Деловодна информация
00253
0400-138/1/ 09/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00253-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Роман 000193460
бул. Христо Ботев №136
Роман BG313 3130 България
Мариета Ивайлова +359 912320-64
romanoa@abv.bg +359 912323-49

Интернет адрес/и

http://www.roman-bg.com/

http://e-obp.eu/bp/Roman


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Roman
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА РОМАН“
71410000      
Услуги

Ремонт на улична мрежа на територията на община Роман”
Обособена позиция 1:
„Ремонт на общински пътища на територията на община Роман“.
Обособена позиция 2:
„Ремонт на улици на територията на община Роман“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
126305      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

община Роман, област Враца

• Изработване на Опорен план и Предварителен проект на ОУПО;
• Изготвяне на Оценка за съвместимост и Екологична оценка на Предварителния проект на ОУПО;
• Провеждане на задължителни обществени обсъждания и съгласуване на Предварителния проект на ОУПО, Оценка за съвместимост и Екологична оценка към него;
• Изготвяне на Окончателен проект на ОУПО.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    70
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
126305      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
9

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането се осъществява от Общ. Роман и МРРБ. МРРБ осигурява финансиране в съответствие с договорените усл-я в Споразумение за финансиране сключ. между Общ Роман и МРРБ в размер на 80% от договора. Общ.Роман осигурява собств. фин-не за разликата по скл. договор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират: дейности, в обхвата на две или няколко услуги по изработване на устройствени планове и схеми и/или интегрирани планове за градско възстановяване и развитие и/или задания за изработване на общи устройствени планове на общини и/или концепции за пространствено развитие.
Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участникът трябва да прилага система за управление на качеството.


Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.Участникът трябва да има на разположение персонал с необходимата професионална компетентност за извършване на услугата. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти:
• Ключов експерт 1 „Ръководител на екипа“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент; С валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2017 год.;
• Ключов експерт 2 „Техническа инфраструктура и комуникационно-транспортни системи“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър", професионална квалификация "магистър инженер" в някоя от следните области: Транспортно строителство или еквивалент; С валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2017 год.;
• Ключов експерт 3 „Водоснабдяване и канализация“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър", професионална квалификация "магистър инженер" в някоя от следните области: Водоснабдяване и канализация или еквивалент; С валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2017 год.;
• Ключов експерт 4 „Електроснабдяване и съобщения“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър", професионална квалификация "магистър инженер" в някоя от следните области: Електроенергетика и обзавеждане или Електротехника, или еквивалент; С валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2017 год.;
• Ключов експерт 5 „Социално-икономически анализи и прогнози“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в някоя от следните области: Икономика, Социология, Демография или еквивалент;
• Ключов експерт 6 „Географски информационни системи (ГИС)“
Завършено висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър " в някоя от следните области: Геодезия, ГИС, Картография или еквивалент; С валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2017 год.
• Ключов Експерт 7 „Ръководител на екипа по ЕО“
Да отговаря на изискванията на чл. 83 от ЗООС и чл. 16 от НУРИЕОПП. Да има опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците или еквивалентно.
Експертът, натоварен с Екологичната оценка отговаря за пълнотата, достоверността, обективността и качеството на разработения от него раздел на доклада за ЕО и на даденото от него заключение по смисъла на чл. 83, ал. 5 от ЗООС. Когато настъпят вреди поради неизпълнение на задълженията му, експертът носи отговорност в пълен размер.
• Ключов Експерт 8 „Ръководител на екипа по ОС“
Да отговаря на изискванията на чл. 83 от ЗООС и чл. 16 от НУРИЕОПП. Да има опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците или еквивалентно.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в Екипа на Участника.
Участникът може да предложи и други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни, съгласно изискванията на Възложителя и настоящата документация за участие.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват „устройствено планиране“. Възложителят приема и други доказателства
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за цялостното изпълнение на поръчката, съгласно предложението на участниците в поръчката, е не по-дълъг от 30.09.2018 год.Максималните сроковете за изпълнение на поръчката са, както следва:за актуализация на Опорен план и изработване на Предварителния проект на ОУПО Роман и за извършване на Оценка за съвместимост и Екологичната оценка на проекта на ОУПО Роман - не повече от 6 (шест) месеца, считано от датата на възлагането чрез изпращане на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя. за изработване на Окончателния проект на ОУПО Роман и за изготвяне на окончателен вариант на Оценка за съвместимост и Екологичната оценка – не повече от 3 (три) месеца, считано от получаването на писмено уведомление от Възложителя, че необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предварителния проект на ОУПО, съгласно изискванията на чл. 12127 от Закона за устройство на територията и консултациите относно Оценка за съвместимост и/или Екологичната оценка са проведени;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Оферти се отварят на адреса на Община Роман, а именно: гр. Роман, бул. „Христо Ботев” 136. зала 222 ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подписване на договора Изпълнителят предстявя Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от
стойността на договора без ДДС.
Възложителят може да отстрани от участие в процедурата участник, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП, за когото е налице някое от следните обстоятелства:обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; опитал е да:повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчкаКогато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всеки от тях.
Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всяко от тези лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва