III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците попълват поле 2а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на: ОП1: 150 000 лева, включително минимален оборот от 100 000 лева; ОП2: 120 000 лева, включително минимален оборот от 80 000 лева, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП. 2. За ОП1: Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката с посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Преди сключване на договор, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, за ОП1: EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, за ОП2: EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. По ОП2: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. Товарните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.
1. Участниците трябва да имат опит в дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата – минимум един успешно изпълнен договор. По ОП1: Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, извършвани в областта на организиране на събития. Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира организиране на събития с голям брой участници (над 400). По ОП2: Под дейности "сходни" с предмета на поръчката следва да се разбира услуги, извършвани в областта на подготовка и доставка на кетъринг. Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира осигуряване на кетъринг за събитие с мин. 400 бр. участници. 2. Участниците следва да разполагат със следния персонал за изпълнение предмета на поръчката: Специалист „Управление на събитието“ (минимум 1 събитие със сходен мащаб), с ниво на владеене на английски език С1 или С2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка; Специалист „Връзки с обществеността“ опит в организацията и провеждането на мин. 1 информационна кампания за събитие с международно участие, с ниво на владеене на английски език С1 или С2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка. Специалист „Визуализация и дизайн“, с опит в дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на рекламни и информационни материали за събития от европейски характер и/или дигитална визуализация на художествени елементи в градската среда и/или арт-инсталации, с ниво на владеене на английски език минимум В2 съгласно Общата референтна Европейска езикова рамка. По ОП2: няма изисквания за наличие на конкретен брой персонал с определена професионална компетентност към момента на подаване на офертата. ОП1: Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалент с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. ОП2: Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обектът да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целите на изпълнение на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Транспортирането следва да е съобразено с изискванията, посочени в Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно хигиената на храните. Транспортните средства следва да могат да поддържат подходящи за храните температури и да има възможност тези температури да бъдат наблюдавани. Транспортирането на особено бързоразвалящите се хранителни продукти се извършва съгласно изискванията на БДС 12545-74 "Транспорт на хранителните продукти. Общи хигиенни норми и изисквания", съгласно чл. 6 Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарните изисквания за съхраняване и използване на особено бързоразвалящи се хранителни продукти. Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти, включени в обема на настоящата поръчка.
|