Деловодна информация
00797
93-ОП18-5 26/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/01/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Веселина Димитрова +359 56907430
vh.dimitrova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33554


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33554
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на Европейски морски ден и съпътстващи събития в град Бургас по 2 обособени позиции 93-ОП18-5
79952000      
Услуги

Настоящата поръчка е разделена на две обособени позиции съобразно естеството на услугите и дейностите в съдържанието й.
ОП1: организация, управление и логистика при провеждането на събитие „Европейски морски ден“
ОП2: Кетъринг за събитие „Европейски морски ден“
Участниците могат да подават оферти както само за едната, така и за двете обособени позиции. В случай, че за двете обособени позиции бъдат избрани различни изпълнители, те следва да се координират за изпълнение на дейностите съгласно програмата на събитието.
Избраният/ите изпълнител/и следва да осъществи цялостната организация, управление и логистика на събитието „Европейски морски ден“, в съответствие с обхвата, посочен в Техническата спецификация – Раздел ІІІ от документацията. Потенциален брой участници: 900.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
146795      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Организация, управление и логистика при провеждането на събитие „Европейски морски ден“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Бургас

Избраният изпълнител ще осъществява цялостната организация на пленарните сесии и работни семинари, както и на изложбената площ, комуникация с фирмите-изложители и координация между страните участници в събитието. Изпълнителят ще отговаря за мениджмънта на участниците, логистиката в помещенията, поставяне на обозначителни табели в сградите, както и извън тях, церемонии по откриването и закриването, акредитация и посрещане на участниците, посрещане и техническо подпомагане на партньори, сътрудници и организатори на дейности/изложители, посрещане и мениджмънт на говорителите/лекторите, трансфер от и до летище за официалните гости (около 50 лица), осигуряване на физическа охрана и други съпътстващи дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Сценарий за провеждане на събитието    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
88375      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 02/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Кетъринг за събитие „Европейски морски ден“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Изпълнителят следва да подготви и достави на място кетъринг за участниците в Европейски морски ден за двата дни на провеждането му, като включи и обслужване в обхвата на услугата. Предвидени са кафе-паузи, обяди и вечери в съответствие с програмата на събитието: https://ec.europa.eu/maritimeaffairs/maritimeday/en/content/conference
Критериите по-долу
 
ДА Предлагани екологосъобразни критерии при изпълнението    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
58420      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 02/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При доставката на кетъринг и осигуряването на обяд/вечеря е изключено използването на каквато и да е пластмаса (сламки, клечки, поставки, кутии и др.)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците попълват поле 2а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.


Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на: ОП1: 150 000 лева, включително минимален оборот от 100 000 лева; ОП2: 120 000 лева, включително минимален оборот от 80 000 лева, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
2. За ОП1: Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката с посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, за ОП1: EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, за ОП2: EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
По ОП2: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. Товарните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.


1. Участниците трябва да имат опит в дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата – минимум един успешно изпълнен договор.
По ОП1: Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, извършвани в областта на организиране на събития.
Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира организиране на събития с голям брой участници (над 400).
По ОП2: Под дейности "сходни" с предмета на поръчката следва да се разбира услуги, извършвани в областта на подготовка и доставка на кетъринг. Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира осигуряване на кетъринг за събитие с мин. 400 бр. участници.
2. Участниците следва да разполагат със следния персонал за изпълнение предмета на поръчката:
Специалист „Управление на събитието“ (минимум 1 събитие със сходен мащаб), с ниво на владеене на английски език С1 или С2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка;
Специалист „Връзки с обществеността“ опит в организацията и провеждането на мин. 1 информационна кампания за събитие с международно участие, с ниво на владеене на английски език С1 или С2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка.
Специалист „Визуализация и дизайн“, с опит в дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на рекламни и информационни материали за събития от европейски характер и/или дигитална визуализация на художествени елементи в градската среда и/или арт-инсталации, с ниво на владеене на английски език минимум В2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка.
По ОП2: няма изисквания за наличие на конкретен брой персонал с определена професионална компетентност към момента на подаване на офертата.
ОП1: Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалент с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.
ОП2: Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обектът да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целите на изпълнение на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Транспортирането следва да е съобразено с изискванията, посочени в Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно хигиената на храните. Транспортните средства следва да могат да поддържат подходящи за храните температури и да има възможност тези температури да бъдат наблюдавани. Транспортирането на особено бързоразвалящите се хранителни продукти се извършва съгласно изискванията на БДС 12545-74 "Транспорт на хранителните продукти. Общи хигиенни норми и изисквания", съгласно чл. 6 Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарните изисквания за съхраняване и използване на особено бързоразвалящи се хранителни продукти. Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти, включени в обема на настоящата поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/03/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Административна сграда на Община Бургас на ул. "Климент Охридски" № 3, заседателна зала

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
- изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва