01158-2015-0033
Технически редакции | ||
30.05.2016 15:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
30.05.2016 15:05 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.05.2016 15:05 ч. : | 30/05/2016 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.05.2016 15:05 ч. : | 30/05/2016 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.05.2016 15:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:09 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:09 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция Управление на проекти, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadzhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Управление на проектиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/113.
Електронен достъп до информация: http://www.bgports.bg/bg/zop/113.
Пристанищни дейности
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“
Предмет на настоящата поръчка е „ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Обхватът на поръчката предвижда проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ, като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) ще подпомогне изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, ще подобри процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. В процеса на изграждане на модерна, ефективна и рентабилна корпоративна структура в ДППИ важна роля има оптимизацията и автоматизацията на процесите по корпоративно управление. Внедряването на единна интегрирана информационна система за планиране, управление и контрол на ресурсите на предприятието трябва да доведе до следните резултати: постигане на прозрачност в управлението и въвеждане на добри стопански практики; въвеждане на унифицирани процедури за вземане на решения; подобряване на регулаторния мениджмънт; ефективно управление на инвестиционни проекти; повишаване на рентабилността, чрез засилен контрол върху отчетността на разходите; централизиране на данните и анализите; унифицирани данни - единна версия на истината при различни отчетни разрези; консолидирани бизнес процеси; консолидирани потребителски интерфейси. Тези резултати трябва да се постигнат чрез внедряване на мощно софтуерно решение за управление на ресурсите на ДППИ в съответствие с действащата нормативна база. Въвеждането й ще спомогне за подобряване на качеството и ефективността на управление на пристанищната инфраструктура и ще създаде условия за икономически растеж. Системата ще спомогне за постигането на дългосрочните цели за устойчиво развитие и модернизиране на националната транспортна инфраструктура. Целта на проекта се свежда до повишаване на ефективността на работа на структурите на предприятието чрез по-добро информационно осигуряване относно: - Създаване и поддържане на обща оперативна картина на състоянието на ресурсите на ДППИ и намаляване на използването на документи на хартиен носител; - Управление на финанси, счетоводство и управленско счетоводство; - Управление и оптимизиране разходите; - Управление на приходите; - Интегрирано управление на корпоративните дълготрайни активи; - Управление на материалното снабдяване; - Управление на проекти; - Управление на човешките ресурси.
72110000, 72212330
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
31.03.2016 г.
2
„СТЕМО“ ООД, ЕИК 817080126, ул. „Николаевска“ № 48, Република България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: Elly_Raleva@stemo.bg, Факс: 02 8162303; 02 9861976
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка ще се финансира по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” (ОПТТИ) 2014-2020 г., Приоритетната ос 5 „Техническа помощ“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП (отм.).
30.05.2016 г.
В указания в документацията за участие срок, в деловодството на възложителя са получени 2 /две/ оферти в запечатани, непрозрачни пакета/кашона, както следва: 1. Оферта с регистрационен № 1 от ОБЕДИНЕНИЕ „АНЕРП” – получена на 25.01.2016 г. в 15.15 ч. 2. Оферта с регистрационен № 2 от „СТЕМО” ООД – получена на 25.01.2016 г. в 17.00 ч. Участник No 1 ОБЕДИНЕНИЕ „АНЕРП” е с адрес: гр. София 1000, ул. "Цар Шишман" No 17, ет. 2, ап. 5. Членове в консорциума са: - "НЕСС Чехия" ООД с ID 45786259, със седлаще и адрес на управление: 148 00 Прага, Чешка Република, В Парку 2335/20, представляващи и начин на представляване: заедно от Мирослава Залешакова и Милан Кржиж; - "АВЕН" ЕООД с ЕИК 175317987, със седалище и адрес на управление: гр. София 1680, бул. "България" Nо 88, 4-5, представлявано от Стилиян Илиев. Участник No 2 „СТЕМО” ООД е с ЕИК 817080126, със седалище и адрес на управление: гр. Габрово 5300, ул. "Николаевска" No 48 и адрес за кореспонденция: гр. София 1407, бул. "Черни връх" Nо 51Б, представляващи и начин на представляване: поотделно от Христо Ковачев, Стефан Моров и Георги Тихов.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г2