01152-2018-0004

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

39. Право


Решение номер 12 от дата 26.06.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

BG411, Софийски районен съд, гр. София, бул. Ген. М.Д. Скобелев № 23, За: Теменужка Джурина, България 1463, София, Тел.: 02 8955702, E-mail: Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg, Факс: 02 8955610

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Съдебна власт


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Софийски районен съд – книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП"

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставката на канцеларски материали за нуждите на Софийски районен съд - книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП. Видовете, количествата и характеристиките на артикулите са подробно описани в техническата спецификация към документацията. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката или до достигане на максимално допустимата прогнозна стойност на поръчката, в зависимост от това кое от двете обстоятелства настъпи по-рано.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на поръчката на обособени позиции би било нецелесъобразно доколкото артикулите са свързани със задоволяването на специфични нужди на СРС във връзка с разглежданите от съда граждански и наказателни дела и при разделянето й биха се създали предпоставки за затрудняване осъществяването на съдопризводствената дейност на съда, както и доколкото артикулите попадат под специалната норма на чл. 12 ЗОП.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 542042 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.1, т.1 ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставки и услуги е с прогнозна стойност по-голяма или равна на 264 033 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл.18, ал.1, т.1-11 ЗОП. Предвид размера на прогнозната стойност и наличието на правните основания, Възложителят ще проведе открита по вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническото задание в документацията на поръчката. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да е неблагоприятни последици. На осн. чл. 12, ал. 3 вр. с ал. 1, т. 1 ЗОП поръчката е предназначена за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания. При възлагане на ОП по чл. 12, ал. 1 ЗОП могат да участват лица, при условие, че най-малко 30 % от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива с неравн. положение. На осн. чл. 12, ал. 7 ЗОП, оферти могат да подават и други заинт. лица.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.06.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Александър Велинов Ангелов

VIII.2) Длъжност

Административен ръководител и председател на Софийски районен съд