Версия за печат

02715-2016-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: IV-00042 от 15.04.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: Жорж Радушев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на конгресно-конферентна техника“

II.3) Кратко описание на поръчката

І. Ефектно осветление – Зала 3; ІІ. Мобилна система за ефектно осветление; ІІІ. Преводаческа система; ІV. Мониторна система за наблюдение на презентациите от преводачите с управляема камера от дискусионните устройства; V. Цифрова дискусионна система; VІ. Озвучителна система; VІІ. Таванно озвучаване Зала 3 и фоайета; VІІІ. Компютри, монтаж и настройка - озвучителни системи; ІХ. Инфрасктруктура – Зали 69; Х. Преносима система; ХІ. Модул за аудио запис на езиците; ХІІ. Записващо устройство във формат МР3 и WAV; ХІІІ. Мобилни преводачески кабини (тройни); ХІV. Мониторна система за наблюдение на презентациите от преводачите; ХV. Цифрова дискусионна система; ХVІ. Звукосмесителен пулт; ХVІІ. Интерком; ХVІІІ. ТВ и АВ системи; ХІХ. Презентационно оборудване.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

32321300 (FG24)

Описание:

Аудиовизуално оборудване (За нуждите на артистични представления )

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: IV-00035 от 04.04.2016 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2016-725285
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2016/S 69 - 119888 от 08.04.2016 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2715-2016-2
III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

725285

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

04.04.2016 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Вместо:

11. Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника

Да се чете:

11. Оторизационно писмо от производителя/производителите на предлаганата техника (изискването не се отнася за консумативите и принадлежностите към тях, инсталационните материали, компютрите и компютърната периферия).

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
16/05/2016 17:00
Да се чете:
27/05/2016 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите

Вместо:
17/05/2016 10:00
Да се чете:
30/05/2016 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

1. В документ "Указания за подготовката на оферта" - неразделна част от документацията за участие, т. 11 вместо "11. Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника" да се чете "11. Оторизационно писмо от производителя/производителите на предлаганата техника (изискването не се отнася за консумативите и принадлежностите към тях, инсталационните материали, компютрите и компютърната периферия)"; 2. В проекта на договор - неразделна част от документацията за участие, в чл. 4 се добавят ал. 4 и ал. 5 със следните текстове "(4) Изпълнителят се задължава да проведе обучение на персонала на Възложителя за работа с техниката – предмет на договора, в рамките на минимум 5 календарни дни по 5 часа на ден. (5) Изпълнителят се задължава през първите три месеца след въвеждане в експлоатация на техниката – предмет на договора, да посещава мястото, където е инсталирана техниката - предмет на договора, и да предоставя компетентна помощ на Възложителя и служителителите му за работа с техниката в срок до 24 часа от получаване на заявка от Възложителя." 3. В проекта на договор - неразделна част от документацията за участие, текстът на чл. 9 вместо "Изпълнителят гарантира пълната функционална годност на техниката съгласно техническите стандарти за качество и безопасност, като е длъжен да представи на Възложителя при предаването и монтирането й сертификати на производителя и Ръководства за употреба на български език" да се чете "Изпълнителят гарантира пълната функционална годност на техниката съгласно техническите стандарти за качество и безопасност, като е длъжен да представи на Възложителя при предаването и монтирането й сертификати на производителя и Ръководства за употреба (не е задължително представянето на превод на български език на сертификатите и ръководствата).".


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

15.04.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Мирослав Ласло Боршош
Длъжност: Изпълнителен директор