Деловодна информация
02030
4868 22/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/05/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Изпълнение на наказанията 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Васил Василев; Костадин Картулев +359 28139-257/+359 28139-258/+359 28139-106/+359 28139-122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg/0f41d198ec6f506b583d7a3b8cddc027


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/0f41d198ec6f506b583d7a3b8cddc027
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на консервирана зеленчукова продукция за териториалните служби на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията" за срок от 24 месеца“
15800000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка на консервирана зеленчукова продукция за териториалните служби на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията за срок от 24 месеца. Прогнозните количества консервирана зеленчукова продукция са следните: 1) Домати консервирани, стерилизирани – 328 600 кг.; 2) Грах, зелен, стерилизиран – 220 200 кг.; 3) Гювеч, стерилизиран – 131 400 кг.; 4) Паприкаш, стерилизиран - 166 200 кг. и 5) Зелен фасул, стерилизиран – 193 200 кг. Доставките ще се извършват на четири равни количества, по шестмесечия, след предварителна заявка от страна на представител на Възложителя или представител на съответната териториална служба на ГД „Изпълнение на наказанията“. Първа доставка следва да се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписването на договора. Срокът за изпълнение е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за обществена поръчка или до изчерпване на стойността по него (при настъпване на първото по време обстоятелство).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2320079.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15331000      
15331130      
15331134      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314
BG415
BG341
BG331
BG313
BG315
BG423
BG421
BG424
BG342
BG411
BG344
BG312

затворите в градовете Белене, Бобов дол, Бургас, Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, ЗО Смолян, Сливен, София, Стара Загора.

Предмет на обществената поръчка е доставка на консервирана зеленчукова продукция за териториалните служби на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията за срок от 24 месеца. Прогнозните количества консервирана зеленчукова продукция са следните: 1) Домати консервирани, стерилизирани – 328 600 кг.; 2) Грах, зелен, стерилизиран – 220 200 кг.; 3) Гювеч, стерилизиран – 131 400 кг.; 4) Паприкаш, стерилизиран - 166 200 кг. и 5) Зелен фасул, стерилизиран – 193 200 кг. Доставките ще се извършват на четири равни количества, по шестмесечия, след предварителна заявка от страна на представител на Възложителя или представител на съответната териториална служба на ГД „Изпълнение на наказанията“. Първа доставка следва да се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписването на договора. Срокът за изпълнение е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за обществена поръчка или до изчерпване на стойността по него (при настъпване на първото по време обстоятелство). Възложителят си запазва правото да възложи „опция за допълнителни доставки”, в размер до 464 015,83 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на зеленчукова продукция от специфицираните пет вида консерви в техническата спецификация в срока на действие на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2320079.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да възложи „опция за допълнителни доставки”, в размер до 464 015,83 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на зеленчукова продукция от специфицираните пет вида консерви в техническата спецификация в срока на действие на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Наличие и условие за упражняване на опцията:
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на зеленчукова продукция от специфицираните пет вида консерви в техническата спецификация в срока на действие на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, за производство или за търговия с храни на едро, с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на обществената поръчка.
При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за производство или за търговия с храни на едро, включващо групите храни от предмета на поръчката съобразно извършваната от лицето дейност, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14, ал. 3 от Закона за храните).
Когато участник е чуждестранно лице, участникът следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП преди сключване на договор избраният за изпълнител чуждестранен икономически оператор трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява дейността в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, ако е необходимо.
Доказване:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на дейностите, за които е необходима регистрация по чл. 12 от ЗХ. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват дейности, за които е необходима регистрация по чл. 12 от ЗХ.
За доказване на съответствието с това изискване участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните. На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП преди сключване на договор избраният за изпълнител чуждестранен икономически оператор трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява дейността в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, ако е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишни обороти.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2 от ДР. на ЗОП/.
Под „обхват“ се разбира: доставки на консервирана зеленчукова продукция.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез попълване на информация в Част ІV, Раздел Б, т. 2б) от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с това изискване участникът, определен за изпълнител, предоставя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малък от една втора от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка (§ 2, т. 67 от ДР на ЗОП).
Под „обхват“ се разбира: доставки на консервирана зеленчукова продукция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът следва да има внедрени и да прилага:
a. система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката.
b. система за управление на безопасността на храните в съответствие с ISO 22000:2005 или еквивалент, с обхват предмета на поръчката.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП . Участникът, определен за изпълнител, представя сертификат (заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът, определен за изпълнител, представя документите по т. 1 и 2 преди сключване на договор за обществена поръчка. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да е изпълнил 1 (една) доставка с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „сходен“ предмет се разбира: доставка на консервирана зеленчукова продукция на едро.
Под „сходен“ обем се разбира поне половината от прогнозните количества на хранителни продукти, предмет на обществената поръчка.
2. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката;
3. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на безопасността на храните в съответствие с ISO 22000:2005 или еквивалент, с обхват предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, административната сграда на ГДИН

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договор за обществена поръчка, е 4% (четири на сто) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация,както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея.
3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се представя документ по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП -документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: - правата и задълженията на участниците в обединението; - разпределението на отговорността между членовете на обединението; - дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва