Деловодна информация
01558"БДЖ-Товарни превози" ЕООД
01-27-1-1 11/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/07/2017 (дд/мм/гггг)
01558-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ-Товарни превози ЕООД 175403856
ул. Иван Вазов № 3
София BG411 1080 България
инж. Катя Стоянова; инж. Райна Накева +359 882025755/+359 0885397479
opp_tp@bdz.bg +359 29877983

Интернет адрес/и

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bdzcargo.bdz.bg/bg/vutreshni-pravila/sreden-remont-30-broia-zisterni-bdz-cargo-2017.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Среден (заводски) ремонт на 30 броя вагони тип Z (серия 785 и 795) за превоз на опасни товари, собственост на „БДЖ-Товарни превози”ЕООД през 2017 г." 01-27-1
50222000      
Услуги

Извършване на среден (заводски) ремонт на 30 броя вагони тип Z (серия 785 и 795) за превоз на опасни товари, собственост на „БДЖ-Товарни превози”ЕООД, съгласно нормативните документи (Правилниците и Инструкциите на Възложителя за ремонт на товарни вагони и техните възли) и приложените към документацията за участие в процедурата "Технически изисквания за извършване на среден (заводски) ремонт на 30 броя товарни вагони тип Z за превоз на опасни вагони" (Приложение № 2).
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50222000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На територията на Изпълнителя в Република България. Допустимо е изпълнението на договора да се извърши в чужбина.

Извършване на среден (заводски) ремонт на вагони тип Z (серия 785 и 795) за превоз на опасни товари, описани пономерно в Приложение № 2.1 и в съответствие с Правилниците и Инструкциите на Възложителя за ремонт на товарни вагони и техните възли и Техническите изисквания за извършване на среден (заводски) ремонт на 30 броя товарни вагони тип Z за превоз на опасни товари (Приложение № 2 към документацията за участие). Извършване на допълнителни дейности – монтаж на липсващите части и преокомплектовка на колооси, съгласно Приложение № 2.1.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1041039.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или 1 / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят изисква представяне на валиден сертификат на структура, която отговаря за поддръжка или еквивалент, потвърждаващ приемането на територията на Европейския съюз на система за поддръжка в съответствие с Директива 2004/49/ЕО и Регламент (ЕС) №445/2011, в чийто обхват на дейностите по поддръжка са включени вагони-цистерни за опасни стоки и в чийто обхват на функции по поддръжка се включва извършване на поддръжка.
Възложителят изисква кандидатите в настоящата процедура да бъдат вписани в регистъра на сертификатите на лица, отговорни за поддръжка на железопътни транспортни средства, към Изпълнителна агенция железопътна администрация“ (ИАЖА).
При кандидатстване от страна на чуждестранни лица е необходимо те да бъдат вписани в аналогичен регистър съгласно Директива 2004/49/EС (Директива за безопасност на железопътния транспорт) и законодателството на държавата членка, в която са установени.
За доказване на надлежното вписване в Регистъра на сертификатите на лица, отговорни за поддръжка на железопътни транспортни средства е публичен ще се изисква валиден сертификат за функция по поддръжка, издаден от ИАЖА- копие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис на лицето/ата, представляващи кандидата, име и фамилия, и мокър печат.
В случай, че кандидатът е чуждестранно лице за доказване на съответствие с този критерии се изисква представяне на аналогичен сертификат в съответствие с Директива 2004/49/EС и със законодателството на държавата членка, в която са установени -копие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис на лицето/ата, представляващи кандидата, име и фамилия, и мокър печат.
Кандидатът декларира съответствието с това изискване като попълва част IV: „Критерии за подбор”, раздел А: „Годност” от ЕЕДОП. Във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП при подаването на заявлението, кандидатът следва да представи горецитирания документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Кандидатът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението, услуги с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката, в това число минимум 1 (една) услуга, свързана с извършване на среден ремонт на вагон-цистерни за превоз на опасни товари. Възложителят ще приема за валидни услуги, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, изпълнени от кандидата, независимо от това дали същите са възложени от един или повече възложители в един или повече договори.
Сходен предмет на поръчката е услуга, свързана с извършване на среден ремонт на вагон-цистерни за превоз на опасни товари, произведени след 01.01.2000г.
Сходен обем на поръчката е услуга, свързана с извършване на среден ремонт на минимум 30 бр. вагон-цистерни за превоз на опасни товари.
Под доказателство за извършена услуга следва да се разбира референция за надлежно изпълнен договор със сходен предмет и обем.
Кандидатът доказва съответствието с това изискване като попълни Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”, т.1б) от ЕЕДОП (години и таблица/списък). Във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП, кандидатът следва да представи доказателство за извършена услуга, а именно референция за надлежно изпълнен договор със сходен предмет и обем (копие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис на лицето/ата, представляващи кандидата, име и фамилия, и мокър печат).
2.Кандидатът следва да е сертифициран и да прилага система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент. Сертификацията следва да бъде валидна към датата на подаване на заявлението. Кандидатът доказва съответствието с това изискване като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” в част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП. Във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП, кандидатът следва да представи валиден сертификат по ISO 9001 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството - копие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис на лицето/ата, представляващи кандидата, име и фамилия, и мокър печат
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по горепосочената серия европейски стандарт от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3.Кандидатът следва да удостовери, че проверките и изпитванията на корпусите на цистерни и тяхното оборудване се извършват в съответствие с изискванията на Директива 2010/35/ЕС, Правилник за превоз на опасни товари – RID и техническите изисквания на Възложителя.
Във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП, кандидатът следва да представи декларация в оригинал, че проверките и изпитванията на корпусите на цистерни и тяхното оборудване ще се извършват от персонал на служба, нотифицирана в съответствие с директива 2010/35/ЕС, или лица, одобрени на база акредитационна процедура в съответствие с БДС EN ISO/IEC 17020:2012 „Оценяване на съответствието. Изисквания за дейността на различни видове органи, извършващи контрол (ISO/IEC 17020:2012)”, като ги посочва поименно и прилага заверени от представляващия кандадата копия на документите, доказващи съответствието им. Кандидатът доказва съответствието с това изискване като попълва Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”, т.6 от ЕЕДОП.
Когато кандидатът възнамерява да използва подизпълнител/и, документите за доказване на техническите и професионалните възможности се представят и за тях, съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълняват.


Изискванията на Възложителя са описани по-горе.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условия, наличието на които води до отстраняване на кандидатите/участниците от процедурата:
1.При наличието на основанията по чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП.
2.При наличието на основанията по чл. 107 във връзка с чл.144, ал.2 от ЗОП.
3. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от същия закон.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му без ДДС. Представя се в една от следните форми:
?парична сума (по банкова сметка на Възложителя);
?безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал във форма, предварително съгласувана с възложителя (да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от възложителя, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на изпълнителя или друго основание за задържането й, със срок на валидност за целия срок на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни.
?застраховка - оригинален екземпляр на полицата, издадена в полза на възложителя / в която възложителят е посочен като бенефициент, която трябва да отговаря на следните изисквания: да обезпечава изпълнението на този договор чрез покритие на отговорността на изпълнителя и да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни.
III.1.7)
Плащанията ще се извършват в лева по банков път съгласно раздел ІІІ от проекта на договора (Приложение № 1 към документацията за участие).
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице за изпълнение на поръчката. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Не се поставят такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/08/2017 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

08/09/2017 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Получените заявления за участие се отварят в 11:00 ч. на 11.08.2017г., в гр.София, ул. "Иван Вазов" №3, на публично заседание, на което могат да присътват кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
1. Заявяване на участие.
1.1.Всички заинтересовани лица могат да заявят участие, като подадат заявление.
1.2.Кандидат /участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
1.3.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно заявление.
1.4.В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
1.5.Свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от допълнителните разпоредби на ЗОП, не могат да бъдат самостоятелни кандидати в процедурата.
2. При подаване на офертата кандидатът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
3. Когато кандидатът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по предходната точка.
4. Когато изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата.
5. В случаите, когато се подава повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
6. Възложителят може да изисква от кандидатите/участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
7. Видовете документи, чрез които кандидатите доказват предприетите мерки за надеждност и органите по издаване, са посочени в чл. 45, ал. 2 от ППЗОП.
8. Преди сключването на договора за обществена поръчка, кандидатът, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Подготовката на заявлението за предварителен подбор и на първоначалната оферта за участие, и съответното им съдържанието са описани в раздели ІІ, ІІІ, V и VІ от приложените към документацията „Указания за подготовка на заявление за предварителен подбор и на първоначална оферта”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва