Деловодна информация
00797
93-ОП18-42 13/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/07/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32556


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32556
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на хранителни продукти за нуждите на постоянни детски ясли и детска кухня на община Бургас по шест ОП"
15000000      
Доставки

Доставяните хр. продукти за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня. По ОП № 1 - Хлябът да е „Добруджа“ или „Бял”, нарязан по утвърден стандарт „България” УС-03-2011. По ОП № 2 - Прясното пастьоризирано мляко да е произведено от сурово мляко, квасеното мляко да е произведено в съответствие със стандарт БДС 12:2010; сиренето да е в съответствие със стандарт БДС15:2010.
По ОП № 3 - Доставяните хранителни стоки от бели и червени меса следва да са произведени по IFS стандарт, без добавка на натриев хлорид. Замразеното месо не трябва да съдържа добавено количество вода, сол или различни подобрители;
По Обособена позиция № 4 – Яйца следва да са с размер L, клас „А”. По ОП № 5 - Консервираните продукти, не трябва да съдържат консерванти, оцветители и овкусители. По ОП № 6 - Зърнените храни за консумация от деца до 3 год., следва да отговарят на Наредбата за изискванията към храните на зърнена основа и към детските храни, предназначени за кърмачета и малки деца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
470000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Доставка на хляб" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Доставка на хляб за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас, както следва: хляб „Добруджа” нарязан по утвърден стандарт „България” УС-03-2011 и хляб „Бял” нарязан по утвърден стандарт „България” УС-02-2011. Количествата по видове хранителни продукти се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мляко и млечни изделия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Доставка на мляко и млечни изделияна нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас, както следва: Прясно краве мляко – над 3% UHT/; Прясно краве мляко – над 3%; Кисело краве мляко – 3,6% по БДС12:2010, в кофички; Кисело краве мляко – 3,6% по БДС12:2010, в кофички; Сметана – квасена 20% /кофичка/; Сирене саламурено от краве мляко по БДС БДС15:2010; Кашкавал от краве мляко по БДС 14:2010; Масло-краве 82%; Адаптирано мляко-кутия (за възраст от 10 месеца до1 год.); Адаптирано мляко-кутия (за възраст от 10 месеца до1 год.) Количествата по видове хранителни продукти се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на месо и месни продукти“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Доставка на месо за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас, както следва: Свински бут без кост – охладен ; Свински бут без кост - замразен; Телешки шол - охладен; Телешки шол - замразен; Заешко месо – охладено (цял труп); Заешко месо – замразено (цял труп); Пиле -замразено, к-во “Екстра”; Пилешко филе - замразено; Пуешко месо замразено – без кост. Количествата по видове хранителни продукти се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
128750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на яйца” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Доставка на яйца за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас, както следва: Яйца-размер L, клас „А”. Количествата се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
18333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на консервирани продукти“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Доставка на консервирани продукти за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас, както следва: домати консерва - небелени и белени; доматено пюре-консерва; зелен фасул-консерва;паприкаш - консерва; нахут-консерва; лютеница буркан – домашна едросмляна; мармалад – шипки; конфитюр – (ягода/ малина/ праскова/ кайсия/ горски плодове – с над 45 % плодово съдържание) ;компот- праскови белени; Компот – сини сливи без костилка; плодово пюре-детско (асорти или плодова смес); нектар – 100% плодово съдържание /бег ин бокс/ - ябълка, праскова, кайсия; натурален сок – 100% плодово съдържание (ябълка, праскова, кайсия, банан, смесен). Количествата по видове хранителни продукти се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
79166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на бакалия“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15893000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Доставка на следните продукти: брашно тип 500; царевично брашно; оризово брашно; олио; захар кристална –пакетирана; пудра захар; ориз –качество “Екстра”-пакетиран; боб-сух - белен, киноа, елда, булгур, леща - белен, нахут, грис-пшеничен, пакетиран, царевичен грис – пакетиран, тестени / макаронени изделия (фиде, макарони и кус-кус) - пакетирани, тестени / макаронени изделия (фиде, макарони и кус-кус) - пакетирани, фиде, нишесте пшенично, нишесте царевично, оцет, мая за хляб – на кубчета, канела, сол-ситна, сода-бикарабонат, какао на прах – със захар, чай плодов-пакет, ванилия, бакпулвер, чубрица, джоджен, дафинов лист, червен пипер, копър, целина, корнфлейкс-натурален български, корнфлейкс-натурален вносен, овесени ядки, каша оризова безмлечна, каша зърнена (оризова или смесена), кори за баница, юфка - домашна, бисквити-обикновени, бишкоти (с яйца), бишкоти (с яйца). Количествата по видове хранителни продукти се определя от Възложителя по предварителна заявка до достигане на максималния финансов ресурс предвиден от Възложителя по раздел ІV т.1 за срок от 24 мес.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
66666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. По т. 1 Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка /ОП/, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. 2. Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен По т. 2. Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за ОП, по всички обособени позиции, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на валидни сертификати EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка По т. 3 Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни удостоверения за регистрация, издадени от БАБХ, на обект за производство на храни и/или обект за търговия с храни на едро, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните.
4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. По т. 4. Участникът попълва поле 9 от раздел В : Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. За автомобилите за разнос на храни от животински произход – следва да се представи удостоверение за регистрация, издадено от ОДБХ.


1. Доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: дейности, свързани с доставяне на хранителни продукти по съответната обособена позиция. 2. Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката, а именно за хранителни продукти по групи храни за всяка обособена позиция. 3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. 4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Транспортирането следва да е съобразено с изискванията, посочени в Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно хигиената на храните. Транспортните средства следва да могат да поддържат необходимите температури и условия за съхранение на съответните хранителни продукти описани на етикета или придружаващите документи /сетрификати за произход на съответните. Транспортирането на особено бързоразвалящите се хранителни продукти се извършва съгласно изискванията на БДС 12545-74 "Транспорт на хранителните продукти. Общи хигиенни норми и изисквания", съгласно чл. 6 Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарните изисквания за съхраняване и използуване на особено бързоразвалящите се хранителни продукти. Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти, включени в обема на настоящата поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставяните хр. продукти, следва да отг. на изискванията на действащото законодателство и съответните норм. актове, които са изброени в раздел IX т.7 от документацията. Изисквания по ОП: по ОП1 Хлябът да е „Добруджа“ или „Бял”, нарязан по утвърден стандарт „България” УС-03-2011; по ОП2-Пр. пастьоризирано мл. да е произведено от сурово мл., квасеното мл. да е произведено в съответствие със стандарт БДС 12:2010; сиренето да е в съответствие със стандарт БДС15:2010; по ОП3-Доставяните хр. стоки от бели и червени меса следва да са произведени по IFS стандарт, без добавка на натриев хлорид. Замразеното месо не трябва да съдържа добавено кол-во вода, сол или различни подобрители; по ОП4-Яйцата следва да са с размер L, клас „А”; по ОП5 Консервираните продукти, не трябва да съдържат консерванти, оцветители и овкусители; по ОП6-Зърн. хр. за консумация от от деца до 3г.следва да отг. на Наредбата изискванията към храните на зърнена основа и към дет. хр., предназначени за кърмачета и малки деца.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска 26

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Възложителят сключва писмен договор за всяка от обособените позиции с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание. Към настоящата документация са приложени два формата на еЕЕДОП – PDF (подходящ за преглед) и XML (подходящ за компютърна обработка). Прогнозната стойност на обществената поръчка е максимално разполагаемият ресурс на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва