Деловодна информация
00797
93-ОП18-45 25/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/05/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34763


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34763
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства по обособени позиции" 93-ОП18-45
39000000      
Доставки

За да се използва оптимално капацитета на Дневния център се предвижда оборудване и обзавеждане на следните помещения:зала за лечебна физкултура и рехабилитация,втори кабинет за психолог,логопед,зали за индивидуална работа 2бр.; зали за групова работа 2бр.;психосензорна стая;общи помещения-трапезария и кухня/разливочно и входно антре,санитарни помещения и стаи за персонал 2бр.За изпълнение на дейностите по ОП1 и ОП2,Възложителят предоставя проект по част:„Интериор и обзавеждане“ и спецификация с посочени параметри и технически изисквания в съответствие с действащи норми и стандарти,одобрен от гл.архитект на Община Бургас и съгласуван от МТСП.За изпълнение на дейностите по ОП 3,Възложителят предоставя проект по част:Паркоустройство и благоустройство“,съгласуван с МТСП.Подробното описание,количествата и точните размери на необходимото оборудване и обзавеждане по всички ОП се съдържа в Техническите спецификации,публикувни на профила на купувача на интернет адреса(URL),посочен в т. I.1).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
157646.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства в УПИ І, кв. 1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
39200000      
39141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Обзавеждане на Зала за групова работа 1 – Занималня,Зала за групова работа 2 – Занималня,Спалня 1,Спалня 2,Спалня 3,Общи помещения -трапезария, входно антре, санитарни помещения,Зала за индивидуална работа 1- арт терапия, трудотерапия,Картотека и кабинет психолог,Сензорна стая - Психосензорна зала,Зала за индивидуална работа 2 - интернет,Стая за персонал 1,Стая за персонал 2 и гардероб.За изпълнение на дейностите по Обособена позиция 1, Възложителят предоставя проект по част: „Интериор и обзавеждане“ и спецификация с посочени параметри и технически изисквания в съответствие с действащи норми и стандарти,одобрен от гл. архитект на Община Бургас и съгласуван от МТСП.Подробното описание, количествата и точните размери на необходимото обзавеждане по обособената позиция се съдържа в Техническите спецификации, публикувни на профила на купувача на интернет адреса (URL), посочен в т. I.1).
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
32814.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

II.2) Описание 1

„Доставка, монтаж и инсталиране на оборудване за Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства в УПИ І, кв. 1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас.“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
37400000      
39221100      
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За изпълнение на дейностите по и Обособена позиция 2, Възложителят предоставя проект по част: „Интериор и обзавеждане“ и спецификация с посочени параметри и технически изисквания в съответствие с действащи норми и стандарти, одобрен от гл. архитект на Община Бургас и съгласуван от МТСП.Оборудване за:Зала за групова работа 1 - Занималня,Зала за групова работа 2 - занималня,Спалня 1,Спалня 2,Спалня 3,Зала за индивидуална работа 1- арт терапия, трудотерапия,Картотека и кабинет психолог,Сензорна стая - Психосензорна зала,Зала за индивидуална работа 2 - интернет,Здравен кабинет,Стая за персонал 2 и гардероб,Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика.Подробното описание, количествата и точните размери на необходимото оборудване и обзавеждане по обособената позиция се съдържа в Техническите спецификации, публикувани на профила на купувача на интернет адреса (URL), посочен в т. I.1).
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
103069.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на паркова мебел и съоръжения за кът за отдих в УПИ I, кв. 1 по плана на Приморски план, гр. Бургас, идентификатор 07079.618.3.26 по КККР на гр. Бургас". 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43325000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

За изпълнение на дейностите по Обособена позиция 3, Възложителят предоставя проект по част: Паркоустройство и благоустройство и спецификация на предвидените съоръжения и градинско оборудване.За нуждите на ползвателите на центъра се предвижда обособяване на кът за отдих за деца в неравностойно положение, с обособени зони – зона за съоръжения и зона – сензорна градина, оборудвани с необходимите съоръжения.Съоръжения за: ЗОНА ЗА РАЗПОЛАГАНЕ НА СЪОРЪЖЕНИЯ и СЕНЗОРНА ГРАДИНА.Подробното описание, количествата и точните размери на необходимото оборудване по обособената позиция се съдържа в Техническите спецификации, публикувни на профила на купувача на интернет адреса (URL), посочен в т. I.1).
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
21762.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, съгласно Приложение XI към Директива 2014/24/ЕС.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За всички ОП: Участниците следва да са изпълнили доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
- При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. За ОП 1 и ОП 2: Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на предмета на съответната обособена позиция или еквивалентен.
- При подаване на офертата,участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а,ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. За всички ОП: Участниците следва да са изпълнили доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. За ОП 1: Под „идентични“ или „сходни“ доставки с предмета на настоящата поръчка по Обособена позиция 1 следва да се разбира доставка и монтаж на обзавеждане за офис или обществени сгради.За ОП 2:Под „идентични“ или „сходни“ с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с доставка и/или монтаж на компютърно и/или сървърно оборудване и/или кухненско и/или медицинско оборудване.За ОП 3:Под „идентични“ или „сходни“ доставки с предмета на настоящата поръчка по Обособена позиция 3 следва да се разбират доставки и монтаж на съоръжения и обзавеждане на обществено достъпни площадки за игра, изпълнени съгласно изискванията на Наредба № 1/12.01.2009 г.
2. За ОП 1 и ОП 2: Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на съответната обособена позиция или еквивалентен.За ОП 1: В областта на доставка и монтаж на обзавеждане за офис или обществени сгради или еквивалентен.За ОП 2: В областта на доставка и/или монтаж на компютърно и/или сървърно и/или прожекционно оборудване и/или програмни продукти и/или кухненско оборудване и/или медицинско оборудване или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54,ал.1,чл. 55,ал.1 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора,увеличен с 30 дни.Представя се във форма по избор,съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор.
3.Условията,размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор.
4.Възложителят сключва писмен договор с определения изпълнител по съотв. ОП,по реда на чл.112 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 ЗОП,преди сключване на договор,участникът,избран за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичните заседания могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО!!! В изпълнение на чл.67,ал.4 от ЗОП във връзка с § 29,т. 5, б.„а“ от ПЗР на ЗОП, считано от 01.04.2018г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя в електронен вид по образец,утвърден с акт на Европейската комисия.
За всички ОП:
1.Изпълнителят трябва да осигури стикери,които да бъдат залепени на всеки един артикул предмет на настоящата поръчка. Стикерите следва да съдържат логата на програмата и ЕС, наименование на проекта и ДБФП. Възложителят ще предостави на Изпълнителя модел на стикера.
2.Сроковете за изпълнение са както следва: ОП1и2-по предложение на участника,но не по-малко от 30 дни и не повече от 120 дни,считано от датата на получаване на възлагателно писмо;За ОП3-по предложение на участника,но не по-малко от 30 дни и не повече от 90 дни,считано от датата на получаване на възлагателно писмо.Гаранционен срок-по предложение на участника, като същият не следва да бъде по-кратък от 24 (двадесет и четири) месеца,считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните за приемане на работата.
3.Прогнозните стойности са максимални.
4.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП,Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл.74,ал.1 от ЗОП.
5.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП,Министерство на околната среда и водите,Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg,http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
6.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
7.За всеки посочен стандарт в настоящата поръчка, да се чете или еквивалент.
За позовани недатирани /отменени/ стандарти се прилага актуална версия на съответния стандарт,включително всички негови изменения действащи към момента на обявление на обществената поръчка или еквивалент.
8.В случай, че в документация за поръчка са посочени конкретен модел, източник, процес, търговска марка, стандарт, патент, тип, произход, процес или производство, или водят към тях, да се чете „ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва