Версия за печат

00801-2018-0002

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

47. Медицина


Решение номер 96 от дата 30.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000693654

BG411, Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания ЕООД град София, ж.к.Младост1,бул.Андрей Сахаров №1, За: Снежана Златанова Борщ, България 1784, София, Тел.: 000359 29753950, E-mail: sbaloz.sofia-grad@mail.bg, Факс: 000359 29753950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sbalozsofia.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20180327wJYG453564.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“ИЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА ЗА НУЖДИТЕ НА „СБАЛОЗ“ ЕООД”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Изработка и доставка на ваучери за храна за нуждите на „СБАЛОЗ“ ЕООД” на адреса на болницата – гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1. Доставките се извършват до отдел Финансово счетоводен в зависимост от потребностите на лечебното заведение. Обект на поръчката е доставка. “Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания” ЕООД - град СОФИЯ /СБАЛОЗ-София/ възнамерява да предоставя ваучери за храна на своите работници/служители през следващите 12 /дванадесет/ месеца с опция за едностранно удължаване на договора с още 12 /дванадесет/ месеца. Ваучерите за храна ще бъдат, както следва: А) Ваучери за храна за работниците и служителите по Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор /Наредба 7/. Прогнозният брой на лицата, които имат право да получават такива ваучери е около 148 лица на средногодишна база. Прогнозните бройки на ваучерите за дванадесет месеца са: с номинали по 5 лв. – около 1200 броя, номинал по 10 – около 3600 броя , номинал 20 лв. – около 2800 броя и номинал по 2 лв.- 600 броя. Общият прогнозен брой на тези ваучери е 8200. Максимално допустимата единична цена, която участниците могат да оферират е 0,06 лева без ДДС /шест стотинки без ДДС/ за изработка и доставка на един брой ваучер. Прогнозната стойност по обособената позиция за 12 /дванадесет/ месеца е 99 492 лв. /деветдесет и девет хиляди четиристотин деветдесет и два лева/ без ДДС, а прогнозната стойност за 2 (две) години е 198 984 лв. (сто деветдесет и осем хиляди деветстотин осемдесет и четири лева) без ДДС. Б)Ваучери за храна за работниците и служителите, които работят в предприятия със специфичен характер и организация на труда по Наредба № 11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея /Наредба 11/. Прогнозният брой на лицата, които имат право да получават такива ваучери е около 32 лица на средногодишна база. Прогнозните бройки на ваучерите за дванадесет месеца са: с номинали по 5 лв. – около 2000 броя и номинал 10 лв. – около 2300 броя. Общият прогнозен брой на тези ваучери е 4300 бр. На тези ваучери следва да са изписани храните, които могат да се закупуват с тях в съответствие с чл. 7, ал. 2 от Наредба 11. Понастоящем тези храни са: плодови млека, пресни плодове, разтворими витамини, пресни зеленчуци. При промяна изпълнителят ще бъде уведомяван в съответната месечна заявка. Максимално допустимата единична цена, която участниците могат да оферират е 0,08 лева без ДДС /осем стотинки без ДДС/ за изработка и доставка на един брой ваучер. Прогнозната стойност по обособената позиция за 12 /дванадесет/ месеца е 33 344 лв. /тридесет и три хиляди триста четиридесет и четири лева/ без ДДС, а прогнозната стойност за 2 (две) години е 66 688 лв. (шестдесет и шест хиляди шестстотин осемдесет и осем лева) без ДДС. Предвижда се ваучери да се поръчват всеки месец.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 265672 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на обществената поръчка обуславя необходимостта същата да бъде възложена като открита процедура. Успоредно с това при този вид процедура ще се гарантира в най-голяма степен основните принципи при възлагането на обществените поръчки, установени в чл. 2 от Закона за обществените поръчки, а именно равнопоставеност и недопускане на дискриминация; свободна конкуренция; пропорционалност; публичност и прозрачност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Борислав Хараламбиев Димитров

VIII.2) Длъжност

Управител