Деловодна информация
00797
93-ОП18-8 30/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/03/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34176


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34176
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Комплексно ежедневно почистване, хигиенизиране с препарати и техника и зареждане със санитарни консумативи на сградите, ползвани от администрацията на Община Бургас и от второстепенни разпоредители
90911200      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на комплексно ежедневно почистване, хигиенизиране с препарати и техника и зареждане със санитарни консумативи на сградите, ползвани от администрацията на Община Бургас и от второстепенни разпоредители с бюджети по обособени позиции:
Обособена позиция 1 – Обекти, ползвани от администрацията на Община Бургас;
Обособена позиция 2 - Младежки културен център Бургас;
Обособена позиция 3 - Обект: Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“;
Обособена позиция 4- Общинско радио Бургас;
Обособена позиция 5- Общинско предприятие „Летен театър, фестивали и концерти“
Обособена позиция 6– Общинско предприятие „Транспорт“;
Обособена позиция 7 - Авиомузей Бургас“, Летище Бургас, кв. Сарафово.“
Услугите по почистване да се осъществяват съобразно помещението/обекта, за който се предоставят, като включват изпълнението на дейности и изисквания, посочени в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
256920.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обекти, ползвани от администрацията на Община Бургас. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Административни сгради на територията на Община Бургас.

Почистване на следните административни сгради:
1. Административна сграда на Община Бургас на 5 етажа плюс партер /РЗП - 4437 кв.м./;
2. Административна сграда на Община Бургас на 4 етажа– ул. „Конт Андрованти“ № 1-3 /РЗП-1328 кв.м./;
3. Канцеларии на ул. „Шейново“ № 24, разположени на 4 етажа /РЗП кабинети – 420 кв.м./;
4. Ритуална зала за сключване на граждански брак /РЗП - 400 кв.м./ – ул. „Вардар“ № 1;
5. ЦАУ „Освобождение” /РЗП - 440 кв.м./ – к-с „Славейков“ до ОДЗ № 4;
6. ЦАУ „Приморие” и помещенията на дирекция „МПДТР” /РЗП - 3180 кв.м./ – ул. „Александровска“ № 83;
7. ЦАУ „Зора” /РЗП - 460 кв.м./ – ул. „Перущица“, бл. 67, ет. 2;
8. ЦАУ „Долно Езерово” /РЗП - 220 кв.м./ – кв. Долно Езерово, административна сграда;
9. ЦАУ „Възраждане“ - Блок „Б“ от административна сграда с площ от /РЗП/ 418 кв.м.; Административна служба в кв. Горно Езерово- около 45 кв.м. РЗП;
10. ЦАУ „Изгрев” /РЗП - 550 кв.м./ – к-с „Зорница“, бл. 47, вх. А, ет. 1;
11. Младежки дом, отдел „Здравеопазване и превенции” /РЗП - 150 кв.м./;
12. Ж.к. „Братя Миладинови”, бл. 57 /РЗП - 81 кв.м./;
13. Център по превенция – ул. „Мария Луиза” - 4 кабинета и санитарен възел;
14. Къща „Евроинтеграция“ на ул. „Климент Охридски“ № 3 /РЗП - 210 кв.м./;
15. Архивохранилища – к-с „Славейков“, бл. 39, ет. 1 /РЗП – 60 кв.м./, ул. „Шейново“ № 24 – РЗП – 95 кв.м./, Дом на Нефтохимика – /РЗП – 310 кв.м./, ул. „Шейново“ № 8 /РЗП - 65 кв.м./;
16. Административни сгради в кварталите Черно море, Рудник, Крайморие, Лозово, Ветрен, Банево, Сарафово и Лозово – всяка една с по две стаи, коридори, стълбища /приблизително всяка по 50 кв.м/, а в сградите на Лозово и Крайморие има и по една зала за масови събития /приблизително по 45 кв. м./.
Конкретни изисквания за обектите:
1. Почистването да е:
1.1. Два пъти в годината (през м. май и м. октомври) основно почистване, както следва:
- измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове;
- почистване и полиране на паркет;
- изпиране на мека мебел, столове, килими, пътеки, мокети;
- измиване на прозорци, дограми и почистване на щори;
- полиране на дървените мебели и ламперия;
- обезпрашаване на архивните фондове в архивните помещения.
1.2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо:
- измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс;
- почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели;
- дезинфекция на сервизните помещения;
- зареждане на сервизните помещения целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи);
- почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли;
- отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки;
- почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки;
- събиране и изхвърляне на отпадъците;
- избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини);
- дезодориране на санитарно-хигиенните помещения.
1.3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
2. Архивохранилищата да се почистват минимум на 3 месеца веднъж и не повече от веднъж месечно при повикване и осигуряване на достъп.
3. Осигуряване на ежедневно дежурство в рамките на работното време на администрацията в сградата на ул. „Александровска“ № 26.
4. Почистване на залите към административните сгради в кв. „Лозово“ и кв. „Крайморие“ при провеждане на мероприятия.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
160000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Младежки културен център Бургас. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ул. „Гладстон“ № 39.

Почистване на сградата на Младежки културен център Бургас, ул. „Гладстон“ № 39 с обособени кабинети, зали и общи помещения и площ ? 1 665 кв.м.
Конкретни изисквания за обекта:
1. Почистването да е:
1.1. Веднъж в годината (през месец юли) основно почистване, както следва:
- почистване и полиране на паркет;
- измиване на прозорци, дограми и почистване на щори;
1.2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо:
- измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс;
- дезинфекция на сервизните помещения и зареждането им целодневно с консумативи (тоалетна хартия и кърпи);
- почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли;
- почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки;
- събиране и изхвърляне на отпадъците;
- дезодориране на санитарно-хигиенните помещения;
1.3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
2. За извършване на ежедневните дейности по почистване следва да се осигури ежедневно дежурство в рамките на работното време от 7:00-22:00 часа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обект: Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, Приморски парк, Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“.

Почистване на сградата на Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“ с площ ? 1 325 кв.м.:
Конкретни изисквания за обектите:
1. Основно почистване:
- измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове;
- изпиране на пердетата два пъти в годината;
- изпиране на пътека и подиум покрит с мокет четири пъти в годината;
- измиване на прозорци, дограми шест пъти в годината при поискване;
- почистване на щори два пъти в годината;
- измиване на стъкла на парапети шест пъти в годината при поискване;
- измиване на други повърхности при необходимост по преценка на ръководството;
1.2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо:
- измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс;
- почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели;
- дезинфекция на сервизните помещения и зареждането им целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи);
- почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли;
- отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки;
- почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки;
- събиране и изхвърляне на отпадъците;
- избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини);
- дезодориране на санитарно-хигиенните помещения;
1.3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
2. За извършване на ежедневните дейности по почистване да се осигури ежедневно дежурство в рамките на работното време от 8:00 до 20:00 часа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Общинско радио Бургас 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, Общинско радио Бургас, ул. „Гладстон” № 39.

Почистване на обект- Общинско радио Бургас на адрес ул. „Гладстон” № 39, /63 кв.м./
Конкретни изисквания за обекта:
1. Почистването да е:
1.1. Веднъж в годината (през месец юли) основно почистване, както следва:
- измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове;
- измиване на прозорци, дограми и почистване на щори;
- полиране на дървените мебели и ламперия;
1.2. Ежеседмично поддържане на чистота, включващо:
- измиване с подходящи препарати на твърди настилки – един пъти седмично;
- зареждането с консумативи (тоалетна хартия, кърпи и почистващи препарати – 1 път месечно);
- събиране и изхвърляне на отпадъците – два пъти седмично;
- избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини) – два пъти седмично;
1.3. Веднъж на 2 седмици почистване на звукоизолация в студиото и частично в апаратната с прахосмукачка, осигурена от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Общинско предприятие „Летен театър, фестивали и концерти“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, Приморски парк, Експозиционен център „Флора” и Летен театър.

Обекти за почистване на Общинско предприятие „Летен театър фестивали и концерти“
Експозиционен център „Флора” Бургас – фасадни стъклени повърхности, площ – 1500 кв.метра; Летен театър: - зрителния сектор - 1250 кв.м. – почистване на под и седалки;
- мембраната на подвижен покрив.
Конкретни изисквания за обектите:
Експозиционен център „Флора” Бургас – основно почистване на фасадни стъклени повърхности веднъж в месеца;
Летен театър:
- Две основни почиствания през месеци май и август само на зрителния сектор – почистване на под и седалки;
- Едно основно почистване през месец май на мембраната на подвижния покрив.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11520.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Общинско предприятие „Транспорт“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, Автогара „Юг“ и офис – ул. „Александровска“ № 106.

Обекти за почистване на Общинско предприятие „Транспорт“- Автогара Юг и Офис – ул. „Александровска“ № 106 с площ ? 712 кв.м.:
Конкретни изисквания за обектите:
Обект: Автогара Юг
Почистване на фасадни прозорци / чакалня: 4 реда прозорци, по 24 на ред (2 нива, по 2 реда на ниво); Повторяемост на почистването: Летен сезон (месеци- Юни, Юли, Август) – 2 пъти месечно – външно; Зимен сезон (месец Декември) – 1 път – външно; Преди Летния сезон – 1 път – външно. Общо почиствания за година: 8.
Почистване на козирки на секторите: 6 сектора + една козирка на изхода. Повторяемост на почистването: Летен сезон (месеци- Юни, Юли, Август) – 1 път месечно; Зимен сезон (месец Декември) – 1 път; Преди Летния сезон – 1 път; Общо почиствания за година: 5.
Почистване на козирка пред входа на Автогара „Юг“
Общо: 2 пъти в годината – в края на летния сезон (месец Септември) и в началото на летния сезон (месец Май).
Обект: Офис –ул . „Александровска“ № 106
Почистване на фасадни прозорци: 2 пъти месечно – външно и 1 път вътрешно.
Почистване на еталбонд: 2 пъти годишно.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Авиомузей Бургас, Летище Бургас, кв. Сарафово 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, кв. Сарафово, Летище Бургас.

Обекти за почистване на Авиомузей Бургас“, Летище Бургас, кв. Сарафово с площ ? 296 кв.м.
Конкретни изисквания за обектите:
Почистването да е:
Два пъти в годината (през м. март и м. ноември) основно почистване, както следва:
- почистване и измиване на кожен таван, въздуховоди и климатични отвори,
- измиване и полиране на стени, отделение за ръчен багаж и прилежащите им повърхности, както и пода в помещенията;
- почистване на пилотската кабина, технически, сервизни и санитарни помещения;
- изпиране на мека мебел, седалки, килими, пътеки, мокети;
- измиване на прозорци (илюминатори);
- почистване и полиране на мебелите и експонатите в помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя изискване за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подава на офертата, без значение на нейния обем.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Посоченият критерий за подбор се отнася за всички обособени позиции.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.


Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, без значение на нейния обем.
За идентични или сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с услуги по извършване на комплексно ежедневно почистване с препарати и техника на сгради.
Посоченият критерий за подбор се отнася за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
3. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
4. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на обособената позиция, която не надвишава съответната посочена в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.
6. С оглед на обстоятелството, че критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва