Версия за печат

00797-2017-0046

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 3180 от дата 14.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: инж. Яна Маркова; Даниела Георгиева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 841729; 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32240.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 4 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Осигуряване на пълен пансион (нощувка със закуска, обяд и вечеря) на участниците в Международното математическо състезание – BIMC 2018 за периода от 01.07.2018 – 07.07.2018 г. за 830 участника по 3 (три) обособени позиции: ОП 1: Настаняване в гр. Поморие на 600 човека; ОП 2: Настаняване в гр. Поморие на 100 човека; ОП 3: Настаняване в гр. Поморие на 130 човека;

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

"Осигуряване на пълен пансион (нощувка със закуска, обяд и вечеря) на участниците в Международното математическо състезание – BIMC 2018 за периода от 01.07.2018 – 07.07.2018 г. за 830 участника по 3 (три) обособени позиции: ОП 1: Настаняване в гр. Поморие на 600 човека; ОП 2: Настаняване в гр. Поморие на 100 човека; ОП 3: Настаняване в гр. Поморие на 130 човека. Участниците следва да предложат стойност за нощувка, с включена закуска на блок маса, обяд и вечеря, която не може да превишава прогнозната стойност по съответната обособена позиция.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 249000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

През 2018 г. Бургас ще има честта да бъде домакин на Международното математическо състезание (IMC) – един от най-мащабните и значими математически форуми в света. Създадено през 2003 г., всяка година състезанието се провежда в различна държава. Благодарение на отличните изяви на българските участници от цялата страна, които редовно участват в състезанието и са завоювали десетки медали и купи, през 2013 г. България бе избрана за домакин на състезанието, а форматът за първи път напусна границите на Азиатския континент. Състезанието през 2013 г. бе едно от най-мащабните, провели се по този формат дотогава, а неговият изключителен успех бе отбелязан както от Изпълнителния комитет на Международното математическо състезание, така и от всички участници. Този факт и високата оценка за организацията на състезанието се превърнаха в повод Бургас да бъде поканен отново за домакин на състезанието през 2018 г. Събитието ще се състои в периода 1-7 юли 2018 г. Очаква се в него да вземат участие 1300 участници от над 30 държави - деца от 13 до 18 години и техните ръководители. Инициативата ще бъде подкрепена от българския еврокомисар г-жа Мария Габриел, която прие да бъде патрон на състезанието. За тази цел е необходимо да бъдат осигурени нощувки с храноден за участниците в състезанието. Поради големия брой участници и изискванията на Изпълнителния комитет на Международното математическо състезание, е необходимо всички участници да бъдат настанени в един хотел, а при липса на такава възможност, местата за настаняване да бъдат във възможно най-голяма близост. Целта на организаторите е да се предостави възможност на участниците за по-пълноценна комуникация и опознаване, да се създаде благоприятна среда за среща на различни култури и да се насърчават толерантността и приятелството. Поради липсата на хотел с такъв капацитет в гр. Бургас, сме договорили хотелско настаняване в гр. Поморие с възможност за най-много 3 хотела с голям брой легла за настаняване. За комисията на състезанието, преводачите на задачите, официални лица се резервира хотел в Бургас, които по регламент на Изпълнителния комитет е задължително да са отделно от участниците в състезанието.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

ОП 1: „ИНТЕРХОТЕЛ ПОМОРИЕ“ АД, ЕИК 812117072; ОП 2: ЕТ „ЖИМАР – ВЕЛИКО КУЦАРОВ“, ЕИК: 812173498; ОП 3: „РЕГАТА“ ЕООД , ЕИК: 147078284.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Участниците следва да предложат стойност за нощувка, с включена закуска на блок маса, обяд и вечеря, която не може да превишава прогнозната стойност по съответната обособена позиция, а именно: ОП 1 - 180 000 лв. (сто и осемдесет хиляди лева) без включен ДДС; ОП 2 - 30 000 лв. (тридесет хиляди лева) без включен ДДС; ОП 3 - 39 000 лв. (тридесет и девет хиляди лева) без включен ДДС. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност. Участниците следва да притежават регистрация на обекта в БАБХ за производство на храна. Това обстоятелство се декларира в Заявление за участие, че участникът притежава валидно Удостоверение за регистрация за търговия с храни, обхващащи всички групи храни, съгласно разпоредбите на Закона за храните. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че участниците ползват подизпълнители в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Изисквания към изпълнение предмета на обществената поръчка: Не се допуска предлагане на храна, приготвена от предния ден. Участникът трябва да гарантира добър търговски вид на предлаганата храна. Участникът трябва да гарантира пълна подмяна на приготвената храна, с отклонение в качеството. Изпълнителят следва да предложи хотелски стаи със самостоятелен санитарен възел и топла вода в град Бургас и град Поморие. Контрол и приемане на предоставените услуги: Количеството на извършените услуги се установява от представители на Възложителя, съвместно с Изпълнителя. За установяване на извършените услуги се съставят двустранни протоколи за извършените такива. Условията и начин на плащане: Разплащането ще се извърши по банков път, след представяне на надлежна фактура от Изпълнителя, както следва: - аванс в размер на 20 % от цената на договора, до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора. - окончателно плащане – в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на двустранен протокол между Възложителя и изпълнителя за действителен брой настанени хора и след издаване на фактура. Критерий за възлагане: "Най-ниска цена". Оферти се подават до 17:15 часа на 17.11.2017 г. Място и дата за провеждане на преговорите: Сградата на Община Бургас: гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26, дата: 20.11.2017 г. в 14:30 ч. по ОП 1, 14:45 ч. по ОП 2, 15:00 ч. по ОП 3.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване по реда на чл. 197 и следващите от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йорданка Ангелова Бенова - Ананиева, упълномощено длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет "Култура и Образование", оправомощен за възложител със Заповед № 1190/04.05.2016 г. на Кмета на Община Бургас