Деловодна информация
00971Община Опан
ОП-13 04/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00971-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опан 000817917
с.Опан, община Опан, област Стара Загора
с.Опан BG344 6078 България
Виолета Кирева +359 41012260
opan@mail.bg +359 42603044

Интернет адрес/и

www.mail.bg

http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СМР НА УЧИЛИЩЕН ДВОР И СГРАДА НА ОБЕДИНЕНО УЧИЛИЩЕ „ХРИСТО БОТЕВ“ СЕЛО ОПАН, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45200000      
Строителство

Обхват на поръчката по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1
С проект: „Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура“ по мярка 7. „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от ПРСР 2014-2020г. се предвижда да се извърши реконструкция на училищния двор включващо земни и бетонови работи, настилки на плац и алеи, изграждане на спортни игрища и съоръжения към тях.
Обхват на поръчката по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2
С поръчката се предвижда да се извърши вътрешен ремонт в сградата на училището на К -3,75 Сутерен включващ ученически стол, кухня, умивалници и санитарни помещения, коридори и помещения, като са предвидени настилки, зидарски и мазачески работи, ВиК работи и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
912330.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

с.Опан, община Опан, област Стара Загора

С проект: „Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура“ по мярка 7. „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от ПРСР 2014-2020г. се предвижда да се извърши реконструкция на училищния двор включващо земни и бетонови работи, настилки на плац и алеи, изграждане на спортни игрища и съоръжения към тях.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на качеството при изпълнение на строителството    50т.
Цена
50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
828957.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Основен ремонт, благоустрояване, спортни площадки и озеленяване на двор, ОУ „Христо Ботев“ с.Опан“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00740 от 01.12.2017г. подмярка 7.

II.2) Описание 1

„Вътрешен ремонт на сградата и ремонт на оградата на училищен двор, ОУ ”Христо Ботев” с.Опан“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ОУ "Христо Ботев" с.Опан, община Опан, област Област Стара Загора

С поръчката се предвижда да се извърши вътрешен ремонт в сградата на училището на К -3,75 Сутерен включващ ученически стол, кухня, умивалници и санитарни помещения, коридори и помещения, като са предвидени настилки, зидарски и мазачески работи, ВиК работи и др.
С изпълнението на обектите ще се подобри и обнови материално-техническата база на училището, което ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи на обучение, което ще допринесе за подобряване качеството на образованието в училището – обект на интервенция. Освен подобряване на екстериора и интериора, ще се създадат и по-добри, комфортни и здравословни условия за обучение и столово хранене на подрастващите.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на качеството при изпълнение на строителството    50т.
Цена
50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
83373.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата следва да е регистриран за Четвърта категория, чл. 137, ал.1,т.4,б.“д“ от ЗУТ; чл. 9 от Наредба №1 за номенклатурите на видовете строежи в Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши съответната регистрация или да представи документ за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал Оборот от строителство, общо за последните 3 (три) финансово приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общо на стойност не по- малка от: за участници по Обособена позиция №1 - 1 000 000 лв. без ДДС; за участници по Обособена позиция №2 - 100 000.
2.Справка-декларация с информацията за общия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, строителство, общо за последните 3 (три) финансово приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
3. Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" с покритие съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, с минимум общ обем на строителните дейности, стойността на настоящата поръчка.
За „сходен предмет“ Възложителя ще приеме: Дейности по изпълнение на СМР и СРР за изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на сграда или съоръжение за обществено обслужване и/или вертикална планировка или еквивалентен строителен обект.
2. Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи:
2.1. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството (СУК) по стандарт ISO 9001: 2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
2.2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на околната среда (СУОС) по стандарт ISO 14001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
3.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на услугата, включително за осигуряване на контрола на качеството, а именно:
1) Един Ръководител на Строеж – Образование: строителен инженер (степен магистър). Професионален опит: минимум 5 години общ трудов или осигурителен стаж, като строителен инженер, от които минимум 3 години опит в строителството.
2) Един Технически ръководител – Образование: строителен инженер или строителен техник. Професионален опит: минимум 3 години общ трудов или осигурителен стаж като строителен инженер или строителен техник, от които минимум 3 години стаж на строеж, като строителен инженер или строителен техник.
3) Координатор по безопасност и здраве – Професионален опит: минимум 3 години общ трудов или осигурителен стаж, от които минимум 1 година опит, като Координатор по безопасност и здраве.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 15 на общинска администрация Опан.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата
самоличност и представяне на съответните пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащанията за строителните дейности в обхвата на поръчката, ще се извършват в съответствие с ценовото предложение на участника по начин описан в документацията на поръчката.
Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 5 % от стойността на договора.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Гаранция във формата на парична сума може да се внася по банков път по сметка на Община Опан:
IBAN:BG49RZBB91553309467306
BIC: RZBBBGSF;
БАНКА: РАЙФАЙЗЕН БАНК ЕАД
Банкова гаранция се представя в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 60 /шестдесет/ дни по–дълъг от срока на договора.
При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за които се представя гаранцията.
Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съглано чл. 197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва