01152-2018-0004
Технически редакции | ||
26.06.2018 11:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2018 11:47 ч. : | 26/06/2018 11:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2018 11:47 ч. : | 26/06/2018 11:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
39. Право
І: Възложител
Публичен
BG411, Софийски районен съд, гр. София, бул. Ген. М.Д. Скобелев № 23, За: Теменужка Джурина, България 1463, София, Тел.: 02 8955702, E-mail: Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg, Факс: 02 8955610
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.srs.justice.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Съдебна власт
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Софийски районен съд – книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП"
Доставката на канцеларски материали за нуждите на Софийски районен съд - книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП. Видовете, количествата и характеристиките на артикулите са подробно описани в техническата спецификация към документацията. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката или до достигане на максимално допустимата прогнозна стойност на поръчката, в зависимост от това кое от двете обстоятелства настъпи по-рано.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на поръчката на обособени позиции би било нецелесъобразно доколкото артикулите са свързани със задоволяването на специфични нужди на СРС във връзка с разглежданите от съда граждански и наказателни дела и при разделянето й биха се създали предпоставки за затрудняване осъществяването на съдопризводствената дейност на съда, както и доколкото артикулите попадат под специалната норма на чл. 12 ЗОП.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.1, т.1 ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставки и услуги е с прогнозна стойност по-голяма или равна на 264 033 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл.18, ал.1, т.1-11 ЗОП. Предвид размера на прогнозната стойност и наличието на правните основания, Възложителят ще проведе открита по вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническото задание в документацията на поръчката. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да е неблагоприятни последици. На осн. чл. 12, ал. 3 вр. с ал. 1, т. 1 ЗОП поръчката е предназначена за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания. При възлагане на ОП по чл. 12, ал. 1 ЗОП могат да участват лица, при условие, че най-малко 30 % от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива с неравн. положение. На осн. чл. 12, ал. 7 ЗОП, оферти могат да подават и други заинт. лица.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП
26.06.2018 г.
VIII: Възложител
Александър Велинов Ангелов
Административен ръководител и председател на Софийски районен съд