Деловодна информация
00971Община Опан
ОП-15 04/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00971-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опан 000817917
с.Опан, община Опан ,област Стара Загора
с.Опан BG344 6078 България
Виолета Кирева +359 41012260
opan@mail.bg +359 42603044

Интернет адрес/и

www.opan.bg

http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оборудване и обзавеждане на сградата на ОУ „Христо Ботев“, с. Опан“
39162200      
Доставки

С проект: „Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура“ по мярка 7. „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от ПРСР 2014-2020г. се предвижда да се обнови материалната база на училището. Новото оборудване и обзавеждане ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи на обучение, което ще допринесе за подобряване качеството на образованието в училището – обект на интервенция. Освен подобряване на интериора, ще се създадат и по-добри, комфортни и здравословни условия за обучение и столово хранене на подрастващите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
94735.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Мястото за изпълнение на поръчката е село Опан, общ.Опан, като мястото на доставка и монтаж на оборудването и обзавеждането е сградата на Обединено училище „Христо Ботев“, село Опан.

С проект: „Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура“ по мярка 7. „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от ПРСР 2014-2020г. се предвижда да се обнови материалната база на училището. Новото оборудване и обзавеждане ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи на обучение, което ще допринесе за подобряване качеството на образованието в училището – обект на интервенция. Освен подобряване на интериора, ще се създадат и по-добри, комфортни и здравословни условия за обучение и столово хранене на подрастващите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
94735.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.Участникът трябва да е реализирал Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, общо за последните 3 (три) финансово приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, за доставки със сходен предмет, общо на стойност не по- малка от 150 000 лв. без ДДС.
Забележка:
1)В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат за обединението/ консорциума като цяло.
2)При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има опит в изпълнението на доставки с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с минимум общ обем стойността на настоящата поръчка.
За „сходен предмет“ Възложителя ще приеме: Дейности по доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за училища и детски и/или доставка на мебели/обзавеждане и оборудване на административни и офис сгради или еквивалентни.
2. Участникът трябва да има внедрена от акредитиран орган следната системи: Система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентна.
За еквивалентна, Съгласно Българският институт за стандартизация (БИС) и (БДС EN 45020) следва, да се разбират съответните актуални версии към момента на подаване на офертата от участниците на следните стандарти ISO, IEC, EN, DIN, БДС, BSI, както и други международни и/или национални стандарти, които са сертифицирани при участника от акредитиран орган за това.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 15 на Общинска администрация Опан

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 5 % от стойността на договора.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Гаранция във формата на парична сума може да се внася по банков път по сметка на Община Опан:
IBAN:BG49RZBB91553309467306
BIC: RZBBBGSF;
БАНКА: РАЙФАЙЗЕН БАНК ЕАД
Банкова гаранция се представя в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора.
Плащанията за строителните дейности в обхвата на поръчката, ще се извършват в съответствие с ценовото предложение на участника по начин описан в документацията на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ,ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва