Деловодна информация
00797
93-ОП17-21 11/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/10/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Алексанровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32515


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/32515
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на пощенски услуги по две обособени позиции, както следва:
64112000      
Услуги

Предоставяне на пощенски услуги по две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната и неуниверсална пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети;
Обособена позиция 2: Предоставяне на куриерски услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
261575.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната и неуниверсална пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
64112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас.

Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната и неуниверсална пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети.
Критериите по-долу
 
ДА Ктч – комплексната техническа оценка на съответния кандидат.    100
Ктч1Срок за изпълнение на услугата по чл.3, т.2 от ЗПУ    80
Ктч2Предоставяне на безплатна пощенска услуга - разпространение на свободен принцип на флайери за събития от културната програма на Община Бургас    20
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
221000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Методика за определяне на ценовата оценка:Кц=К1+К2+К3+К4+К5+К6+К7(Кц – компл. ценова оценка(КЦО)научастник)Макс.КЦО е100т.1.1.Тежест на пок.вЦО:К1- 25;К2- 15;К3-5;К4-5;К5-25;К6-5;К7-20;2.Методика за опр.на техническатаоценка,по пок.:Ктч = Ктч1+ Ктч2;2.1.Тежест на всеки от показателите за ТО:Ктч1- 80;Ктч2 20. Макс. КЦО е 100 т.;3. Крайната оценка по ОП 1: (К);К = Кц*0.8 + Ктч*0.2

II.2) Описание 1

Предоставяне на куриерски услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
64120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предоставяне на куриерски услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ? разпоредители с бюджети.
Критериите по-долу
 
ДА Ктч    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
40575      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методика за опред. на цен. оценка-Кц = ВКУ х 0,6 + МКУ х 0,2 + О х 0,1.Макс.комп. оценка по ценови показател е 90т. Тежест на пок.в Цен.оценка-1. ВKУ-60,.2.МКУ-20,.3.О-10.2.ВКУ=К1ВКУ+К2ВКУ+К3ВКУ,с тежест: К1ВКУ- 35;К2 ВКУ-55; К3ВКУ-10;МКУ=СДx0,35+ЕДx0,6+ИЕДx0,05,с тежест:СД=35;ЕД=60;ИЕД=5.Показател«О», с тежест:100.Пок. за тех. оценка - Ктч– с тежест 10.Кр.оценка (К)К= Кц+Ктч.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция 1, участниците следва да притежават:1.1.Индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга или индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията, валидна към датата на подаването на офертата.1.2.Удостоверение за извършване на неуниверсални пощенски услуги – куриерски услуги, което да удостоверява вписване на участника в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по Закона за пощенските услуги /ЗПУ/, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията с необходимия обхват. 1.3. Индивидуална лицензия за предоставяне на пощенски парични преводи. 2. По Обособена позиция 2, участниците, следва да притежават:- Удостоверение за извършване на неуниверсални пощенски услуги – куриерски услуги, по Закона за пощенските услуги /ЗПУ/, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията с обхват извършване на куриерски услуги. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи следното:
1.1. копие на индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга на територията на Република България, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията, или копие на индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, на територията на Република България, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията.
1.2. копие на удостоверение за вписване на участника в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по Закона за пощенските услуги /ЗПУ/, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията с необходимия обхват.
1.3. копие на индивидуалната лицензия за предоставяне на пощенски парични преводи.
2. копие на удостоверение за вписване на участника в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по Закона за пощенските услуги /ЗПУ/, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията с обхват извършване на куриерски услуги.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1. участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, по съответната обособена позиция: с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.По т. 2. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора.По т. 3., 3.1. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, а именно: /минимум 1 бр. дигитална печатна машина и 1 брой пликовъчна система/ ;При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.По т. 4.Участникът да представи декларация свободен текст, че същият разполага с офиси в цялата страна, както и във всички областни градове, с цел осигуряване на навременно и безпрепятствено доставяне на пратките. По т.5. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.По т. 6. участникът попълва поле 8) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Декларация за средносписъчния годишен брой на персонала и броя на членовете на ръководния състав за последните три години;

1.Участниците трябва да имат опит в: изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.Под „сходни“ услуги с предмета на поръчката се има предвид: За обособена позиция 1: предостявяне на универсални пощенски услуги и неуниверсални пощенски услуги.Под „сходен“ предмет се има предвид предоставянето на една или няколко универсални пощенски услуги, с обхват, съгласно чл. 34 от ЗПУ, с изключение на услугите по чл. 34, ал. 1, т. 1, б. „г“ и б. „д“ от ЗПУ.Като предмет сходен с предмета на настоящата поръчка за Обособена позиция 2, Възложителят ще приеме: услуги по предоставяне на куриерски услуги.Изисквания, отнасящи се за Обособена позиция 1.2.Участниците трябва да разполагат с технически изправни моторни превозни средства / по Обособена позиция 1- минимум 50 (петдесет) за всички офиси в страната/, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката за целия период, за който се предвижда да бъде предоставяна услугата (36 месеца), без ограничение в тонажа, марката и модела на МПС – собствен ресурс, нает такъв. 3.Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, именно: 3.1.техническо оборудване за изпълнение на неуниверсалната пощенска услуга по чл.3, т.2 от ЗПУ /минимум 1 бр. дигитална печатна машина и 1 брой пликовъчна система/ ;Изисквания към участниците и по двете обособени позиции:4. Участниците да разполагат с офиси в цялата страна и задължително във всички областни градове, за да се осигурява навременно и безпрепятствено доставяне на пратките.5.Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008/2015/ или еквивалент на името на участника /с обхват на дейност, сходен с предмета на поръчката/; 6.Участниците следва да представят информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ет. 1, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането е със средства от бюджета на Община Бургас, по параграф 1020, за три години, до размера, определен за съответната година.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
Важно! Възложителят при провеждане на процедурата ще приложи реда на чл. 181, ал. 2, от ЗОП, който допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. В случаите по чл. 181, ал. 2, от ЗОП, проверката за наличие на основания за отстраняване и за съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва