Версия за печат

00055-2018-0001

BG-София: Детективски и охранителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831913661

Държавна агенция Държавен резерв и военновременни запаси, ул. Московска № 3, За: Радослав Божков, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9210259, E-mail: rezerv@statereserve.bg, Факс: 02 9877977

Място/места за контакт: гр. София, ул. Московска №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.statereserve.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/obshhestveni-porchki/osiguryavane-na-fizicheska-vorzhena-denonoshhna-oxrana/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ЗДРВВЗ и ЗЗНН

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на физическа, въоръжена, денонощна охрана и охрана чрез технически системи за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи на обектите и на имуществото, собственост на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси””

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 4 (Детективски и охранителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
По местонахождение на обектите и имуществото, предоставени за управление на ДА „ДРВВЗ”
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осъществяването на физическата охрана и охраната с технически средства ще се извършва по местонахождението на обектите, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ.Обектите са описани в списък – Приложение № 17 от документацията за участие и са разположени на територията на цялата страна. В т. I от списъка са посочени обектите, за които се изисква физическа и техническа охрана. В т. II от списъка са посочени обектите, за които се изисква единствено охрана с технически средства. В обектите на ДА ДРВВЗ се съхраняват стратегически суровини, възлизащи на значителна стойност, необходими за страната в кризисни ситуации, поради което тяхното опазване е чувствителна услуга по смисъла на §2, т.65 от ЗОП, тъй като е услуга за целите на сигурността, която изисква класифицирана информация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на физическа, въоръжена, денонощна охрана и охрана чрез технически системи за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи на обектите и на имуществото, собственост на ДА „ДРВВЗ”, описани в списък – Приложение № 17 от документацията за участие и които са разположени на територията на цялата страна. В т. I от списъка са посочени обектите, за които се изисква физическа и техническа охрана. В т. II от списъка са посочени обектите, за които се изисква единствено охрана с технически средства. Осигуряването на физическа, въоръжена, денонощна охрана и охрана чрез технически системи за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи следва да извършва от общо 512 броя служители на трудови договори, от които минимум 393 броя охранители, които да осъществяват физическа, въоръжена, денонощна охрана с огнестрелно оръжие.

Стойност, без да се включва ДДС
16000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За сключване на договора за обществената поръчка, избраният Изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 800 000,00 (осемстотин хиляди) лева, представляваща 5 % (пет процента) от прогнозната стойност на поръчката в лева без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се съдържат и в проекта на договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Договорената сума за физическа денонощна въоръжена охрана и охрана чрез технически системи за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи се изплаща ежемесечно (за предходния месец, през който ИЗПЪЛНИТЕЛЯT е осъществявал своята дейност), в срок до 10 (десет) работни дни, след представяне на фактура и ежемесечен отчет за броя на охранителите за всеки обект, и броя охранявани обекти.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Обществената поръчка се извършва съгласно утвърдена от Държавна агенция ,,Национална сигурност” (ДАНС) Схема за класификация на етапите за изпълнение на договора с писмо вх. № 5136/19.12.2017г. Съгласно чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП кандидатите следва да разполагат с актуално Удостоверение за сигурност и разрешения за достъп до КИ с ниво на класификация "Поверително" или по-високо, на лицата по 97, ал. 1 от ЗЗКИ, издадени от компетентният орган по чл. 95, ал. 3 от ЗЗКИ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказват от обединението кандидат, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на чуждестранни лица, същите следва да представят еквивалентен документ, доказващ съответствието на кандидата с това изискване, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Ако подизпълнител ще извършва отделни части или видове дейности, той също трябва отговаря на изискванията за критерии за подбор, посочени в раздел III Критерии за подбор от документацията, съобразно вида и дела от дейностите, които ще изпълняват. Кандидатите могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на поставените от възложителя критерии за подбор, свързани с икономическото и финансовото състояние и техническите и професионални способности. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидат или участник се отстранява от участие в процедурата при следните условия: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-6 от ЗОП. При прилагане на основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП не могат да се прилагат мерките за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП; 2. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и настоящата документация. 3. При наличие на основание по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, а именно свързани лица не могат да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. 4. При наличие на основание по чл. 107 от ЗОП. 5. При наличие на основание по чл. 3, т. 8 във вр. с чл.5, ал.1,т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици Посочените по-горе изисквания към личното състояние и основанията за отсраняване се отнасят и до подизпълнителите и третите лица, както и до членовете на обединенията, които не са самостоятелни юридически лица (в случай, че такива бъдат използвани при изпълнението на поръчката). Възложителят поставя следните изисквания /критерии за подбор/ към кадидатите, отностно тяхната Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност : 1. Кандидатите следва да притежават валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на страната съгласно Закона за частната охранителна дейност; 2. Кандидатите следва да притежават удостоверение от Комисията за защита на личните данни, че са вписани в регистъра на администраторите на лични данни и че имат право да водят регистър на личните данни съгласно Закона за защита на личните данни; 3. Кандидатите следва да притежават валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна;

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата подизпълнител при следните условия: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-6 от ЗОП. При прилагане на основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП не могат да се прилагат мерките за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП; Относно основанието за отстраняване по чл. 157, ал. 2, т. 3 от ЗОП, под "определена професия или дейност" следва да се разбира охранителна дейност. 2. При наличие на основание по чл. 3, т. 8 във вр. с чл.5, ал.1,т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Подизпълнителите доказват липсата на основания за отстраняване с представяне на декларация и в в писмена форма изразяват съгласие за участие като подизпълнители. Възложителят поставя следните изисквания /критерии за подбор/ към подизпълнителите, съобразно вида и дела на от поръчката, който ще изпълняват, отностно тяхната Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност : 1. Подизпълнителите следва да притежават валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на страната съгласно Закона за частната охранителна дейност; 2. Подизпълнителите следва да притежават удостоверение от Комисията за защита на личните данни, че са вписани в регистъра на администраторите на лични данни и че имат право да водят регистър на личните данни съгласно Закона за защита на личните данни; 3. Подизпълнителите следва да притежават валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна;

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатите следва да имат реализиран минимален общ оборот в размер на 16 000 000 (шестнадесет милиона лева), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя минимален оборот с един или няколко от следните документи: удостоверениe от банкa;годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (охранителна дейност) 2. Кандидатите следва да притежават валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен; Представя се копие на действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност с лимити минимум 500 000 (петстотин хиляди) лева за едно събитие и 3 000 000 (три милиона) лева годишен агрегат или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен с еквивалентно съдържание; 3. Кандидатите следва да притежават валидна и действаща застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие. Представя се копие на валидна и действаща застраховка „гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.минимален общ оборот в размер на 16 000 000 (шестнадесет милиона лева), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си. 2. валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност с лимити минимум 500 000 (петстотин хиляди) лева за едно събитие и 3 000 000 (три милиона) лева годишен агрегат;

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато кандидат използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Когато кандидат използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 158, ал.3 от ЗОП, кандидатите следва да са изпълнили поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – Списък с минимум една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на дати, стойности и получатели, заедно с доказателство за извършената услуга; 2. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП, кандидатите следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на административния и логистичния персонал на фирмата, както и списък на охранителите, които ще са пряко заети с осъществяване на охраната, с посочване на три имена, вид на правоотношението с лицето, образование, както и (само за охранителите професионалната им компетентност с посочване на номер на сертификат за преминал обучение за професия охранител в лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение учебен център). 3.кандидатите следва да притежават не по-малко от 135 броя огнестрелно оръжие, тяхна собственост; Поставеното изискване се доказва с декларация от кандидата за броя на огнестрелни оръжия, притежавани от него, придружена с копия на фактура/и за тяхното закупуване. 4.кандидатите следва да разполагат с не по-малко от 50 броя патрулни автомобили. Поставеното изискване се доказва с декларация от кандидата за патрулните автомобили, с които разполага, придружена с документи, удостоверяващи права на собственост върху автомобилите, наемни отношения, лизингови отношения и др., въз основа на които същите се ползват. 5.кандидатите следва да притежават структури в следните териториални центрове – София, Варна, Враца, Бургас, Плевен, Велико Търново, Габрово, Стара Загора, Пловдив Поставеното изискване се доказва с декларация от кандидата, за притежаваните от него структури придружена със списък с адреси на офисите, лица за контакти, телефони и регистрационни номера и вида на автомобилите, обслужващи съответните структури; 6.кандидатите следва да осигуряват на служителите си униформено облекло с отличителни знаци, транспортни и технически средства за мобилни радиовръзки между отделните охранителни постове на разрешени от Комисията за регулиране на съобщенията честоти; Поставеното изискване се доказва с декларация, че кандидата осигурява на служителите си униформено облекло с отличителни знаци, транспортни и технически средства за мобилни радиовръзки между отделните охранителни постове на разрешени от Комисията за регулиране на съобщенията честоти; 7.кандидатите следва да притежават собствен/нает за ползване Национален мониторингов и диспечерски център, осигуряващ единен контрол и реакция при възникнал инцидент, както и възможност за 24-часово отдалечено видеонаблюдение в охраняваните обекти на Възложителя и внедрена GPS система за контрол на автопатрулните екипи в реално време; Поставеното изискване се доказва с декларация от кандидата за собствен/нает за ползване Национален мониторингов и диспечерски център, осигуряващ единен контрол и реакция при възникнал инцидент, както и възможност за 24-часово отдалечено видеонаблюдение в охраняваните обекти на Възложителя и внедрена GPS система за контрол на автопатрулните екипи в реално време; 8. Съгласно раздел III,т.3.3.6 от Ред и условия за провеждане на процедурата; 9.Съгласно раздел III,т.3.4 от Ред и условия за провеждане на процедурата; 10.Съгласно раздел III,т.3.5.1. от Ред и условия за провеждане на процедурата;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие. Под „услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката” се разбира осъществяване на охранителна дейност (физическа охрана, СОТ, видеонаблюдение, автопатрулни екипи и др.) на стратегически обект по смисъла на ПМС № 181/20.07.2009г. на територията на цялата страна. Под „сходен обем“, с този на поръчката следва да се разбира осигуряването на физическа, въоръжена, денонощна охрана с огнестрелно оръжие и охрана чрез технически системи за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи общо 512 броя служители на трудови договори, от които минимум 393 броя охранители, които да осъществяват физическа, въоръжена, денонощна охрана за общо 61 обекта, съгласно Списъка на обектите на територията на цялата страна. 2.кандидатите следва да разполагат, към момента на подаване на заявлението с не по-малко от 512 служители на трудови договори, на пълно работно време, на територията на страната, в това число минимум 393 охранители за изпълнението на физическата въоръжена охрана с огнестрелно оръжие на базите (обектите) с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. 3.кандидатите следва да притежават не по-малко от 135 броя огнестрелно оръжие, тяхна собственост; 4.кандидатите следва да разполагат с не по-малко от 50 броя патрулни автомобили 5.кандидатите следва да притежават структури в следните териториални центрове – София, Варна, Враца, Бургас, Плевен, Велико Търново, Габрово, Стара Загора, Пловдив

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато кандидат използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Когато кандидат използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Кандидатите следва да притежават валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на страната съгласно Закона за частната охранителна дейност;Кандидатите следва да притежават удостоверение от Комисията за защита на личните данни, че са вписани в регистъра на администраторите на лични данни и че имат право да водят регистър на личните данни съгласно Закона за защита на личните данни;Кандидатите следва да притежават валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна издаден по реда на Закона за електронните съобщения;

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обща предлагана цена за физическа денонощна въоръжена охрана за срок от 1 година за всички обекти, изброени в Списък на обектите %; тежест: 50
Показател: Обща предлагана цена за срок от 1 година за поддържане на съществуващата техническа система за сигурност, мониторинг и реакция с автопатрулни екипи, подновяване и изграждане на нови технически %; тежест: 10
Показател: Оценка на предложените планове (за всяка база) и обща концепция за организация на физическата денонощна въоръжена охрана, съобразно спецификата на всички обекти, изброени в Списък на обектите % ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
06.03.2018 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Отварянето на заявленията за участие ще се извърши на 09.03.2018г. в сградата на ДА ДРВВЗ, ет. 1, зала 102, в 11:00 часа. Възложителят изпраща покани за представяне на оферти на всички кандидати, отговарящи на изискванията за предварителен подбор.Изискванията на възложителя към офертата са описани в документацията за участие в процедурата. Срокът за получаване на офертите е 40 дни от датата на изпращане на поканите. Възложителя предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2018 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ