Деловодна информация
00027
РД-08-2157 25/10/2016 (дд/мм/гггг)
не
00027-2016-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Пазарджик АД 130072241
ул. Болнична 15
Пазарджик BG423 4400 България
Стоянка Михайлова +359 34408603
mbal_pz_op@abv.bg +359 34408766

Интернет адрес/и

www.mbal-pz.com

http://www.mbal-pz.com/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal-pz.com/профил-на-купувача
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци по видове от дейността на “МБАЛ Пазарджик” АД
90524000      
Услуги

Услуги, свързани с медицински отпадъци- събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци по видове от дейността на “МБАЛ Пазарджик” АД, като срокът за изпълнение на поръчката е двадесет и четири календарни месеца от датата на сключване на договора за обществена поръчка. Извозването се извършва ежедневно с транспорт на изпълнителя по предварителна заявка от Възложителя. Измерването на разделно събрани опасни отпадъците се извършва в МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД на площадката за временно съхранение на отпадъци, в оборотни контейнери осигурени от Изпълнителя, както следва: 60литрови – 200бр., 12литрови – 130бр., 5литрови – 160бр. и 0,6литрови – 120бр. Прогнозните количества са :
Опасни отпадъци с КОД 18.. – 96 000 кг.
Опасни отпадъци с КОД 20… - 30 кг.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90524000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД на площадката за временно съхранение на отпадъци

Събирането и транспортирането на болничните отпадъци ще се извършва ежедневно, в етикетирани пластмасови контейнери, съгласно изискванията за безопасен транспорт на опасни отпадъци. Срокът за изпълнение на поръчката е двадесет и четири календарни месеца от датата на сключване на договора за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата процедура могат да участват всички лица, за които не са на лице основанията по чл. 54 от ЗОП и които отговарят на българското законодателство с оглед предмета на обществената поръчка и на условията заложени от Възложителя в документацията за участие. Всеки участник трябва да е вписан в регистъра на МОСВ на лицата, притежаващи документи за извършване на дейности с отпадъци, съгласно чл. 29 от ЗУО за съответните кодове отпадъци, посочени от възложителя.
За доказване на съответствието с изискването, участникът декларира в Част IV. „Критерии за подбор”, буква А: „Годност”, т. 1 от ЕЕДОП, че е вписан в регистъра и притежава валиден регистрационен документ за събиране и транспортиране на опасни болнични отпадъци, и решение за обезвреждане на отпадъци и дейности с код D, издадени от РИОСВ, като предоставя електронна препратка към регистъра, или представя копие от съответния документ.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган или да докаже регистрацията си в еквивалентен регистър на държавата,в която е установен, или декларира или представя номер на удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава застрахователна полица за направена задължителна застраховка на работниците и служителите за риск „Трудова злополука“ съгласно Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука“.

Копие на документ, доказващ наличие на Застрахователна полица за направена задължителна застраховка на работниците и служителите за риск „Трудова злополука“ съгласно Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука“ и Заповед № РД-01-898 от 9.11.2015 г. на Министерство на труда и социалната политика за определяне на коефициент на трудов травматизъм по икономически дейности за прилагане през 2016 г.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

• Да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
• Валидно разрешително за обезвреждане на опасни болнични отпадъци или валиден договор между участникът и лице притежаващо Разрешение за извършване на дейност по обезвреждане на опасни болнични отпадъци
• Да разполагат и осигурят оборотни контейнери, без допълнително заплащане, окомплектовани с чували за събиране отпадъците на мястото на генерирането им в отделенията и звената, с вместимост, както следва: 60литрови – 200бр., 12литрови – 130бр., 5литрови – 160бр. и 0,6литрови – 120бр.
• Списък на транспортни средства за извозване на опасни болнични отпадъци притежаващи разрешение от компетентните държавни органи.
• Списък на техническите лица, които ще отговарят за извършването на услугата, с посочване на образованието и професионалната квалификация на лицата.
• Участникът може да представи и други документи, доказващи, техническите и професионалните му възможности, свързани с изискванията и условията на възложителя.


Списък на услуги- не по -малко от три, идентични или сходни, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите- таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП, заедно с доказателство за извършените услуги;
Наличие на Валидно разрешително за обезвреждане на опасни болнични отпадъци или валиден договор между участникът и лице притежаващо Разрешение за извършване на дейност по обезвреждане на опасни болнични отпадъци, с посочване на данните в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП,
Наличие и осигуряване на оборотни контейнери, без допълнително заплащане, окомплектовани с чували за събиране отпадъците на мястото на генерирането им в отделенията и звената, с вместимост, както следва: 60литрови – 200бр., 12литрови – 130бр., 5литрови – 160бр. и 0,6литрови – 120бр., чрез деклариране на данните в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП,
Списък на транспортни средства за извозване на опасни болнични отпадъци притежаващи разрешение от компетентните държавни органи, с посочване на данните в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП,
Списък на техническите лица, които ще отговарят за извършването на услугата, притежаващи ADR удостоверение за обучение на водача, превозващ опасни товари за съответния клас, с посочване на образованието и професионалната квалификация на лицата в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП,
При условията на участие на обединение се прилага чл.59, ал.6 от ЗОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/11/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/11/2016 (дд/мм/гггг)   08:00 (чч:мм)

"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15, Деканат, ет. 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Условията за изпълнение на поръчката, техническа спецификация и количества, указанията за подготовка на офертите, проект на договор и др. са посочени в документацията за участие, публикувана в профила на купувача. Определените за изпълнители участници представят гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, като и документи по чл. 112 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва