Версия за печат

00276-2016-0007

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ОП - 22-1 от дата 18.08.2016 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

BG, Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов, №1, бл. 31, За: Константин Добрев, България 1700, София, Тел.: 02 9493328, E-mail: k.dobrev@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgpost.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgpost.bg/bg/zop.

I.4) Основна дейност

Пощенски услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Ремонт и сервизно обслужване на автомобилния парк на „Български пощи” ЕАД“ с две обособени позиции. Обособена позиция № 1 Ремонт и сервизно обслужване на леки и лекотоварни автомобили до 3, 5 тона”;Обособена позиция № 2 „Ремонт и сервизно обслужване на товарни автомобили над 3,5 тона и автобуси

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнение за период от 24(двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс;Контролиране качеството на изпълнение на ремонта и сервизното обслужване на МПС;Организиране функционирането на телефонен сервизен „Кол център”, в срок от 10 работни дни от датата на подписване на договор, който:Приема заявки от упълномощени представители на Възложителя (списък – приложение към сключения договор) в съответните структури на БП ЕАД: Централно управление – ЦУ; Регионални управления – РУ; Областни пощенски станции – ОПС и Специализирани поделения – СП за сервизиране на автомобилите.В случай на аварийна ситуация заявката се подава от водача на МПС, като същата се потвърждава от упълномощен представител по т.1.3.1 на определения за целта мобилен телефон. При необходимост се осигурява репатрирането на МПС както следва: при възникване на аварийна ситуация в областен град - до 1 (един) час след подаване на сигнал от страна на Възложителя; при възникване на аварийна ситуация извън областен град - до 2 (два) часа след подаване на сигнал от страна на представител на Възложителя;Създаване на архив (масив) на заявките,в който се съдържа минимално следната информация:име и фамилия на длъжностното лице от съответното ЦУ/РУ/ОПС и СП, телефон за обратна връзка;.заявени технически неизправности на МПС, рег. № на автомобила, марка и модел, № шаси;.данни за определения сервиз в съответния град, където ще се обслужи МПС;определена дата и час за постъпване на МПС за приемане за ремонт и обслужване.Създаване на възможност за получаване на обратна информация от Възложителя, след приемане на заявката, в която се съдържа предложение за необходимия ремонт на МПС, с посочване на цената на труда за всяка от необходимите операции по ремонта, цени на необходими резервни части – алтернативни и оригинални, цени на консумативи и др., където е приложимо. Съгласуване и одобряване на всеки конкретен ремонт от директорите на ЦУ/РУ и СП до дирекция „Пощенски услуги и логистика” в ЦУ на „Български пощи” ЕАД. Създаване на електронна база данни за МПС на „Български пощи” ЕАД в срок от 1 (един) месец от датата на сключване на договора по изпълнението на обществената поръчка.Наличност на софтуерна система, който да има възможност да съхранява подробни досиета на всички извършени ремонти за генериране и предаване на подробни справки за ремонтите на автомобилите на Възложителя. Системата трябва да има възможност за предоставяне на детайлна информация в подходящ формат (.xls, .txt, .csv, .xml и др.), която да ще бъде ползвана от софтуерните системи на Възложителя.До 5 /пет/ работни дни, считано от датата на предаване на обслуженото МПС, изпращане по електронен път в съответните ЦУ/РУ/ОПС и СП на „Български пощи” ЕАД извлечение от електронното досие на съответния автомобил, за който е извършен ремонт и/или сервизно обслужване.Фактурирането на извършения ремонт и сервизно обслужване на съответното ЦУ/РУ/ОПС и СП, чиито автомобили са били обслужени да се извършва до 15-то число на всеки календарен месец за предходния. В издадената фактура за извършения ремонт или сервизно обслужване на Възложителя се посочват кодовете и цените на сервизния труд за 1 (един) астрономически час по всички операции. Фактурата се из плаща по банков път на Участника направените от него разходи по ремонта и сервизното обслужване за предходния месец, до 45 дни след получаване на съответната фактура.До 15-то число на всеки календарен месец изпращане в ЦУ „Български пощи” ЕАД – дирекция „Пощенски услуги и логистика” обобщена информация в електронен вид за МПС, разделени по структурни единици (ЦУ/РУ/ОПС и СП), за които е извършен ремонт и сервизно обслужванеДруги минимални изисквания за документооборота, обезпечаващ нуждите на Възложителя:всички разходни документи да се издават поотделно за всяко МПС на Възложителя;в издаваните разходни документи ясно да се разграничават отделните операции за положен труд и др, подробно описани в документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1409000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на Обособената позиция 1 е 900 (деветстотин) хиляди лв. без ДДС за двугодишен период и 509 (петстотин и девет) хиляди лв. без ДДС за двугодишен период по обособена позиция 2;

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.196 от ЗОП жалба се подава в 10 дневен срок.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.08.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Деян Стоянов Дънешки

VIII.2) Длъжност

Главен изпълнителен директор