Версия за печат

01158-2015-0033

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция Управление на проекти, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadzhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Управление на проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/113.

Електронен достъп до информация: http://www.bgports.bg/bg/zop/113.

I.2) Основна дейност

Пристанищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

„ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Проектирането и внедряването на ИИС за нуждите на ДППИ е с основно местоположение - Главно управление на ДППИ, гр. София, като потреблението на ИИС ще бъде от всички териториални поделения (клонове) на ДППИ.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е „ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Обхватът на поръчката предвижда проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ, като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) ще подпомогне изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, ще подобри процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. В процеса на изграждане на модерна, ефективна и рентабилна корпоративна структура в ДППИ важна роля има оптимизацията и автоматизацията на процесите по корпоративно управление. Внедряването на единна интегрирана информационна система за планиране, управление и контрол на ресурсите на предприятието трябва да доведе до следните резултати: постигане на прозрачност в управлението и въвеждане на добри стопански практики; въвеждане на унифицирани процедури за вземане на решения; подобряване на регулаторния мениджмънт; ефективно управление на инвестиционни проекти; повишаване на рентабилността, чрез засилен контрол върху отчетността на разходите; централизиране на данните и анализите; унифицирани данни - единна версия на истината при различни отчетни разрези; консолидирани бизнес процеси; консолидирани потребителски интерфейси. Тези резултати трябва да се постигнат чрез внедряване на мощно софтуерно решение за управление на ресурсите на ДППИ в съответствие с действащата нормативна база. Въвеждането й ще спомогне за подобряване на качеството и ефективността на управление на пристанищната инфраструктура и ще създаде условия за икономически растеж. Системата ще спомогне за постигането на дългосрочните цели за устойчиво развитие и модернизиране на националната транспортна инфраструктура. Целта на проекта се свежда до повишаване на ефективността на работа на структурите на предприятието чрез по-добро информационно осигуряване относно: - Създаване и поддържане на обща оперативна картина на състоянието на ресурсите на ДППИ и намаляване на използването на документи на хартиен носител; - Управление на финанси, счетоводство и управленско счетоводство; - Управление и оптимизиране разходите; - Управление на приходите; - Интегрирано управление на корпоративните дълготрайни активи; - Управление на материалното снабдяване; - Управление на проекти; - Управление на човешките ресурси.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72110000, 72212330

Описание:

Консултантски услуги, свързани с избор на хардуер
Услуги по разработване на софтуер за планиране и повишаване на ефективността

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5199998.25 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 226 - 412194 от 21.11.2015 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 236 - 429433 от 05.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: ДЕП-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Проектиране и внедряване на интегрирана информационна система (ИИС) за планиране и управление на ресурсите в Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.03.2016 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

„СТЕМО“ ООД, ЕИК 817080126, ул. „Николаевска“ № 48, Република България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: Elly_Raleva@stemo.bg, Факс: 02 8162303; 02 9861976

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5199998.25 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” (ОПТТИ) 2014-2020 г., Приоритетната ос 5 „Техническа помощ“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП (отм.).

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В указания в документацията за участие срок, в деловодството на възложителя са получени 2 /две/ оферти в запечатани, непрозрачни пакета/кашона, както следва: 1. Оферта с регистрационен № 1 от ОБЕДИНЕНИЕ „АНЕРП” – получена на 25.01.2016 г. в 15.15 ч. 2. Оферта с регистрационен № 2 от „СТЕМО” ООД – получена на 25.01.2016 г. в 17.00 ч. Участник No 1 ОБЕДИНЕНИЕ „АНЕРП” е с адрес: гр. София 1000, ул. "Цар Шишман" No 17, ет. 2, ап. 5. Членове в консорциума са: - "НЕСС Чехия" ООД с ID 45786259, със седлаще и адрес на управление: 148 00 Прага, Чешка Република, В Парку 2335/20, представляващи и начин на представляване: заедно от Мирослава Залешакова и Милан Кржиж; - "АВЕН" ЕООД с ЕИК 175317987, със седалище и адрес на управление: гр. София 1680, бул. "България" Nо 88, 4-5, представлявано от Стилиян Илиев. Участник No 2 „СТЕМО” ООД е с ЕИК 817080126, със седалище и адрес на управление: гр. Габрово 5300, ул. "Николаевска" No 48 и адрес за кореспонденция: гр. София 1407, бул. "Черни връх" Nо 51Б, представляващи и начин на представляване: поотделно от Христо Ковачев, Стефан Моров и Георги Тихов.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО