Деловодна информация
00797
93-ОП17-9 13/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/03/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907276
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30224


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30224
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж/ инсталиране и поддъжка на допълнително оборудване за мониторинг на водите на територията на община Бургас в надграждане на същшествуваща дъждомерна с метеорологични сензори
38120000      
Доставки

В рамките на настоящата обществена поръчка е предвиден монтаж на 4 бр. станции за измерване на водно ниво захранвани със соларни панели и видеокамери за наблюдение, 1 бр. станция за измерване на морско ниво захранвана със соларен панел и видеокамера за наблюдение и 4 бр. сензори (1 бр. сензор за измерване скорост и посока на вятъра, 1 бр. сензор за измерване на температура и влажност на въздуха, 1 бр. Сензор за слънчева радиация и 1 бр. Сензор за атмосферно налягане)за надграждане на съществуваща дъждомерна станция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
114583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38120000      
38126100      
38126200      
38126300      
38126400      
38127000      
38128000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Предвижда се разширяване на обхвата на изградената интехрирана система за мониторинг на водните басейни на териториятан на община Бургас с доставката и монтажа на допълнително мониторингово оборудване, включващо: 4 бр. станции за измерване на водно ниво захранвани със соларни панели и видеокамери за наблюдение, 1 бр. станция за измерване на морско ниво захранвана със соларен панел и видеокамера за наблюдение и 4 бр. сензори (1 бр. сензор за измерване скорост и посока на вятъра, 1 бр. сензор за измерване на температура и влажност на въздуха, 1 бр. Сензор за слънчева радиация и 1 бр. Сензор за атмосферно налягане)за надграждане на съществуваща дъждомерна станция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
114583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената прогнозна стойност е максималния финансовия ресурс,с който Възложителя разполага.Максималната стойност за отделните доставки,вкл в предмета на поръчката е определена в приложения образец №1А,неразделна част от документацията.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

-
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

-

-
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
По т.2 Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участниците следва да притежава опит в изпълнението на дейности за доставка и монтаж на минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За доставки сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: доставки и монтаж на хидрометрично/метеорологично оборудване.
2.Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008/2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен и да има издаден валиден сертификат, с предметен обхват доставка, инсталиране, поддръжка и сервиз на системи за мониторинг на околната среда.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по доставките
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за обществена поръчка.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.Гаранцията за изпълнение е в размер 5% от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни,включително и срока на гаранционното поддържане
Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112отЗОП.
Съгл чл.67,ал.6 ЗОП,преди сключване на договор,участникът,избран за изпълнител предоставя актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата,както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Бургас, ул.Александровска №26

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят при провеждане на процедурата ще приложи реда на чл. 181, ал. 2, от ЗОП, който допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.Проверката за наличие на основания за отстраняване и за съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) 2009 – 2014, програма BG02 „Интегрирано управление на морските и вътрешни води“. Участниците предлагат следните срокове: Срок за доставка и монтаж / инсталация на оборудването – по предложение на участника, считано от датата на подписване на договор с Изпълнителя (не повече от 10 календарни дни).Срок за отстраняване на гаранционните неизправности (не повече от 24 часа); Срок при смяна на части или софтуер (не повече от 7 календарни дни);Срок за отстраняване на проблем, в случаи при които технологията на отстраняване на проблема изисква произнасяне или намеса на производителя и/или негов упълномощен представител (не повече от 7 календарни дни).Изпълнителят следва да осигури за собствена сметка за срок от минимум 24 месеца месеца след приключването на проекта, застраховка на активите (оборудване предмет на настоящата поръчка), които са обект на интервенции/инвестиции по настоящата поръчка, като същата да покрива застрахователни рискове като кражби, пожар, наводнения и други природни бедствия, както и злоумишлени действия на трети лица и др.Изпълнителят следва да осигури минимум 24 месеца гаранция на оборудването предмет на настоящата поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва