Деловодна информация
00797
93-ОП18-13 28/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Веселина Димитрова +359 56907430
vh.dimitrova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33827


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33827
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти 93-ОП18-13
79952000      
Услуги

Настоящата поръчка е за сключване на рамково споразумение с трима изпълнители с цел да се определят условията на поръчките, които ще се възложат за период от 2 години от сключване на договор, включително относно цените, в съответствие с чл.81, ал.2 от ЗОП, с предмет:
„Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти“.
В изпълнение на проекти, финансирани както от различни програми, така и със средства на Община Бургас, се организират разнообразни по формат и обхват събития. Тъй като не е възможно предварително да бъдат определени точният им брой и време на провеждане, както и проектите, които предстоят да бъдат одобрени и стартирани, настоящата поръчка има за цел да определи условията за възлагане на договорите на база на отделните компоненти съгласно типа събитие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Бургас

Настоящата поръчка е за сключване на рамково споразумение с трима изпълнители с цел да се определят условията на поръчките, които ще се възложат за период от 2 години от сключване на договор, включително относно цените, в съответствие с чл.81, ал.2 от ЗОП, с предмет:
„Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти“.
В изпълнение на проекти, финансирани както от различни програми, така и със средства на Община Бургас, се организират разнообразни по формат и обхват събития. Тъй като не е възможно предварително да бъдат определени точният им брой и време на провеждане, както и проектите, които предстоят да бъдат одобрени и стартирани, настоящата поръчка има за цел да определи условията за възлагане на договорите на база на отделните компоненти съгласно типа събитие.
Критериите по-долу
 
ДА Предлагани екологосъобразни критерии при изпълнението    60
Предлаган срок за анулиране на заявено за организиране събитие    10
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Събития във връзка с изпълнението на всички проекти на община Бургас, финансирани със средства от ЕС

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 2а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.


Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 150 000 лева, включително минимален оборот от 100 000 лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
2. Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката с посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата – минимум един успешно изпълнен договор.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, извършвани в областта на организиране на събития.
Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира организиране на събития с голям брой участници (над 50), включително осигуряване логистиката им.
2. Участниците следва да разполагат със следния персонал за изпълнение предмета на поръчката:
Най-малко двама експерти с професионална компетентност по предмета на поръчката - минимум 3 години опит в организиране на събития и/или обучения и/или семинари.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят заплаща стойността на възложените работи по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка, след провеждане на съответното събитие, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изпълнение на услугата без забележки и оригинална фактура за дължимата сума и съгласно клаузите договора. От плащането се приспадат всички суми за неизвършени дейности и начислени неустойки, в случай че има такива.
При подписване на рамковото споразумение всеки един от потенциалните изпълнители представя гаранция за изпълнение на задълженията си по него, възлизаща на 1 /едно/ на сто от стойността без ДДС на рамковото споразумение, в размер на 2400 /две хиляди и четиристотин/ лева без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Административна сграда на Община Бургас на ул. "Климент Охридски" № 3, заседателна зала

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Ноември-Декември 2019

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обстоятелствата относно личното състояние на заинтересованите лица, които могат да доведат до отстраняването им, са обстоятелствата съгласно чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП. Липсата на същите се декларира в ЕЕДОП.
Възложителят отстранява от участие и:
участници, които са свързани лица по смисъла на § 2 от ДР на ЗОП;
участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката; правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП;
При неизпълнение на задълженията по рамковото споразумение Възложителят има право да наложи санкция на съответния потенциален Изпълнител в размер на 0,5% (нула цяло и пет процента) от стойността на рамковото споразумение или да го прекрати едностранно със съответния потенциален Изпълнител с двуседмично писмено предизвестие. Под „неизпълнение” съгласно предходното изречение се разбират и случаи, при които съответният потенциален Изпълнител по време на изпълнението на рамковото споразумение не представи последователно 3 оферти, след отправена покана от Възложителя или предложи цени, по-високи от тези, посочени в ценовата му оферта, както и при неизпълнение на декларираните в офертата екологосъобразни критерии.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
- изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва