Версия за печат

00164-2016-0034

BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий №3, За: Иван Хасъмски, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220647, E-mail: i.hasamski@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2016-40.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: главна дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доков ремонт на кораби от състава на ВМС за проекти 1159, 1241.1, 1241.2 и 1265 Э.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (Услуги по поддръжка и ремонт)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доковият ремонт да се извърши в заводски условия и регистрирано доково съоръжение, собственост на Изпълнителя или наето за времето на ремонта с предварително сключен договор.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

48

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
3750000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на рамково сроразумение за доков ремонт на кораби от състава на ВМС за проекти 1159, 1241.1, 1241.2 и 1265 Э, съгласно изискванията на техническа спецификация ТС М96.2218.15 – УВО.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50640000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на бойни кораби

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доков ремонт на кораби от състава на ВМС за проекти 1159, 1241.1, 1241.2 и 1265 Э. Прогнозно общо количество от 9 броя ремонти, както следва: за 2016 г. - 1 бр., за 2017 г. - 2 бр., за 2018 г. - 2 бр., за 2019 г. - 3 бр.1 за 2020 г. - 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
3750000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При подписване на конкретен договор по рамковото споразумение, сключено за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, участникът, избран за Изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на конкретния договор без ДДС (внесена парична сума, банкова гаранция или застраховка). Изпълнителят може да внесе парична сума в същия размер по сметката на дирекция „Финанси“ – МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. Срокът на действие на банковата гаранция по всеки конкретен договор, сключен за изпълнение на рамково споразумение е не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни от датата на приключване на изпълнението на услугите по конкретния договор. Конкретните изисквания към банковата гаранция или застрахователната полица са посочени в раздел III, т. 4.3 от документацията за участие. Тази гаранция служи за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. При евентуална забава в изпълнението на задълженията си по договора, Изпълнителят е длъжен да удължава гаранцията със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след приключване на изпълнението на задълженията по договора. Върху посочената гаранция Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава горепосочената гаранция след приключване изпълнението на договора, като има право да приспадне от гаранцията дължимите неустойки вследствие забава при изпълнение на задълженията по договора. В случай, че банковите гаранции са издадени от банка, намираща се извън територията на Р. България, същите да бъдат авизирани или потвърдени от банка, намираща се на територията на Р. България. В случай, че някоя от гаранциите е под формата на застрахователната полица, то същата следва да бъде издадена от Застрахователна компания, установена на територията на Р. България. Разходите по нейното издаване са за сметка на Изпълнителя на договора. Банковите гаранции или застраховките може да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато гаранциите за изпълнение са под форма на банкова гаранция, изискването е всяка банкова гаранция да бъде безусловна и неотменима. Когато гаранцията за изполнение е под форма на застрахователна полица, изискването е плащането по всяка от нея да бъде безусловно. Сумите по гаранциите за изпълнение/ застрахователните суми по застрахователните полици се усвояват/ изплащат изцяло или частично в случай на пълно или частично неизпълнение на задължения по договора, пропорционално на неизпълнената част. При забава в изпълнението на договора, изпълнителят е длъжен да удължава крайният срок по банковите гаранции/ застрахователните полици със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за приключване на изпълнението на задълженията по договора при отчитане на забавата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане може да бъде: 1. След изпълнение на услугата, по банков път, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изпълнение на услугата и представяне в Главна дирекция „Отбранителна аквизиция” на следните документи:и: - Оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от представител на военното формирование краен получател; - Оригинал на Приемо-предавателен протокол (Акт за край на ремонта) удостоверяващ изпълнението на услугата, подписан от представител на Изпълнителя и на военното формирование краен получател, утвърден от началника на формированието краен получател. 2. Авансово плащане, до 100 (сто) процента от цената на заявената услуга (в зависимост от финансовите възможности на Възложителя), като плащането ще се извърши в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне в Главна дирекция „Отбранителна аквизиция” на следните документи: - Оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за стойността на аванса, която трябва да е с валидност 30 /тридесет/ дни след извършване на заявената услуга (извършване на ремонта) или застрахователна полица, която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на изпълнителя, с валидност 30 /тридесет/ дни след изпълнение на заявената услуга. Текстът на банковата гаранция и на застрахователната полица се уточнява между страните. Когато банковата гаранция за авансово плащане се издава от банка извън Република България, тази гаранция се авизира или потвърждава от банка, намираща се на територията на Република България. Изискванията на застраховката под формата на гаранция за авансово плащане са подробна описани в в раздел III, т. 4.1 от документацията за участие. - Оригинал на фактура за авансово плащане. Редукцията на авансовото плащане ще се извършва пропорционално на стойността на извършените по фактура заявени услуги, след представянето от Изпълнителя в Главна дирекция „Отбранителна аквизиция“ на документите по т. 1. Останалите проценти до пълната стойност на договора – плащане след изпълнение на услугата, по банков път, в срок до 30 дни след представяне на документите по т. 1. Плащането ще се извършва в лева за български фирми и в евро за чуждестранни фирми. Ако избрания Изпълнител е чуждестранно лице, всички банкови разходи по преводите извън територията на Република България са за сметка на избрания Изпълнител, а всички банкови разходи на територията на Република България са за сметка на Възложителя. (когато е приложимо). 3. Допуска се съчетаване на посочените по-горе форми на плащане. 4. Окончателното уточняване на начина на плащане се извършва във всеки конкретен договор, както е посочено по-горе и е изключително право на Възложителя и се определя в зависимост от финансовите му възможности.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатите следва да представят заявление за участие в предварителния подбор, съдържащо следните документи: 1. Списък на представените документи, подписан от кандидата – съгл. образеца Приложение № 1 от документацията за участие. 2. Данни за ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – съгл. образеца Приложение № 2 от документацията за участие. 3. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 ЗОП – съгл. образеца Приложение № 3 от документацията за участие. 4. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП – съгл. образеца Приложение № 4 от документациятата за участие. 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – съгл. образеца Приложение № 5 от документацията за участие. 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличие на изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) - съгл. образеца Приложение № 6 от документацията за участие. При деклариране на неверни данни по чл. 4 или наличие на някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, участникът ще бъде отстраняван от по-нататъшното му участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. 7. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) – съгл. образеца Приложение № 7 от документацията за участие. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – съгл. образеца Приложение № 8 от документацията за участие. Декларацията се представя за лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП. 9. Кандидата в свободна форма декларира къде ще извършва ремонтите на корабите и съответно дали ще изнася/внася или трансферира корабите по време на изпълнение на услугите по конкретен договор. В тази връзка, същия трябва да представи заверено копие на валиден: лиценз за внос и износ на продукти свързани с отбраната или удостоверение за регистрация на трансфер на продукти свързани с отбраната - виж глава V, т. 1.2.9. 10. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. 11. Критерии за подбор - съгласно раздел III.2.3. от настоящото обявление. 12. Декларация по чл. 65 от ЗОП за ползване капацитета на трети лица при изпълнение на услугата по отношение на критериите за технически способности и професионалната компетентност - декларацията се подава ако е приложима, съгласно образеца Приложение 12, глава VII от документацията за участие. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор за доказването на които, кандидатът се позовава на техния капацитет, като също така за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. При предварителния подбор Възложителят няма право да изисква и кандидатът няма право да представя оферта. Виж глава V, т. 1.2.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 ЗОП – съгл. образеца Приложение № 3 от документацията за участие. 2. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП – съгл. образеца Приложение № 4 от документациятата за участие. 3. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличие на изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) се посочват съгл. образеца Приложение № 6 от документацията за участие. При деклариране на неверни данни по чл. 4 или наличие на някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, участникът ще бъде отстраняван от по-нататъшното му участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. 4. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) – съгл. образеца Приложение № 7 от документацията за участие. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – съгл. образеца Приложение № 8 от документацията за участие. 6. Подизпълнителя в свободна форма декларира къде ще извършва ремонтите на корабите и съответно дали ще изнася/внася или трансферира корабите по време на изпълнение на услугите по конкретен договор. В тази връзка, същия трябва да представи заверено копие на валиден: лиценз за внос и износ на продукти свързани с отбраната или удостоверение за регистрация на трансфер на продукти свързани с отбраната - виж глава V, т. 1.2. 9. 7. При подизпълнители обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. 8. Критерии за подбор - съгласно раздел III.2.3. от настоящото обявление. Документите се представят за всеки от предложените от участника подизпълнители, ако има такива, съобразно вида и дела на тяхното участие. Документите се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал. 2, т. 2, буква "б" от ППЗОП.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Технически и професионални способности (чл. 63, ал.1, т. 1, 8 и 10 от ЗОП). 1. Кандидатът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на поръчката, най-малко за последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението (чл. 63, ал. 1, т.1 от ЗОП). 2. Кандидатът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП). 3. Кандидатът да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). 4. Кандидата да представи заверено копие на Удостоверение за сигурност (УС) с право на съхранение на класифицирана информация до ниво най-малко „поверително” (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП). 5. Кандидата да представи Списък на лицата, които следва да притежават Разрешение за достъп до класифицирана информация (РДКИ): членовете на управителния орган, служители от административното звено по „Сигурност на информацията“ и лица непосредствено ангажирани с изпълнението на договора, както и да представи заверени копия на (РДКИ) на служителите на кандидата с ниво най-малко „поверително” (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП): 5.1. РДКИ на членовете на управителния орган; 5.2. РДКИ на служителите от административното звено по „Сигурност на информацията“; 5.3. РДКИ на лицата непосредствено ангажирани с изпълнението на договора. 6. Кандидата да представи заверено копие на Сертификат на регистратурата за класифицирана информация (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП). Забележка: При подаване на Заявлението за участие от кандидатите, отделно от заявлението да бъдат предоставени допълнително заверени копия на документите свързани с класифицирана информация от т. 4 до т. 6 включително в дирекция "Сигурност на информацията", гр. София, 1000, ул. "Дякон Игнатий" № 3 с цел удостоверяване на тяхната валидност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Списък на услуги (чл. 158, ал. 3 от ЗОП във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - съгласно образеца Приложение № 11, глава VII от настоящата документация за участие. Минимално изискване е кандидатът да е изпълнил през последните 5 (пет) години не по-малко от 2 (две) услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Под поръчка със сходен предмет се разбира - доков ремонт на кораби. 2. Декларация (чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП) за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Минимално изискване: Кандидата да представи документ, от който да е видно, че ремонта ще се извърши в заводски условия и регистрирано доково съоръжение, собственост на Изпълнителя или наето такова за времето на ремонта с предварително сключен договор, съгласно ТС М 96.2218.15 - УВО. 3. Сертификати (чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП), издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Минимално изискване: Да се представи заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата, който ще извърши доковия ремонт, съгласно БДС EN ISO 9001 или еквивалентно/и. Сертификатът трябва да е с валидност не по-малка от 6 (шест) месеца след крайния срок за подаване на заявлението. При условие, че валидността изтича по-рано, кандидатът трябва да представи декларация (в свободен текст), че валидността на сертификата ще бъде продължен в случай, че бъде избран за Изпълнител на поръчката. Под поръчка със сходен предмет се разбира – доков ремонт на кораби. 4. Минималното изискване е кандидата да притежава УС с право на съхранение на класифицирана информация до ниво най-малко „поверително” (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП). 5. Минималното изискване е РДКИ на лицата от списъка предоставен от кандидата със заявлението да са с ниво най-малко „поверително” (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП). 6. Минималното изискване е кандидата да притежава сертифицирана регистратурата за класифицирана информация (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП).

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Технически и професионални способности (чл. 63, ал.1, т. 1, 8 и 10 от ЗОП). 1. Подизпълнителят да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на поръчката, най-малко за последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението (чл. 63, ал. 1, т.1 от ЗОП). 2. Подизпълнителят да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП). 3. Подизпълнителят да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). 4. Подизпълнителят да представи заверено копие на УС с право на съхранение на класифицирана информация до ниво най-малко „поверително”. 5. Подизпълнителят да представи Списък на лицата, които следва да притежават РДКИ: членовете на управителния орган, служители от административното звено по „Сигурност на информацията“ и лица непосредствено ангажирани с изпълнението на договора, както и да представи заверени копия на РДКИ на служителите на подизпълнителя с ниво най-малко „поверително”: 5.1. РДКИ на членовете на управителния орган; 5.2. РДКИ на служителите от административното звено по „Сигурност на информацията“; 5.3. РДКИ на лицата непосредствено ангажирани с изпълнението на договора. 6. Кандидата да представи заверено копие на Сертификат на регистратурата за класифицирана информация (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП). Забележка: При подаване на Офертата на кандидата, отделно от нея, следва да бъдат предоставени допълнително заверени копия на документите свързани с класифицирана информация от т. 4 до т. 6 включително по отношение на всеки един от декларираните подизпълнители в дирекция "Сигурност на информацията", гр. София, 1000, ул. "Дякон Игнатий" № 3 с цел удостоверяване на тяхната валидност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Списък на услуги (чл. 158, ал. 3 от ЗОП във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - съгласно образеца Приложение № 11, глава VII от настоящата документация за участие. Минимално изискване е подизпълнителят да е изпълнил през последните 5 (пет) години не по-малко от 2 (две) услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Под поръчка със сходен предмет се разбира - доков ремонт на кораби. 2. Декларация (чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП) за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Минимално изискване: Подизпълнителят да представи документ, от който да е видно, че ремонта ще се извърши в заводски условия и регистрирано доково съоръжение, собственост на Изпълнителя или наето такова за времето на ремонта с предварително сключен договор, съгласно ТС М 96.2218.15 - УВО. 3. Сертификати (чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП), издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Минимално изискване: Да се представи заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата, който ще извърши доковия ремонт, съгласно БДС EN ISO 9001 или еквивалентно/и. Сертификатът трябва да е с валидност не по-малка от 6 (шест) месеца след крайния срок за подаване на заявлението. При условие, че валидността изтича по-рано, кандидатът трябва да представи декларация (в свободен текст), че валидността на сертификата ще бъде продължен в случай, че бъде избран за Изпълнител на поръчката. Под поръчка със сходен предмет се разбира – доков ремонт на кораби 4. Минималното изискване е подизпълнителят да притежава УС с право на съхранение на класифицирана информация до ниво най-малко „поверително”. 5. Минималното изискване е РДКИ на лицата от списъка предоставен от подизпълнителя да са с ниво най-малко „поверително”. 6. Минималното изискване е подизпълнителя да притежава сертифицирана регистратурата за класифицирана информация (чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 75
Показател: часова ставка; тежест: 15
Показател: процент доставно-складови разходи за доставка на материали и резервни части; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

21-37-50

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
12.09.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Участникът, избран за Изпълнител няма право на обезщетение от Възложителя, ако Възложителят не сключи конкретен договор към Споразумението за някоя от посочените години, или не заяви услуга за цялото количество в срока на действие на това Споразумение, поради липса на финансови средства. 2. При предварителния подбор Възложителя няма право да изисква и кандидатът няма право да представя оферта. 3. Участник се отстранява от участие в процедурата при следните условия: 3.1. При наличие на обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2, т. 1-6 от ЗОП; 3.2. При липса на декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ; 3.3. При наличие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и ал. 2 от ЗОВСРБ; 3.4. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), след изтичане на срока по §14 от ПЗР на този закон, ако не са привели дейността си в съответствие с изискванията му подлежат на отстраняване, а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за него са съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона. 3.5. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и настоящата документация. 3.6. При наличие на основание по чл.107; чл.101, ал.11 от ЗОП. 4. Възложителят предоставя пълен електронен достъп до документацията по процедурата за участие в процедурата на интернет страницата на Министерството на отбраната на следния адрес: http://pp.mod.bg (профила на купувача). 5. Обменът на информация ще се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя на български език. Всички действия на Възложителя към участниците са в писмен вид. 6. Настоящото обявление е изпратено до Агенцията за обществени поръчки (АОР) за вписване в Регистъра на обществените поръчки по реда на чл. 15 от Правилника на Закона за обществени поръчки. 7. Възложителят има право да не сключи договор при липса на необходимите финансови средства. 8. Възложителят има право да не заяви за ремонт част или цялото количество кораби, предмет на сключеното по тази процедура рамково споразумение, като в този случай изпълнителят няма право на обезщетение от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220647, E-mail: i.hasamski@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mod.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ