Деловодна информация
00797
93-ОП17-26 21/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31478


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31478
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на водопроводна мрежа за минерална вода, в. з. Минерални бани, гр. Бургас, общ. Бургас“ 93-ОП17-26
45332000      
Строителство

С инвестиционния проект се цели подобряване и повишаване ефективното използване на ресурсите от минерални води на територията на в.з. Минерални бани, кв. Ветрен, гр. Бургас“, чрез изграждане на необходимата инфраструктура за пренос на минерална вода с обща дължина 2 858 м.; ремонт и реконструкция на Сондаж Б-191 и разработване на Сондаж Б-165.
Основните дейности, са насочени към задоволяване потребностите на настоящи и бъдещи потребители на минерални води и обхващат изграждане на 2858 м. водопроводна мрежа за минерална вода, от които захранени от сондаж Б-191 – 2472м. и 386 м. – от Сондаж 165.
Водата от находище „Бургаски минерални бани” е хипертермална (температура 41оС), прясна (с обща минерализация 0.62 g/l), алкална, хлоридно-хидрокарбонатно-натриева, силициева и флуорна по състав. Съдържанието на метасилициева киселина е над балнеозначимите концентрации. Съдържанието на флуорид е значително над границите на нормите за питейни води – 6-9.4 mg/l.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1082792.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Находището на минерална вода „Бургаски минерални бани“–изключителна държавна собственост е предоставено на Община Бургас за безвъзм.управление и ползване с Решение №39/04.02.2011г. на Министъра на околната среда и водите за срок от 25 години.За реализиране на възможностите и изпълнение на ангажиментите по Закона за водите при управлението на водния ресурс,Община Бургас реализира проект „Изграждане на водопроводна мрежа за минерална вода,в.з.Минерални бани,гр. Бургас,общ.Бургас“,финансиран частично по Пилотна схема на Инвестиционната програма Минерални води на Националния доверителен екофонд (НДЕФ) и собствени средства.С инвестиционния проект се цели подобряване и повишаване ефективното използване на ресурсите от минерални води на територията на в.з.Минерални бани,кв.Ветрен,гр.Бургас“,чрез изграждане на необходимата инфраструктура за пренос на минерална вода с обща дължина 2858 м.;ремонт и реконструкция на Сондаж Б-191 и разработване на Сондаж Б-165.Основните дейности,са насочени към задоволяване потребностите на настоящи и бъдещи потребители на минерални води и обхващат изграждане на 2858 м.водопроводна мрежа за минерална вода,от които захранени от сондаж Б-191–2472м. и 386 м.-от Сондаж 165.За осигуряване на минерална вода до всички потребители е проектирана улична водопроводна мрежа със захранване от експлоатационните сондажи Б-191 и Б-165.След всеки сондаж преди включването в мрежата се предвижда Главна водомерна шахта с измервателно устройство за цялата консумация.Всеки потребител следва да изгради на 2.0м от имотната си граница,в съответствие със ЗВ водомерна шахта,която ще бъде подотчетна на Главната.За доставяне на минерална вода до консуматора се предвиждат сградни водопр. отклонения,включващи тротоарен спирателен кран и тръби до имотната граница.Топлопроводът,ще се изпълни с предварително изолирани тръби,поради изискването да бъде изпълнен по тясно трасе,в близост до други комуникации.Ще се изпълнят минимален брой съединения по трасето за по-голяма сигурност и безаварийно ползване за дълъг срок.А)Улична водопр.мрежа за мин.вода от СОНДАЖ Б-191.Мрежата е предвидена да осигури захранване с мин.вода на следните потребители:-Действуващи към момента:1.База 1 и База 2 на „Специализирана болница за рехабилитация–Бургаски минерални бани“ЕАД.2.Профилакториум на „Лукойл Нефтохим Бургас“АД.3.ПРО“ЕАД за х-л„Странджа“ и на „Дъбрава“АД за семеен хотел;4.„ПРО“ЕАД за балнеохотел „Свети Мина“;-Съществуващи без захранване с мин.вода-Плувен басейн „Минерални бани” на мястото на бивша база„Черноморец”;-Бъдещи инвестиционни намерения на община Бургас-Комплекси за рехабилитация и профилактика;-Бъдещи инвестиционни намерения на частни инвеститори-Комплекси за рехабилитация и профилактика;Б)Подобект:„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СОНДАЖ Б-191”-Включва избор на оборудване в съответствие с бъдещата консумация на минерална вода.Предвиденото борудване включва:1.Доставка и монтаж на помпа,арматури,тръби,съпътствуващи сондажа.2.Доставка и монтаж на табло за управление с честотен регулатор,мембранен разширителен съд.3.В съществуващата Главна водомерна шахта-магнитноиндуктивен разходомер с параметри:Qmax 70 m3/h до Qmin 5 m3/h.В)Подобект:Разработване на СОНДАЖ Б-165-Бъдещи инвестиционни намерения на общ.Бургас.Плувен басейн с олимпийски размери в имота на бивши обществени басейни.Предвижда се разраб.на сондажа с цел обезпечаване с мин.вода на бъдещи консуматори,във връзка с инвестиц.намерения на Община Бургас.В разработката са включени:1.Доставка и монтаж на помпа,арматури,тръби,съпътстващи сондажа.2.Доставка и монтаж на табло за управление с честотен регулатор,мембранен разширителен съд;3.Измервателното устройство-магнитноиндуктивен разходомер с параметри от Qmax 8 m3/h до Qmin 1 m3/h.4.Изгр. на техн.помещение за обслужване и обезопасяване на сондажа.Последното представлява надземна стоманобетоноваконструкция с монтажен отвор на покрива.5.Ограда,осигуряваща СОЗ І пояс на обекта,съгл.Заповед№РД-687/29.8.2012г.6.Улична водопр. мрежа зазахр. на обществ.басейни.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1082792.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката минимум четвърта група, втора категория;
Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването по т. 11. се доказва с попълване на
раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя. Участието в обединението не поражда права за членовете на обединението, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство”.Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в Централния професионален регистър на Строителя за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 400 000 лв.Участниците декларират, че отговарят на изискването по т. 1. като попълват поле 5, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.В съответствие с разпоредбата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят ще изиска от класираните на първо и второ място участници да представят актуални документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност на строителя“. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната застраховка.
2.Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката, както следва: 1 082 792.95 лв. без ДДС или 1 299 351.54 с вкл. ДДС. Участниците декларират, че отговарят на изискванията по т. 2. като попълват поле 1а) и 2а), раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.В съответствие с разпоредбата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата,Възложителят ще изиска от класираните на първо и второ място участници да представят, актуални документи по чл.62, ал.1,т.3 и 4 ЗОП годишните финансови отчети или техни съставни части,когато публикуването им се изисква, както и справка за оборота от строителство.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи,той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.2. се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 400 000 лв. 2. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката, както следва: 1 082 792.95 лв. без ДДС или 1 299 351.54 с вкл. ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Участниците декларират, че отговарят на изискването по т.1. като попълват поле 1а), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.В съответствие с разпоредбата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят ще изиска от класираните на първо и второ място участници да представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. 2.Участниците следва да притежават валидни сертификати БДС EN ISO 9001:2008 и БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентни.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Участниците декларират, че отговарят на изискването по т. 13.2. като попълват раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.В съответствие с разпоредбата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят ще изиска от класираните на първо и второ място участници да представят копие на посочените сертификати, заверени „Вярно с оригинала“. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда,когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство,трябва да имат съответните сертификати.3.Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица,които ще използват за извършване на строително-монтажни работи.Участниците декларират, че отговарят на изискването,като попълват поле 2),раздел В „Технически и професионални способности”,Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.В съответствие с разпоредбата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят ще изиска от класираните на първо и второ място участници да представят Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата, включени в него.

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира извършването дейности, свързани с изграждане на: улична водопроводна мрежа; помпени станции със съответното оборудване, устройства за управление, площадкови мрежи и инсталации, втора категория, съгласно Наредба №1/30.07.2003 г. За покриване на това минимално изискване е достатъчно всеки един вид от посочените видове СМР да е изпълнена на поне един обект.2.Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:-Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство;-Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен,с обхват строителство. 3.Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:1)Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл.163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба; 2)Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл.5 от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни.
Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в раздел III от проекта на договор.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Срокът за изпълнение на СМР дейностите започва да тече от датата на подписване на протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа съгласно образеца към Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.За крайна дата на изпълнение на срока по т. 4.2.1. се счита датата на подписване без забележки на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа за конкретния обект.
2. Гаранционни срокове за строителните дейности са съгласно предвидените в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
3. С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по- дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4. В съответствие с възможността по чл. 104, ал. 2 от ЗОП при провеждане на настоящата процедура оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
5. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва