Деловодна информация
00403ЦУ на НСИ
ПД-44 28/08/2017 (дд/мм/гггг)
не
00403-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален статистически институт 000695146
ул. Панайот Волов № 2
София BG411 1038 Гвиана
Кирил Илков - главен юрисконсулт в отдел ПД; Ивета Фурнаджиева - главен експерт в отдел УСО +359 29857-104/+359 29857-745
kilov@nsi.bg +359 29857-225

Интернет адрес/и

http://www.nsi.bg

http://www.nsi.bg/bg/node/11527


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nsi.bg/bg/node/11527
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

статистика

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на консумативи за офис техника
30125100      
Доставки

Предметът на поръчката е "Доставка на консумативи за офис техника" с прогнозна стойност възлизаща на 160 00 лв. без ДДС.
Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде съобразено с изискванията, посочени в техническата спецификация и добрите търговски практики в сектора на доставка на консумативи за офис техника, предмет на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е: ЦУ на НСИ, гр. София, ул. „Панайот Волов“ № 2 и териториалните звена на института съгласно Списък с адреси и телефони за контакт в НСИ.

Доставка на консумативи за офис техника.
Прогнозна стойност в размер на 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди
лева) без ДДС;
Мястото за изпълнение на поръчката е: ЦУ на НСИ, гр. София, ул. „Панайот Волов“ № 2 и териториалните звена на института – отдели „Статистически изследвания“ (ОСИ) и Териториални статистически бюра
(ТСБ), съгласно Списък с адреси и телефони за контакт в териториалните звена в Националния статистически институт - приложение към техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхната годност (правоспособност) за упражняване на професионалната дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Списък-декларация на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите - попълва се част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП; Доказателства за извършените доставки - от изпълнителя при сключване на договор. Представените доказателства следва да удостоверяват изпълнението на декларираните дейности по доставка;
2. Следва да се представи заверено от участника копие на валиден сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001: 2008 или еквивалент с обхват, включващ обхвата на настоящата обществена поръчка, издаден на името на участника - попълва се част IV Раздел Г от ЕЕДОП;
3. Участника представя документ, доказващ и описващ системата за управление и проследяване на доставките, която той възнамерява да прилага при изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, за която подава оферта. Възложителят поставя изискване участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 3 (три) години (считано от датата на подаване на офертата). Под „дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка" следва да се разбира - доставка на място на консумативи за офис техника, която да включва и доставка на тонер касети;
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001: 2008 или еквивалентен, с обхват, включващ обхвата на настоящата обществена поръчка, издаден на името на участника;
3. Участникът следва да разполага със система за управление и проследяване на доставките, която възнамерява да прилага при изпълнение на поръчката. Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, като попълнят Част IV Раздел В, т. 4 от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описани в документацията към обществената поръчка, налична на следния адрес: http://www.nsi.bg/bg/node/11527/.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. София, ул. Панайот Волов № 2, ЦУ на НСИ

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 5% (пет на сто) от стойността без ДДС, за която се сключва договора. Документът за гаранция за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на договора. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранция за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезспечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят ще отстрани от процедурата за възлагане на обществената посредством публично състезание лица, за които са налице обстоятелства по чл. 54, чл. 55, ал. 1, т.1-5 и чл. 107 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби: Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва