Деловодна информация
00797
93-ОП17-43 10/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
10/11/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 80000 България
Гергана Стоянова +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32798%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32798%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Бургас по обособени позиции, каккто следва: №1. Месо, риба и месни продукти, №2. Мляко и млечни продукти, №3. П
15800000      
Доставки

Предмета на поръчката включва: доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Бургас по обособени позиции, както следва: №1. Месо, риба и месни продукти, №2. Мляко и млечни продукти, №3. Плодове и зеленчуци, №4. Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти, №5 Пакетирани стоки и подправки, №6. Хляб и хлебни изделия.Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособени позиции, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка. Количествата на посочените видове хранителни продукти по всяка обособена позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1555945.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Месо, риба и месни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас.

Предмета на поръчката включва доставка Месо, риба и месни продукти. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 1, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
468250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

територията на Община Бургас

Предмета на поръчката включва доставка на мляко и млечни продукти. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 2, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
436958.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодове и зеленчуци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предмета на поръчката включва доставка на плодове и зеленчуци. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 3, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
147225.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предмета на поръчката включва доставка на плодове и зеленчуци. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 4, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
128925.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Пакетирани стоки и подправки 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предмета на поръчката включва доставка на плодове и зеленчуци. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 5, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220145.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предмета на поръчката включва доставка на плодове и зеленчуци. Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособена позиция 6, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджетите на детските градини средства. Видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продуктите, по обособената позиция, се съдържат в Раздел IX Технически спецификации, от документацията на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
154441.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
За всички Обособени позиции: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка! На осн. чл. 62, ал. 3, ЗОП, данните за оборота, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, обхващат последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


За ОП 1- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 1. „Месо, риба и месни продукти“, не по-малко от 600 000 лв. (шестотин хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.За ОП 2- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 2. „Мляко и млечни продукти“, не по-малко от 600 000 лв. (шестотин хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.За ОП 3- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 3. „Плодове и зеленчуци“, не по-малко от 200 000 лв. (двеста хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.За ОП 4- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 4. „Консерви-плодови и зеленчукови и други хранителни продукти“, не по-малко от 200 000 лв. (двеста хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.За ОП 5- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 5. „Пакетирани стоки и подправки“, не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.За ОП 6- Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 6 „Хляб и хлебни изделия“, не по-малко от 200 000 лв. (двеста хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. 2.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, по Обособени позиции №1, № 2 и № 6, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.2.1.За Обособени позиции № 3, 4, и 5, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. В случай, че участникът представи сертификат по EN ISO 22000:2005 - Системи за управление на безопасността на храните или EN ISO 9001:2008 - Системи за управление на качеството, не е необходимо да представя сертификат за разработена и внедрена НАССР система.3. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни Удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните.4. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация за техническото оборудване.Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.5. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи Декларация за техническото оборудване че участникът ще разполага със складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект - на свое име, за целия срок на договора.


Участниците трябва да имат опит в:Доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира:1.1.1. Доставки, с предмет идентичен или сходен, на обособената позиция, за която участникът подава оферта, а именно:За Обособена позиция 1- доставка на месо, риба и месни продукти;За Обособена позиция 2- доставка на мляко и млечни продукти;За Обособена позиция 3- доставка на плодове и зеленчуци;За Обособена позиция 4- доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти;За Обособена позиция 5- доставка на Пакетирани стоки и подправки;За Обособена позиция 6- доставка на хляб и хлебни изделия.2. За Обособена позиция № 1 Месо, риба и месни продукти”, Обособена позиция №2 „Мляко и млечни продукти“ и Обособена позиция №6 Хляб и хлебни изделия, участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.2.1. За Обособени позиции: №3. Плодове и зеленчуци, №4. Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти, и №5 Пакетирани стоки и подправки, участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, или еквивалент.В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по доставките. 3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. 4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. 5. Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения за изпълнение на предмета на обществената поръчка, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект - на свое име.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска № 26, ет. 1, Заседателна зала.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.2.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.3.Настоящата поръчка е разделена на 6 (шест) обособени позиции. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции. Финансирането на обществената поръчка ще се извършва със средства от бюджета на детските градини, за една година – второстепенен разпоредител с бюджет.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва