участникът трябва да предложи правоспособни лица за технически екип при изпълнение предмета на поръчката, в следния минимален състав:
а).Технически ръководител: със съответна квалификация или образователна степен по смисъла чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна съгласно чл.163а, ал.3 от ЗУТ(за чуждестранните лица), с опит като технически ръководител минимум 2 години;
б). Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с доказан опит като специалист контрол на качеството(или заемана еквивалентна позиция) мин. 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
в). Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ – курс на обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност (или заемана еквивалентна позиция) – мин. 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в предложения в офертата на участника екип за изпълнение на строителството, при условие че притежава необходимата правоспособност и квалификация за всеки от тях.
4. Участникът следва да разполага минимално със следното оборудване /механизация/, както следва:
а). багер с челен товарач -1 бр.;
б). самосвал – 1 бр.;
в). фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.;
г). асфалтополагаща машина – 1 бр.;
д). пневматичен валяк– 1 бр.;
е). гудронатор – 1 бр.;
ж). фугорезачка – 1 бр.;
з). водоноска за измиване – 1 бр.;
и). вибрационен валяк – 1 бр.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, удостоверяващ декларираната информация в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение (ГИ) съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП се определя в размер на 2 % /две на сто/ от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. По отношение ГИ се прилага чл. 111 от ЗОП. ГИ се представя по избор на Изпълнителя в една от следните форми:
1. депозит на парична сума по сметка на възложителя;
2. банкова гаранция в полза на възложителя;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранция във форма на парична сума се внася по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN:BG61STSA93003359454700; BIC: STSA BGSF, банка ДСК; банковата гаранция – да е оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на вал. – най-малко 30 дни след изп. на договора, а застраховката - в оригинал, сключена със застраховател отговарящ на чл.12, ал.1 от Кодекса за застраховането, със срок на валидност – най-малко 30 дни след изп. на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Белене – гр.Белене, ул. България №35, етаж последен, зала №26

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 т.2 и т.3-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП за отстраняване, има право да представи доказателства съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. 1.1.Отстраняват се участници в процедурата и:
- при наличие на основания по чл.107 ЗОП;
- в нарушение на чл.101, ал.8-ал.11 от ЗОП. Отсъствието на обстоятелства по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
- за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обстоятелствата по смисъла на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
- за които са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
Съгласно ЗОП, ДВ бр. 49 от 12.06.2018 г. нац. осн-я за отстраняване са и:-осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); -нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ и нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
1.2. Липсата на обст-ва по нац. осн-я за отстраняване се декл. в eЕЕДОП в полето „Прилагат ли се спец. нац. осн-я за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
2. Съгласно чл.67, ал.1 и ал.4 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез попълване и представянe на ЕЕДОП само в електронен вид(с/но §29, т. 5, б. „а“ от ПЗР на ЗОП, в сила от 01.04.2018 г.). Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП от участниците, могат да бъдат изисквани в хода на процедурата допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител,представя актуални документи,удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор,при условията на чл.58, ал.6 от ЗОП. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица,ако има такива, като и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП. 3.От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на поръчката, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ; гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
За неуредените в настоящото обявление въпроси се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документацията за обществената поръчка, и действащото законодателство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт Икономическо развитие и обществени поръчки
ул. България № 35, етаж последен, стая№22
Белене 5930 България
obshtinabl@gmail.com +359 658-34672
http://belene.bg/ +359 658-31062/+359 658-34672

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва