Деловодна информация
00797
93-ОП-17 07/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/03/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907276
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30177


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30177
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на улици и облагородяване на междублокови пространства в ЦГЧ, гр.Бургас“
45233123      
Строителство

„Реконструкция на улици и облагородяване на междублокови пространства в ЦГЧ, гр.Бургас“:
- ул.“Отец Паисий“ от о.т.68 до о.т. 79;
- ул.“Възраждане“ от о.т.83 до о.т.249;
-ул.“Лермонтов“ от о.т.247 до о.т.241 и от о.т.120 до о.т.248;
-ул.“Шипка“ от о.т.73 до о.т.75;
-ул.“Константин Фотинов“ от о.т.119 до о.т.203;
-ул.“Успенска“ о.т.271-272-273-240;
-ул.“Иларион Макариополски“ от о.т.241 до о.т.276;
- ул.“Граф Игнатиев“ от о.т.274 до о.т.276;
- ул.“Гео Милев“ от о.т.272 до о.т.277.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2999121.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233123      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Предметът на поръчката включва „Реконструкция на улици и облагородяване на междублокови пространства в ЦГЧ, гр.Бургас“
- ул.“Отец Паисий“ от о.т.68 до о.т. 79;- ул.“Възраждане“ от о.т.83 до о.т.249;-ул.“Лермонтов“ от о.т.247 до о.т.241 и от о.т.120 до о.т.248;-ул.“Шипка“ от о.т.73 до о.т.75;-ул.“Константин Фотинов“ от о.т.119 до о.т.203;-ул.“Успенска“ о.т.271-272-273-240;-ул.“Иларион Макариополски“ от о.т.241 до о.т.276;- ул.“Граф Игнатиев“ от о.т.274 до о.т.276;- ул.“Гео Милев“ от о.т.272 до о.т.277.Строежът е четвърта /IV-та/ категория, съгласно чл.9, ал.1, вр. чл.8 ал.1 т.2 от Наредба №1/МРРБ за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 ал.1 т.4 б „д“, вр. б. „а“ от ЗУТ. Част от улиците в обхвата на поръчката попадат в среда на паметници на културата, а именно ул.“Лермонтов“, от о.т. 246 до о.т. 241 и ул.“Иларион Макариополски“ от о.т. 241 до о.т. 276 в ГПК –ансамбъл ул.“Лермонтов“. В тази връзка изготвения план настилки в района и проектът за реконструкция е съгласуван с Министерство на културата с положително становище изх.№33-НН-759/ 06.08.2015г. Предмет на настоящата поръчка са реконструкция на уличните платна и тротоарите, включително подмяна на настилките, обособяване на паркоместа, съгласно Наредба №2 /29.06.2004г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортни системи на урбанизираните територии. Осигуряване на достъпна среда, съгласно Наредба №4 за проектиране и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания, с цел интегриране на групи в неравностойно положение. Основните материали за изпълнение на настилките са гранитни ( за уличните платна) и бетонови( за тротоарите) павета. По всички тротоари се предвижда полагането на тактилна настилка при кръстовищата, както и преди препятствия разположени в тротоара. Съпътстващи реконструкцията мерки са благоустрояване и озеленяване на уличните пространства, системи за подземно сметосъбиране, естетизиране на градска среда посредством нови архитектурни елементи на градското обзавеждане, анти паркинг елементи, реконструкция на уличното осветление с енергоспестяващи осветители и нови стълбчета и осветителни тела, с подходящ за централната градска част дизайн.
Критериите по-долу
 
ДА 1.ПОКАЗАТЕЛ – (СК) „Структура и капацитет на участника”    20
1.1.РЕ е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител екип“    15
1.2.ТР е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    5
2.ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА ЦЕЛИЯ ОБЕКТ (ГС)    20
3.ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (СИ)    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2999121.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Осигуряване на балансирана градска среда в ЦГЧ, ж.к Възраждане и ж.р. Меден Рудник – етап 1“, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014 - 2020, ДБФБ BG16RFOP001-1.004-0003-C01/РД-02-37-7/04.01.2017г.

Участницитите предлагат срок за изпълнение,който следва е не по- кратък от 60 дни и не по-дълъг от посоченият в разделІІ.2.7.Посочената прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс,с който възложителят разполага.При формиране на ценовите си предложения,Участниците трябва да се съобразят и с разпределението на средствата по подобекти,описани в раздел ІV от документацията.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- Втора (ІІ-ра) група, минимум четвърта /IV-та/ категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По т.1. Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
По т.2.Участникът попълва изчисления на база годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2016г. коефициент на бърза ликвидност в поле 4) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им не се изисква. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта /IV-та/ категория, съгласно чл.9, ал.1, вр. чл.8 ал.1 т.2 от Наредба №1/МРРБ за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 ал.1 т.4 б „д“, вр. б. „а“ от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2.Участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към към 31 декември 2016г. Стойността на коефициентът за бърза ликвидност на кандидата или участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.По т.2 При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участникът трябва успешно да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция на публични пространства в градска среда, благоустрояване и озеленяване на пешеходни зони и /или улици в градска среда, благоустрояване и озеленяване вътрешно квартални пространства.Забележка: Строителните обекти, декларирани от участника, отговарящи на минималните изисквания, следва да бъдат въведени в експлоатация.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Бургас, ул.Александровска №26

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва