Деловодна информация
00797
93-ОП-140 24/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/02/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907276
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30049


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30049
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително - монтажни работи по две обособени позиции, подробно описани в разделите за всяка обособена позиция
45000000      
Строителство

Изпълнение на строително-монтажни работи за:
ОП1: „Реконструкция на пешеходна зона ул. “Богориди“ от ул. “Лермонтов“ до ул. “Демокрация“, гр.Бургас“;
ОП2: „Реконструкция на междублоково пространство УПИ VII, кв. 118А, Зона В в ж.р. Меден рудник, гр. Бургас и обслужваща улица ОТ 237-239-277-285-298-345-343-344-352-351, Зона В в ж.р. Меден рудник, гр. Бургас“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5668682.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Реконструкция на пешеходна зона ул. “Богориди“ от ул. “Лермонтов“ до ул. “Демокрация“, гр.Бургас“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233262      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Целта на настоящата обществена поръчка е цялостна реконструкция, включително водни ефекти , улично и художествено осветление и елементи на градско обзавеждане на една от главните пешеходни улици в гр.Бургас. Обектът е IIIта категория, съгласно чл. 7 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ и има издадено разрешение за строеж № 284/ 11.12.2012г. и одобрен технически и работен инвестиционен проект по части: Архитектура, Архитектура- достъпна среда, Геодезия- ТЧ и Вертикална планировка, СК, СК- фонтан, СК- шахта кабелна съобщителна, електро, Електро- фонтан, ВиК, ВиК- фонтан, ВиК- поливна, Телекомуникации, ПБ, ПБЗ, Паркоустрояване и благоустрояване, Организация на движението, ЕЕ и Проектно сметна документация. Инвестиционният проект е преработен през 2016г в част архитектура, електрически инсталации-силнотокови и слаботокови и произтичащите от това преработки по части-строителни конструкции, геодезия, отводняване и ПБЗ. На основание заповед № 1413 / 27.05.16г. и чл.154, ал.5 от ЗУТ е допълнено РС № 284/ 11.12.2012г.В проектното решение на настилките се залага на естествени материали - гранитни плочи в различни размери в три нюанса на цветовете и гранитни павета от съществуващата настилка (след допълнителна обработка на повърхността им). Водещата линия за незрящи ще е изпълнена от гранитни фрезовани с улеи плочи, която ще се използва като композиционен елемент, който същевременно ще служи и за репер за трасировката на останалите елементи от настилките и обзавеждането. Бетонни плочи ще се използват при оформяне прехода по вече изпълнената част от ул.“Богориди от ул.“Александровска“ до ул.“Лермонтов“, както и по кръстовищата с напречните улици. Те ще насичат пространството със смяната на материала и растера на настилката. На три кръстовища, където има характерни уширения, рисунъкът ще подчертава малки пиацети и се създават акценти чрез поставяне на засенчващи конструкции от метални перголи с две, три или четири колони, в детайла на които са използвани характерни елементи от сгради от културното ни наследство. За да се оформи пространството на ул.”Славянска”, настилката обхваща и кръстовището с ул.” Стефан Караджа“. Транспортният достъп по ул.”Ст. Караджа” и ул.”Славянска” ще е маркиран и ограничен с преходи в нивата от гранитни павета, а пешеходците са сигнализирани за излизане от пешеходната зона с тактилни настилки и метални ограничители по контура на уличното трасе. Основните елементи на улицата - кръстовища, пиацети, художествени елементи ще са маркирани с вградени в настилката енергоефективни соларни блокчета. Предвижда се и подмяна на осветлението, включително и стълбовете, като новите ще бъдат по арх.детайл, доставка и монтаж на елементи на градското обзавеждане, водни ефекти и др. дейности, съгласно одобрени инвестиционни проекти.
Критериите по-долу
 
ДА 1.ПОКАЗАТЕЛ – (СК) „Структура и капацитет на участника”    20
1.1.РЕ е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител екип“    15
1.2.ТР е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    5
2.ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА ЦЕЛИЯ ОБЕКТ (ГС)    20
3.ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (СИ)    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2874053.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Осигуряване на балансирана градска среда в ЦГЧ, ж.к Възраждане и ж.р. Меден Рудник – етап 1“, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014 - 2020, ДБФБ BG16RFOP001-1.004-0003-C01/РД-02-37-7/04.01.2017г.

Участницитите предлагат срок за изпълнение в календарни дни, който следва е не по- дълъг от посоченият в раздел ІІ.2.7. Посочената прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага, за изпълнение предмета на ОП 1.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на междублоково пространство УПИ VII, кв. 118А, Зона В в ж.р. Меден рудник, гр. Бургас и обслужваща улица ОТ 237-239-277-285-298-345-343-344-352-351, Зона В в ж.р. Меден рудник, гр. Бу 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233123      
45236000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Проектът за междублоково пространство в УПИ VII, кв. 118 а, зона В доразвива системата от транспортни връзки в зоната, като прокарва нова обслужваща улица (ОТ 237-239-277-285-298-345-343-344-352-351). Габаритът на улицата отговаря на изискванията на Наредба № 2 от 29 юни 2004 г., за този клас улица. Предвижда се изграждането на паркоместа с перпендикулярно паркиране, разположени и в двата тротоара на улицата (от ОТ 285 до ОТ 298). Ще се реализира и нова обслужваща улица, разделяща кв. 118 а, от двете страни на която са проектирани два паркинга с 25 и 43 паркоместа и обособяване на паркинг между блокове № 93 и 95 с 16 паркоместа. Настилката на уличното платно и тротоарите са от асфалт. Уличното осветление е предвидено да бъде едностранно – в един от тротоарите. Внедрява се система за подземно сметосъбиране. Контейнерите са изнесени по тротоарите, така че да не се затруднява обслужването им. В проекта се предвижда засаждането на дървета, които отговарят на нормативните изисквания. Преходът със зелените площи е посредством скрит градински бордюр на нивото на настилката. Всички тротоари са обвързани в единна система за достъпна среда, чрез понижаване на настилката и полагане на тактилна лента за внимание на разстояние 40 cm преди опасност (пътно платно, препятствие и др.) при спазване на изискванията на Наредба № 4 от 1 юли 2009г. В решението за кв. 118 a са заложени две детски площадки предназначени за възрастови групи от 0-3/ 3-12 години, кътове за отдих, тенис маса и игрище за бадминтон. През пространството преминава общия пешеходен, вело и ролери маршрут, обвързан със системата от велоалеи. Изграждат се и второстепенни алеи, които осигуряват бърз достъп от входовете на блоковете до главната алея. Зелените площи и стълбите пред блоковете също са обект на реновиране. Настилките на алеите около блоковете се подменят с бетонови павета, в сив цвят. Градското обзавеждане изцяло се подменя с нови пейки, кошчета за отпадъци, парково осветление и др. Изгражда се система за събиране на дъждовна вода. Водите ще постъпват във вкопан резервоари след механично пречистване посредством решетки и калоуловител ще се ползват за поливане на тревните площи. В решението е обособено място за компостиране на растителни отпадъци, например окосена трева и клони, който да се използва за поддръжка на зелените площи.
Критериите по-долу
 
ДА 1.ПОКАЗАТЕЛ – (СК) „Структура и капацитет на участника”    20
1.1.РЕ е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител екип“    15
1.2.ТР е показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    5
2.ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА ЦЕЛИЯ ОБЕКТ (ГС)    20
3.ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (СИ)    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2794628.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Осигуряване на балансирана градска среда в ЦГЧ, ж.к Възраждане и ж.р. Меден Рудник – етап 1“, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014 - 2020,ДБФП № BG16RFOP001-1.004-0003-C01/РД-02-37-7/04.01.2017г

Участницитите предлагат срок за изпълнение в календарни дни, който следва е не по- дълъг от посоченият в раздел ІІ.2.7. Посочената прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага, за изпълнение предмета на ОП 2.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- По ОП 1- Втора група, минимум Трета категория; По ОП 2 – Четвърта група, минимум Трета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж –/ за ОП 1- Обектът е IIIта категория, съгласно чл. 7 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ; за ОП 2- Обектът е IІІ категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т.3, буква „ж“ от от ЗУТ, във връзка с чл. 7, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи/, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2.Участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към към 31 декември 2016г. Стойността на коефициентът за бърза ликвидност на кандидата или участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.


По т.1 Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
По т.2.Участникът попълва изчисления на база годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2016г. коефициент на бърза ликвидност в поле 4) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им не се изисква. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
по т.2- Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участникът трябва успешно да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция на публични пространства в градска среда, благоустрояване и озеленяване на пешеходни зони и /или улици в градска среда, благоустрояване и озеленяване вътрешно квартални пространства, през последните 5 години, считано от датата посочена като крайна дата за подаване на оферти в настоящата поръчка.
Важи за двете Обособени позиции.
Забележка: Строителните обекти и декларирани от участника, отговарящи на минималните изисквания, следва да бъдат въведени в експлоатация.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен./Важи и за двете обособети позиции/
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Бургас, ул.Александровска №26

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва