Деловодна информация
00797
93-ОП17-1 24/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/02/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30070


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30070
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване за професионални училища в гр. Бургас по обособени позиции, както следва:
39162000      
Доставки

Поръчката предвижда доставка и монтаж на оборудване, включващо изпитателни стендове, стругове, разстъргващи машини и фрези, шлосерски изделия, косачки, косачки за тревни площи и др. за три професионални училища на територията на гр. Бургас; таблети, компютърно оборудване, изграждане на локална мрежа, климатици, сървъри, POS терминал, прожекционни апарати, GPS софтуер и оборудване и др. за четири професионални училища на територията на гр. Бургас.; кухненско оборудване, включващо хладилници и фризери, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба и принадлежности за ресторантьорство, домакински роботи, миксери за хранителни продукти, електронагревателни уреди, уреди за подгряване на ястия, печки, електрически фурни, микровълнови печки, скари за печене, котлони и др. за Професионална гимназия по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
347637.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на специализирано оборудване за Професионална гимназия по електротехника и електроника „К. Фотинов“, Професионална гимназия по механоелектротехника и електроника и Професионална гимн 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34328100      
42620000      
42621000      
44316500      
16310000      
16311000      
39162000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

ПГЕЕ „К. Фотинов“- гр. Бургас, ул. „Христо Ботев“ №: 42; ПГМЕ- гр. Бургас, бул. „Стефан Стамболов“ №: 67; ПГСАГ „Кольо Фичето“, гр. Бургас, бул. „Ст. Стамболов“ №: 69.

Поръчката предвижда доставка и монтаж на оборудване, включващо изпитателни стендове, стругове, разстъргващи машини и фрези, шлосерски изделия, косачки, косачки за тревни площи и др. за три професионални училища на територията на гр. Бургас.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
91320.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Подобряване качеството на професионалното образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01.

Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на поръчката за ОП 1, която не надвишава посочената в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.

II.2) Описание 1

Доставка на компютърно, сървърно, прожекционно оборудване и програмни продукти за Професионална гимназия по електротехника и електроника „К. Фотинов“, Професионална гимназия по архитектура, строителст 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213200      
30230000      
32410000      
39717200      
42965000      
45314320      
48800000      
48820000      
38652100      
38112100      
39162000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

ПГЕЕ „К. Фотинов“,гр. Бургас,ул. „Хр. Ботев“ №: 42; ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“- бул. „Ст. Стамболов“ №: 53; Търговска гимназия - ул. „Г. Шагунов” №: 1; ПГСАГ „К. Фичето“- бул. „Ст. Стамболов“ №: 69

Поръчката предвижда доставка и монтажа на оборудвабне, включващо таблети, компютърно оборудване, изграждане на локална мрежа, климатици, сървъри, POS терминал, прожекционни апарати, GPS софтуер и оборудване и др. за четири професионални училища на територията на гр. Бургас.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
124252.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Подобряване качеството на професионалното образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01.

Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на поръчката за ОП 2, която не надвишава посочената в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на кухненско оборудване за професионална гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
39711100      
39711200      
39711210      
39711211      
39711300      
39711340      
39711360      
39711361      
39711362      
39711400      
39711430      
39162000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Професионална гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Бургас, бул. „Стефан Стамболов“ № 53.

Поръчката предвижда доставка и монтаж на кухненско оборудване, включващо хладилници и фризери, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба и принадлежности за ресторантьорство, домакински роботи, миксери за хранителни продукти, електронагревателни уреди, уреди за подгряване на ястия, печки, електрически фурни, микровълнови печки, скари за печене, котлони и др. за Професионална гимназия по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров".
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
132065.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Подобряване качеството на професионалното образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01.

Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на поръчката за ОП 3, която не надвишава посочената в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Възложителят не поставя минимални изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор само като попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 9001 или еквивалент за дейностите.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Посочените в т. 1 и 2 критерии за подбор се отнасят за всички обособени позиции.


1. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
За идентични или сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с доставка и/или монтаж на машинно и/или моторно и/или компютърно и/или сървърно и/или прожекционно оборудване и/или програмни продукти и/или кухненско оборудване.
2. Участникът трябва да е сертифициран по EN ISO 9001 или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката, а именно: доставка и/или монтаж на машинно и/или моторно и/или компютърно и/или сървърно и/или прожекционно оборудване и/или програмни продукти и/или кухненско оборудване или еквивалент.
Посочените в т. 1 и 2 критерии за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност най–малко 30 (тридесет) дни след срока за изпълнение на договора, включително и срока за обезпечаване на гаранционната поддръжка. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, както и частта от гаранцията за изпълнение, предназначена за обезпечаване на гаранционната поддръжка са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел VIII от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
3. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
4. Срокът за изпълнение на поръчката, включващ доставка и монтаж, за всяка обособена позиция, е по предложение на участника, не по- малко от 30 (тридесет) и не повече от 120 (сто и двадесет) дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо.
5. Срокът за гаранционна поддръжка е 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на тристранен приемо-предавателен протокол (Изпълнител, Възложител и експлоатация) за приемане на изпълнението на доставката и монтажа без забележки.
6. Финансирането на обществената поръчка се осигурява по проект: „Подобряване качеството на професионалното образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в шест професионални гимназии в Бургас“, ДБФП: BG16RFOP001-3.002-0026-C01, финансиран по Приоритетна ос 3: „Регионална образователна инфраструктура“, процедура: BG16RFOP001-3.002 „ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва