Версия за печат

05397-2018-0002

BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген.Й.В.Гурко № 6, За: Николай Спасов - главен експерт в дирекция Обществени поръчки на ДАЕУ, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492427, E-mail: nspasov@e-gov.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки- ДАЕУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://e-gov.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016.

Електронен достъп до информация: https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/199.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на експлоатационна поддръжка на работоспособността на инфраструктурната среда на системи на електронното управление“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (Услуги по поддръжка и ремонт)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на експлоатационна поддръжка на работоспособността на инфраструктурната среда на системи на електронното управление.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72250000

Описание:

Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на поръчката се състои от осигуряване на пълна техническа и функционална изправност и работоспособност на съществуващите хардуерни /сървъри – 109бр., сторидж – 3бр., мрежови устройства – 9бр. и 2бр. бекъп-устройства/ и софтуерни /HP-UX, MS Active Directory, Microsoft Exchange, MS SQL 2014, HP OpenView Operations Manager for Unix, HP OpenView Network Node Manager Premium Edition, HP Service Manager Enterprise Suite, HP Service Manager Smart Analytics, HP SiteScope, Veeam Backup and Replication, Софтуер за сървърна виртуализация VMWare, Софтуер за сървърна виртуализация Microsoft Hyper-V, Oracle СУБД, софтуер за системно управление на SAN и софтуер за архивиране и възстановяване HP Data Protector, Cisco UCS Director Resourse, IBM security qradar siem all-in-one 2100, IBM security qradar risk manager и Microsoft System Center 2012 R2 Datacenter/ технологии, тяхната диагностика и отстраняване на хардуерни проблеми, осигуряването на нормалната им работоспособност, настройки и конфигурация.

Стойност, без да се включва ДДС
4356000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията във връзка с гаранцията са подробно и изчерпателно описани в Документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва в български лева, по банков път чрез платежно нареждане, на тримесечни вноски, платими за всяко отчетно тримесечие. Заплащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни, след представяне на двустранно подписан от определените представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приемо–предавателен протокол за отчитане и приемане на работата в края на съответното тримесечие, както и на оригинална данъчна фактура, заверена от отговорника по договора от страна на Възложителя. При фактурирането се начислява дължимият към момента ДДС.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Неприложимо

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Неприложимо

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява кандидат/участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2, т. 1, 2, 4, 5 и 6 от ЗОП а именно: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен; 4. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност или в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура съгласно законодателството на държавата, в която е установен;5. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила; 6. с влязло в сила съдебно решение е установено, че е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките; 7. установено е, че е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване на липсата на основания за отстраняване или на изпълнението на критериите за подбор; 8. установено е от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, поради което е налице риск от заплаха за националната сигурност. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ОТСТРАНЯВА ОТ ПРОЦЕДУРАТА КАНДИДАТ/УЧАСТНИК, ЗА КОГОТО Е НАЛИЦЕ НЯКОЕ ОТ ОБСТОЯТЕЛСТВАТА ПО Т.1 - 8, ВЪЗНИКНАЛИ КАКТО ПРЕДИ, ТАКА И ПО ВРЕМЕ НА ПРОЦЕДУРАТА. ПРИ ПРИЛАГАНЕ НА ОСНОВАНИЯТА ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ ПО Т.1-8 НЕ МОГАТ ДА СЕ ПРИЛАГАТ МЕРКИТЕ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА НАДЕЖДНОСТ ПО ЧЛ. 56 ОТ ЗОП. (Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация)

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнител, последният следва да попълни Декларация за съгласие от подизпълнител - съгласно Образец № 11 от документацията. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Когато е приложимо вида и дела на работите, които ще бъдат възложени на подизпълнители, и/или предложените подизпълнители и документи, с които се доказва спазването на изискванията за подбор за всеки от тях се представят в офертата на участника. Подизпълнителят следва да представи: 1. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП – съгласно Образец № 2 от документацията. 2. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 6 от ЗОП – съгласно Образец № 3 от документация. 3. Декларация по чл. 3, т. 8 и по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) – съгласно Образец № 15 от документацията. 4. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – съгласно образец № 14 от документацията. При подизпълнители обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява подизпълнителите в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника съгласно чл.106, ал.2, т.2, буква "б" от Правилника за прилагане на закона за обществените поръчки (ППЗОП).

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква от Възложителя.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Кандидатите трябва да притежават валидно Удостоверение за сигурност (УС) с ниво „секретно“ издадено по реда на ЗЗКИ. Валидността на УС да е най-малко шест месеца от датата на подаване на заявлението за участие от кандидата, а ако е по-кратка да бъде приложена декларация по образец № 6 от документацията, че са предприети необходимите действия за подновяване на УС. За доказване на посоченото изискване кандидатът трябва да представи към Заявлението за участие копие на Удостоверението за сигурност, придружено от посочената декларация образец № 6 от документацията в случай, че валидността на УС е със срок по кратък от 6 месеца от подаване на заявлението. Възложителят признава Удостоверение за сигурност или еквивалентен документ за достъп до класифицирана информация, издаден в съответствие със законодателството на държавата членка, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. При условията и по реда на Закона за защита на класифицираната информация възложителят може да поиска извършване на допълнителни проучвания в съответната държава членка. 2.Лицата, подробно описани в чл.40 от ППЗОП, които представляват кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи, трябва да притежават валидни Разрешения за достъп до класифицирана информация(РДКИ) или Потвърждения с ниво „секретно“ издадени по реда по реда на ЗЗКИ. Валидността на РДКИ да е най-малко шест месеца от датата на подаване на заявлението за участие от кандидата, а ако е по-кратка да бъде приложена декларация по образец №6 от документацията. За доказване на посоченото изискване кандидатът трябва да представи към Заявлението за участие копие на Разрешенията за достъп до класифицирана информация или Потвърждения на лицата, придружено от посочената декларация образец № 6 от документацията, в случай, че валидността на РДКИ е със срок по кратък от 6 месеца от подаване на заявлението. Възложителят признава разрешенията за достъп до класифицирана информация или еквивалент, издадени в съответствие със законодателството на държавата членка, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. При условията и по реда на Закона за защита на класифицираната информация възложителят може да поиска извършване на допълнителни проучвания в съответната държава членка. 3.За осигуряване на сервизната поддръжка на техниката кандидатите трябва да разполагат с оторизиран сервиз от производителите на оборудването HPE и Cisco или от техни официални представителства в Р. България. За доказване на посоченото изискване кандидатите трябва да представят към Заявлението за участие списък, съдържащ структурата на сервизната им мрежа с посочено местоположение, телефони/факсове, ел. адреси и лица за контакт. Представят се и документи, доказващи оторизацията. 4.Кандидатите трябва да са надлежно оторизирани от производителите на HPЕ и Cisco (или от техни официални представителства в Р. България) за поддръжка на хардуер и присъщия му софтуер. Представят се документи, доказващи оторизацията. 5.Кандидатите трябва да прилагат система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001 или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка). Поставеното изискване се доказва със заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват приложим към предмет на обществената поръчка или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни. 6.Кандидатите трябва да разполагат с персонал (екип за изпълнение) с опр. проф. компетентност - доказва се със списък - Образец № 4

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По т.1, 2, 4 и 5 - няма минимално ниво. 3. Възложителят изисква наличието на минимум един оторизиран сервиз; 6. Кандидатите да представят списък на персонала, придружен с копия на разрешенията им за достъп до класифицирана инф-я или потвържденията за достъп до класифиц. инф-я. Минимални изисквания: 6.1. Ръководител на екипа за изпълнение: o Минимум един експерт с сертификат или преминат курс на обучение: PMP Project Management Professional или еквивалентен; 6.2. Експерти, разполагащи с комплексни познания и опит в инсталацията, поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на сървърните технологии от типа HP Integrity Servers, работещите върху тях операционни системи HP-UX и Oracle бази данни, което се доказва със следното: 6.2.1. Минимум един експерт със сертификат AIS – HP Integrity Servers или еквивалентен; 6.2.2. Минимум двама експерти със сертификат: CSA - Certified System Administrator - HP-UX 11 v3 или еквивалентен; 6.3. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията, поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на сървърните технологии от типа HP ProLiant Server и работещите върху тях операционни системи, което се доказва със следното: 6.3.1. Минимум двама експерти със сертификат: ASE - Accredited System Engineer - HP Proliant Servers ML/DL/SL Servers или еквивалентен; 6.3.2. Минимум трима експерти със сертификат: ASE Accredited Systems Engineer - Specialty in HP ProLiant Servers c-Class Blades 2006 или еквивалентен; 6.3.3. Минимум двама експерти със сертификат: MASE Master Accredited Systems Engineer - ProLiant High Availability and Clustering Solutions или еквивалентен; 6.3.4. Минимум двама експерти със сертификат: ASE Accredited Solutions Expert - ProLiant Server Solutions Integrator или еквивалентен; 6.4. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията, поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на сървърните технологии от типа Cisco UCS и работещите върху тях операционни системи, което се доказва със следното: 6.4.1. Минимум един експерт със сертификат Cisco Data Center Unified Computing Support Specialist или еквивалентен; 6.4.2. Минимум един експерт Unified Computing Technology Field Engineer Representative или еквивалентен; 6.4.3. Минимум един експерт Cisco Collaboration Architecture Systems Engineer Representative или еквивалентен; 6.5. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията, поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на комуникац. оборудване Cisco, което се доказва със следното: 6.5.1. Минимум един експерт със сертификат: CDCUFSS Cisco Data Center Unified Fabric Support Specialist или еквивалентен; 6.5.2. Минимум един експерт със сертификат: CCIE Cisco Certified Internet Expert Routing and Switching или еквивалентен; 6.5.3. Минимум двама експерти със сертификат: Cisco Certified Network Professional Routing and Switching или еквивалентен; 3.6.6. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията и поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на сторидж технологиите и софтуера за системно управление и за архивиране и възстановяване, използвани за изграждане на SAN инфраструктурата и прилежащите й SAN комутатори по предмета на поръчката, както и за технологиите, за които същата предоставя необходимите ресурси което се доказва със следното: 6.6.1. Минимум един експерт със сертификат MASE - HP StorageWorks или еквивалентен; 6.6.2. Минимум двама експерти със сертификат: Master Accredited Solutions Expert - Storage Solutions Architect V2 или еквивалентен; 6.6.3. Минимум един експерт със сертификат MASE:Master Accredited Systems Engineer - SAN Architect - Data Availability Solutions или еквивалентен; 6.6.4. Минимум един експерт със сертификат AIS - Accredited Integration Specialist - HP StorageWorks или еквивалентен; Продължава в VI.3

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да предоставят оферти или да участват
Обективни критерии за избор на ограничен брой кандидати

Продължава от Раздел VI.3 6.8. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на “Система за архивиране на критични данни HP OpenView Data Protector” ,което се доказва със следното: o Минимум двама експерти със сертификат: AIS HP Data Protector или еквивалентен; 6.9. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на “Централизирана система за управление на комуникационната и хардуерната инфраструктура чрез консолидация” ,което се доказва със следното: o Минимум двама експерти, притежаващи сертификат: VMCP VMware Certified Professional 6 Data Center Virtualization или еквивалентен; 6.10. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на Microsoft среда: 6.10.1. Минимум трима експерти със сертификат: MCTS Microsoft Certified Technology Systems Windows Specialist 2008 Active Directory, Configuration или еквивалентен; 6.10.2. Минимум трима експерти със сертификат: MCTS Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server 2008 Applications Infrastructure, Configuration или еквивалентен; 6.10.3. Минимум трима експерти със сертификат: MCTS Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuration или еквивалентен; 6.10.4. Минимум трима експерти със сертификат: MCTS Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server Virtualization или еквивалентен; 6.11. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията, поддръжката и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на IBM QRadar технология: 6.11.1. Минимум един експерт, притежаващ сертификат: IBM Deployment Professional Security QRadar SIEM или еквивалентен; 6.11.2. Минимум един експерт, притежаващ сертификат: IBM Administrator Security QRadar Risk Manager или еквивалентен; 6.11.3. Минимум един експерт, притежаващ сертификат: IBM Deployment Professional Security Vulnerability Manager или еквивалентен; 6.11.4. Минимум един експерт, притежаващ сертификат: IBM Certified Solution Architect Cloud Computing Infrastructure V1 или еквивалентен Важно! Посочените лица от екипа за изпълнение трябва да притежават валидни Разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) или Потвърждения с ниво „секретно“ издадени по реда по реда на ЗЗКИ. Валидността на РДКИ да е най-малко шест месеца от датата на подаване на заявлението за участие от кандидата, а ако е по- кратка да бъде приложена декларация по съответния образец /№6/ от документацията че са предприети необходимите действия за подновяване на РДКИ.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
23.03.2018 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Не по-рано от 24 месеца от сключването на договор по настоящата процедура.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заявленията за участие ще бъдат отворени от назначена от Възложителя комисия на публично заседание в 14:00ч. на 26.03.2018г. в сградата на ДАЕУ - гр. София, ул. "Ген Й. В. Гурко" №6. (Продължава от раздел III.2.1 Лично състояние) Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключение по чл. 4 от този закон. За участник, който след изтичане на срок по §14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон се прилага чл. 5, ал. 1, т. 3 от същия. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат, когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари(ЗМИП) и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати/участници, които са свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП. Продължава от Разд.III.2.3: 6.6.5. Минимум двама експерти със сертификат: 3PAR StoreServ 7000 and 8000 Installation, Startup, and Support или еквивалентен; 6.6.6. Минимум двама експерти със сертификат: ASE Accredited Systems Engineer - StorageWorks Integration 2011 или еквивалентен; 6.6.7. Минимум двама експерти със сертификат: HP ASE Data Center and Cloud Architect или еквивалентен; 6.7. Експерти, разполагащи с познания и опит в инсталацията и предоставянето на системна помощ за осигуряване нормална работоспособност на “Система за централизирано управление и наблюдение на ИТ ресурсите”, което се доказва със следното: 6.7.1. Минимум двама експерти със сертификат: AIS - Accredited Integration Specialist - HP Performance Insight Software или AIS HP OpenView Data and Storage или еквивалентен; 6.7.2. Минимум един експерт със сертификат: ASE HP Operations Center Software for UNIX или еквивалентен; 6.7.3. Минимум един експерт със сертификат : AIS Accredited Integration Specialist – SiteScope или еквивалентен; 6.7.4. Минимум един експерт със сертификат : AIS Accredited Integration Specialist - Infrastructure Monitoring using HP SiteScope или еквивалентен; 6.7.5. Минимум един експерт със сертификат : ASE Accredited Systems Engineer - HP Network Management Center Software или еквивалентен; 6.7.6. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - BSM Operations Manager for Windows v9 или еквивалентен; 6.7.7. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - HP Operations Center Software v7 for Windows или еквивалентен; 6.7.8. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - HP Operations Center Software v8 for UNIX или еквивалентен; 6.7.9. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - BSM Network Node Manager i v9 или еквивалентен; 6.7.10. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - BSM Operations Manager for UNIX and Linux v9 или еквивалентен; 6.7.11. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - HP Network Node Manager-i Software v8 или еквивалентен; 6.7.12. Минимум един експерт със сертификат: AIS Accredited Integration Specialist - HP Network Management Center Software v7 или еквивалентен; Продължава в Раздел IV.1.2.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1,т. 1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2018 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ