Деловодна информация
02030
5549 08/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
02030-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Васил Василев; Тодор Мархолев +359 281389257/ +359 281389113
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg/890524074e638644e2b37b3e67912698


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/890524074e638644e2b37b3e67912698
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказнията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хигиенни консумативи за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията (ГДИН) и териториалните й служби“ за период от 24 месеца по обособени позиции
19520000      
Доставки

Целта на обществената поръчка е да бъдат доставени хигиенни консумативи за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
225000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Различни видове хигиенни консумативи“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставката ще се извършва по списък с адресите на централно управление и териториалните служби на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“, подробно описани в Приложение №1а

Поръчката е за доставка на хигиенни консумативи за нуждите на ГДИН и териториалните и служби. Количеството на консумативите, които ще бъдат доставяни са подробно описани в техническите спецификации към документацията за обществената поръчка. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по обособена позиция 1, в размер до 65 064,00лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция 1, при необходимост от доставка на други видове хигиенни консумативи предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
195192.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, в размер до 50% или 65 064,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката при необходимост от доставка на други видове хигиенни консумативи от предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове хигиенни консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.

II.2) Описание 1

„Хигиени консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т 1 от ЗОП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставката ще се извършва по списък с адресите на централно управление и териториалните служби на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията".

Поръчката е за доставка на хигиенни консумативи за нуждите на ГДИН и териториалните й служби. Количеството на консумативите, които ще бъдат доставяни са подробно описани в техническите спецификации към документацията за обществената поръчка.Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по обособена позиция 2, в размер до 9 936,00лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция 2, при необходимост от доставка на други видове хигиенни консумативи предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор.
При възлагането на обществената поръчка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП по Обособена позиция № 2 могат да участват лица, отговарящи на условията от чл. 12, ал. 5 и 6 от ЗОП, и чл. 80, ал. 3 и 4 от ППЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29808.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, в размер до 50% или 9936,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката при необходимост от доставка на други видове хигиенни консумативи от предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове хигиенни консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен
Документи за доказване:
по т.1. - Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
По т.2 - заверено копие „вярно с оригинала“ на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, съответстващ с предмета на поръчката.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
За идентична с тази на настоящата поръчка се приема доставка на хигиенни консумативи в обем съответстващ на 1/2 от обема на настояшата обществена поръчка, за която участникът подава оферта.
За сходна с тази на настоящата поръчка се приема доставка на хигиенни консумативи в обем съответстващ на 1/2 от обема на настояшата обществена поръчка, за която участникът подава оферта.
Под “изпълнени доставки” се разбират такива, които независимо от датата на сключването/възлагането им, са приключили в посочения по-горе период.
2. Сертификат издаден от независими акредитирани лица по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. По отношение Гаранцията за обезпечаване на изпълнението важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична сума, вносима по сметка на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", безусловна банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Договорът ще се финансира със средства, осигурени от бюджета на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията".
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Офертите се представят в деловодството в административната сграда на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“, находяща се в гр. София, бул. „Ген. Н. Столетов“ №21.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и когато такива обстоятелства са възникнали спрямо един или повече членове на обединението, което е Участник в процедурата. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2 и т. 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват Участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражнят контрол при вземане на решения от тези органи. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, ал. 1 от ЗОП се попълва в съответните части на ЕЕДОП. В Част ІІІ, Буква „Г: Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка“ Участникът предоставя информация относно присъди за престъпления по чл. 172, чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252, чл. 254а – 260 и чл. 352- 353е от НК и за престъпления, аналогични на тези по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП в друга държава членка или трета страна.Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП.Други основания за отстраняване, произтичащи от националното законодателство, са следните :а) Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура; б) участници, регистрирани по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) ще бъдат отстранявани от процедурата, освен в случаите на изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп чрез електронен адрес до документацията за обществена поръчка, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя за участие в процедурата на посочения в обявлението профил на купувача в раздел I.1., от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП за настоящата обществена поръчка, чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Системата е достъпна чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на Европейската комисия, както и директно на адрес https://ec.europa.eu/tools/espd

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В срока, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва