Деловодна информация
01037
679 18/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
01037-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Копривщица 000776331
гр. Копривщица, ул. Любен Каравелов № 16
Копривщица BG412 2090 България
Османи Родригес,Милена Паралеева, Теодора Главчева +359 884291864
info@koprivshtitsa-bg.com +359 884836906

Интернет адрес/и

www.koprivshtitsa-bg.com

http://koprivshtitsa-bg.com/bg/municipality/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://koprivshtitsa-bg.com/bg/municipality/profil-na-kupuvacha
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на работен проект, КСС и последващо осъществяване на авторски надзор по проект „Ремонт и модернизация на ЦДГ „Евлампия Векилова“, гр. Копривщица“
71240000      
Услуги

Целта на настоящата обществена поръчка е избирането на изпълнител, който да се занимае с изготвянето на РАБОТЕН ПРОЕКТ в пълен обем и съдържание, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, включително подробни количествени и количествено-стойностни сметки за следния обект: Ремонт и модернизация на ЦДГ „Евлампия Векилова“, община Копривщица, гр. Копривщица. Избраният изпълнител следва да извърши и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително- монтажните работи. Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
42000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на Община Копривщица

Предмет на настоящата поръчка е изработване на работен проект, КСС и последващо осъществяване на авторски надзор на обект ЦДГ „Евлампия Векилова“, община Копривщица, гр. Копривщица, по проект „Ремонт и модернизация на ЦДГ „Евлампия Векилова“, гр. Копривщица“, с който община Копривщица ще кандидатства за финансиране по ПРСР 2014-2020. Застроената площ на обекта е 1 824 м2. Общото РЗП е 3 256 м2. Сградата е пусната в експлоатация през 1995 година.Целта на настоящата обществена поръчка е избирането на изпълнител, който да се занимае с изготвянето на РАБОТЕН ПРОЕКТ в пълен обем и съдържание, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, включително подробни количествени и количествено-стойностни сметки за гореописания обект. Избраният изпълнител следва да извърши и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително- монтажните работи. Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
42000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на дейностите по настоящата обществена поръчка ще представлява допустим разход по одобрения проект на Възложителя по "ПРСР 2014-2020".

Заплащането на основната част от дължимите суми ще бъде осъществено след одобрение на проектното предложение на Възложителя и в размер до одобрената от финансиращия орган стойност на разходите за съответните дейности.
Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът е 4-та категория).

1.
1.За доказване на поставеното изискване участниците представят доказателства за наличие на Валидна застраховка за «Професионална отговорност» по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.;
2. За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи необходимия експертен състав от ключови експерти, който да извърши дейностите, предмет на настоящата процедура. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум със следните ключови експерти – проектанти по посочените части:
•Експерт „Архитект“ за част „Архитектурна“ – с придобита образователна степен магистър „Архитектура“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „Конструктор“ за част „Конструктивна“– с придобита образователна степен магистър „Конструкции“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „Технически контрол“ за част „Конструктивно становище“ – с придобита образователна степен магистър „Конструкции“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „Електро-инженер“ за част „Електро“ – с образователна степен „магистър”, специалност „Електро” или еквивалентна специалност и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „ВиК“ за част „ВиК“– с придобита образователна степен магистър „ВиК“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „ОВиК“ за част „ОВиК“– с образователна степен „магистър”, специалност „ОВиК” или еквивалентна специалност и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „Геодезия“ за част „Геодезия и вертикална планировка“ – с придобита образователна степен магистър „Геодезия“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „ПБЗ“ за част „План за безопасност и здраве“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителство или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
•Експерт „ПБ“ за част „Пожарна безопасност“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно и притежаващ удостоверение по интердисциплинарна част „ПБ”;
•Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект.
** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 60 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
*** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.


Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
За доказване изпълнението на това изискване участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е извършил минимум 1 услуга, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
•За „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката”, следва да се разбират изпълнение на услуги по проектиране на сгради/съоръжения/високо строителство.
Доказване: Горепосочените обстоятелства се доказват съответно с Декларация – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. както и списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката, осигуряващи качественото изпълнение на настоящата поръчка. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум с набора от ключови експерти-проектанти, описани в настоящото обявление. Експертите-проектанти следва да притежават за съответната част от инвестиционния проект, за която са посочени, пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица. Всяко от посочените лица трябва да притежава придобита професионална квалификация за съответната част от инвестиционния проект, за която е посочено. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект.
Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените.

1. Гаранция. Условия и размер.Възложителят изисква гаранция в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка.
По отношение Гаранция за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП .
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на Община Копривщица: IBAN BG87CECB979033A9128200, BIC: CECBBGSF, Обслужваща банка: „Централна Кооперативна банка” АД, клон Карлово; Титуляр: Община Копривщица;, а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност не по-малък от 10дни след изтичане срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/08/2016 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

Посоченото в Раздел I.1)

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.1. В публичното състезание за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. Не може да участват в процедурата участници, за които са налице обстоятелстатата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП; дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и свързани лица или свързани предприятия.
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор/и за безвъзмездна финансова помощ по мярка 07 „ Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” , Подмярка 7.2 „ Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" и / или други програми и проекти.
Заплащането се извършва както следва:
1. За изготвянето на работен проект: 1.1.Плащане на стойност 10% без ДДС от стойността за изготвянето на работния проект, в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключване на договора и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.1.
2. Сума в размер, равна на остатъка от дължимото възнаграждение за изготвянето на работния проект, в срок до 20 (двадесет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
2. За упражняване на авторски надзор: 2.1.Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение за упражняване на авторски надзор, в срок до 20 (двадесет) календарни дни от подписването на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (обр. 2а) и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.2. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение за упражняване на авторски надзор, в срок до 20 (двадесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
Приемането на работния проект и доклад за извършен авторски надзор е с подписване на приемо-предавателни протоколи, а всички плащания се извършват срещу предоставяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на данъчна фактура в оригинал.
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Б. Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
В.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 02/8119 443;
Забележка: Поради технически причини посоченият факс не може да бъде използван за връзка с Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава дведесет и седма, чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва