Деловодна информация
00797
93-ОП17-36 13/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/10/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32596


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32596
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас по обособ
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас, а именно: доставка на прясна, замразена риба и морски деликатеси. Месо и месни продукти. Мляко, млечни продукти и яйца. Хляб и хлебни изделия. Други хранителни продукти, пресни плодове и зеленчуци, напитки – алкохолни, безалкохолни и топли напитки, консервирани, замразени и пакетирани хранителни продукти. Видове хранителни продукти и напитки са за периода на обществената поръчка и са съобразени със заложените в бюджета на Общинско предприятие „Туризъм“ средства. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на поверените му за стопанисване и управление Заведения за хранене и развлечения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Прясна, замразена риба и морски деликатеси. Месо и месни продукти. Мляко, млечни продукти и яйца. Хляб и хлебни изделия. Други хранителни продукти. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15220000      
15211100      
15250000      
15100000      
15131130      
15131420      
15500000      
15510000      
15530000      
15540000      
15412200      
15870000      
15811100      
15811000      
15811510      
03212210      
03211300      
15831000      
15612200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас.

Количествата на доставяните хранителни продукти - прясна, замразена риба и морски деликатеси. Месо и месни продукти. Мляко, млечни продукти и яйца. Хляб и хлебни изделия. Други хранителни продукти в Заведенията за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на Общинско Предприятие „Туризъм“, се определят по предварителни писмени заявки (факс, e-mail и др.) в зависимост от нуждите на обектите до разполагаемия финансов ресурс по бюджета на ОП „Туризъм“ за обособената позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението по сключения договор ще започне след прекратяване (поради изтичане на срока на действие или на друго посочено в съответния договор основание) на действащ Договор № 93-ОП-88/9/12.12.2015 г., който е със срок на действие 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора и получаване на писмена заявка за доставка.

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас.

Количествата на доставяните хранителни продукти - Пресни плодове и зеленчуци в Заведенията за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на Общинско Предприятие „Туризъм“, се определят по предварителни писмени заявки (факс, e-mail и др.) в зависимост от нуждите на обектите до разполагаемия финансов ресурс по бюджета на ОП „Туризъм“ за обособената позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението по сключения договор ще започне след прекратяване (поради изтичане на срока на действие или на друго посочено в съответния договор основание) на действащ Договор № 93-ОП-88/12/12.12.2015 г., който е със срок на действие 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора и получаване на писмена заявка за доставка.

II.2) Описание 1

Напитки – алкохолни, безалкохолни и топли напитки. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15910000      
15911000      
15930000      
15931200      
15961000      
15981000      
15982000      
15321000      
15860000      
15931100      
15841000      
15872300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас.

Количествата на доставяните напитки – алкохолни, безалкохолни и топли напитки в Заведенията за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на Общинско Предприятие „Туризъм“, се определят по предварителни писмени заявки (факс, e-mail и др.) в зависимост от нуждите на обектите до разполагаемия финансов ресурс по бюджета на ОП „Туризъм“ за обособената позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението по сключения договор ще започне след прекратяване (поради изтичане на срока на действие или на друго посочено в съответния договор основание) на действащ Договор № 93-ОП-125/2/27.01.2017 г., който е със срок на действие 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора и получаване на писмена заявка за доставка.

II.2) Описание 1

Консервирани, замразени и пакетирани хранителни продукти. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15312200      
15331170      
03222400      
15300000      
15332290      
15332410      
15332310      
15842000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Заведения за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на ОП „Туризъм“, находящи се на територията на Община Бургас.

Количествата на доставяните консервирани, замразени и пакетирани хранителни продукти в Заведенията за хранене и развлечения, поверени за стопанисване и управление на Общинско Предприятие „Туризъм“, се определят по предварителни писмени заявки (факс, e-mail и др.) в зависимост от нуждите на обектите до разполагаемия финансов ресурс по бюджета на ОП „Туризъм“ за обособената позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
108333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението по сключения договор ще започне след прекратяване (поради изтичане на срока на действие или на друго посочено в съответния договор основание) на действащ Договор № 93-ОП-88/11/12.12.2015 г., който е със срок на действие 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора и получаване на писмена заявка за доставка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Възложителят не поставя минимални изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2) Участникът следва да разполага с техническо оборудване/ съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е декларация за техническото оборудване/ съоръженията, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
Посочените в т. 1) и 2) критерии за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
3.1) Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 22000:2005 - стандарт за управление на безопасността на храните или еквивалент.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по доставка на хранителни продукти/ напитки.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е копие на сертификат. Сертификатът трябва да бъде издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Посоченият в т. 3.1) критерий за подбор се отнася само за обособена позиция 1.
3.2.) Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 22000:2005 - стандарт за управление на безопасността на храните или еквивалент, или да има разработена и внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/, съгл. чл. 18 от Закона за храните. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по доставка на хранителни продукти/ напитки.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е копие на сертификат или декларация за разработена и внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки /НАССР/. Сертификатът трябва да бъде издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Посоченият в т. 3.2) критерий за подбор се отнася само за обособена позиция 2, 3 и 4.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.


1) Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
За идентични или сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с доставка на хранителни продукти и/или напитки.
2) Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване/ съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката:
2.1) Минимум 1 (един) товарен автомобил за превоз на хранителни продукти/ напитки.
Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ или аналогична регистрация, съгласно законодателството на държавата членка за превоз на хранителни продукти/напитки, включени в предмета на настоящата поръчка. При сключване на договор чуждестранният участник следва да извърши регистрация на транспортното средство в ОДБХ.
2.2) Минимум 1 (един) обект за производство и/или търговия на едро с храни/напитки, отговарящ на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните, регистриран по реда на чл. 12 от Закона за храните или аналогична регистрация, съгласно законодателството на държавата членка. При сключване на договор чуждестранният участник следва да извърши регистрация на обекта съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните.
Посочените в т. 1) и 2) критерии за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
3.1) Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 22000:2005 - стандарт за управление на безопасността на храните или еквивалент. Посоченият в т. 3.1) критерий за подбор се отнася само за обособена позиция 1.
3.2) Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 22000:2005 - стандарт за управление на безопасността на храните или еквивалент, или да има разработена и внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/, съгл. чл. 18 от Закона за храните.
Посоченият в т. 3.2) критерий за подбор се отнася само за обособена позиция 2, 3 и 4.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
Срок за изпълнение на поръчката за всяка обособена позиция е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на започване на изпълнението или до достигане на прогнозната стойност, която е максималния финансов ресурс за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция, което от двете събития настъпи по- рано.
Обществената поръчка се реализира със средства, заложени в бюджета на Общинско предприятие „Туризъм“.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва