Версия за печат

00797-2016-0042

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Валерия Димитрова, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860920

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/26007.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Определяне на изпълнител за изпълнение на строително-монтажни работи, както следва: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. „КРАЙЕЗЕРНА” ДЯСНО ПЛАТНО ОТ О.Т. 472 - 471 - 470 - 248 - 455 - 454 - 452 - 449 - 448 - 445 - 444 - 443 - 442 - 441 - 379 - 357 - 356 -313 - 314 - 315 И ЛЯВО ПЛАТНО 512- 513-514 - 257 - 456 - 453 - 451 - 450 - 424 - 447 - 446 - 437 - 438 - 439 - 440 - 380 - 359 - 358 - 355 - 354 - 353 ПО ПЛАНА НА ПЗ „СЕВЕР“ НА ГР. БУРГАС, В УЧАСТЪКА ОТ НАДЛЕЗ НАД ТОВАРНА ГАРА, ВРЪЗКАТА С БУЛ. „Т.АЛЕКСАНДРОВ” ДО ПРИСТАНИЩЕ „ЗАПАД“ – ЕТАП 1 И ЕТАП 2А

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на гр.Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. „КРАЙЕЗЕРНА” ДЯСНО ПЛАТНО ОТ О.Т. 472 - 471 - 470 - 248 - 455 - 454 - 452 - 449 - 448 - 445 - 444 - 443 - 442 - 441 - 379 - 357 - 356 -313 - 314 - 315 И ЛЯВО ПЛАТНО 512- 513-514 - 257 - 456 - 453 - 451 - 450 - 424 - 447 - 446 - 437 - 438 - 439 - 440 - 380 - 359 - 358 - 355 - 354 - 353 ПО ПЛАНА НА ПЗ „СЕВЕР“ НА ГР. БУРГАС, В УЧАСТЪКА ОТ НАДЛЕЗ НАД ТОВАРНА ГАРА, ВРЪЗКАТА С БУЛ. „Т.АЛЕКСАНДРОВ” ДО ПРИСТАНИЩЕ „ЗАПАД“, ПОДОБЕКТИ:ЕТАП 1: „ИЗГРАЖДАНЕТО НА ГЛАВНО ТРАСЕ НА УЛИЦА „КРАЙЕЗЕРНА“ ОТ КМ. 0+600 ДО КМ. 2+400 (ОТ ОТ470 ПРЕЗ ОТ514; ОТ459; ОТ455; ОТ456; ОТ453; ОТ454; ОТ451; ОТ452; ОТ449; ОТ450; ОТ424; ОТ448; ОТ447; ОТ446; ОТ445; ОТ437; ОТ439; ОТ443) И ЕТАП 2А: „ИЗГРАЖДАНЕТО НА КРЪГОВО КРЪСТОВИЩЕ 1, ВРЪЗКА 1, ВРЪЗКА 2, ВРЪЗКА 3 И ВРЪЗКА 4, КОИТО СЕ ПРИВЪРЗВАТ КЪМ КРЪГОВОТО КРЪСТОВИЩЕ“.Целта на обекта е стартирането на един от най-важните инфраструктурни обекти за Бургас и региона - Надлез над Товарна ЖП гара с пътен възел на ул.”Одрин” и ул.”Крайезерна”, като се осигури директна връзка на главен път І-6 „София-Бургас“ и път І-9 “Варна-Бургас-Звездец-М.Търново-ГКПП Малко Търново“ и извеждане на транзитния поток по обходен маршрут, разтоварване на основната улична мрежа и обезпечаване транспортно - комуникационното обслужване на територията в регионален и национален мащаб.Целият обект ще се изгради на Три основни етапа:Етап 1: Предвижда се изграждането на главното трасе на улица „Крайезерна“ от км 0+600 до км 2+400 (от ОТ470 през ОТ514; ОТ459; ОТ455; ОТ456; ОТ453; ОТ454; ОТ451; ОТ452; ОТ449; ОТ450; ОТ424; ОТ448; ОТ447; ОТ446; ОТ445; ОТ437; ОТ439;ОТ443).Началото на главното трасе при км 0+600 ще се привърже към вече изградената връзка №5 от основния проект ( за връзка №5 е предадена отделна проектна документация). В края при км 2+400 главното трасе ще бъде привързано към съществуващия пътен възел с бул. Тодор Александър с временно решение.Освен главното трасе в етап 1 се предвижда да се изгради частично връзка №6 (от км 0+000 до км 0+200) до привързването и с връзка от съществуващия пътен възел с бул. „Тодор Александров“.За да се канализира движението на при връзката на пътния възел с бул. „Тодор Александров“ се предвижда да се изгради капка и триъгълен остров.Етап 2: След изграждането на главното трасе се предвижда да се доизгради кръгово кръстовище 1 и изграждането на кръгови кръстовища 2 и 3 и връзките към бул. „Тодор Александров“.Етап 2 е разделен на 2 по подетапа:Етап 2а: включва доизграждането на кръгово кръстовище 1, връзка 1, връзка 2, връзка 3 и връзка 4, които се привързват към кръговото кръстовище.Етап 2б: включва изграждането на кръгови кръстовища 2 и 3, изграждането на връзките, които се включват към кръговите кръстовища и към бул. Тодор Александров, както и доизграждането на главното трасе до входа на пристанището.Етап 3: Предвижда да се изгради локалното платно и привързването му към ул. „Крайезерна“. Заедно с локалното локално платно се изгражда и велоалеята, която е привързана към него.В проектната документация са предоставени чертежи, детайли, както и количествени сметки за всеки етап на изграждане. Всеки етап в реда си на изграждане е самостоятелен и може да функционира отделно без допълнителни строителни дейности.ВАЖНО! Изместването на комуникациите предвидени за реконструкция по време на строителство ще бъде направено в етап 1.Предметът на настоящата поръчка обхваща изпълнението на Етап1 и Етап 2а.Изпълнението на останалите етапи е предмет на друга обществена поръчка.Озеленяването и облагородяването на терена ще бъде извършено в Етап 3.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233330

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на улици

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът е със следните технически параметри: терен – равнинен; клас на улицата – II-ри клас; проектна скорост директно трасе- Vпр=70 km/h; максимален надлъжен наклон – 6.5%; минимален радиус на изпъкнали вертикални криви – 2600м; минимален радиус на вдлъбнати вертикални криви – 1200м; минимален радиус на хоризонтални криви – 380м; минимален височинен габарит - 5,00м; минимално разстояние между пътни кръстовища – 400м; напречен наклон – 2.5%; (напречния наклон на главното направление е изцяло едностранен във връзка с отводняването на обекта и на проектната разработка с околния терен); категория на движението – “тежко”; проектна скорост за връзките от 30 km/h до 60 km/h; необходим еластичен модул на повърхността на настилката – Ен=295Мра; трасето е с обща дължина от 300 м, Етап 2а включва доизграждането на кръгово кръстовище 1 при км. 0+380, връзка 1, връзка 2, връзка 3 и връзка 4, които се привързват към кръговото кръстовище. За отвеждане на дъждовните води ще се изгради нова канализация, заустваща се в съществуващи оттоци, които ще се подменят с 1000 PP SN 16. Новопроектираният канал е предвиден да се изпълни с РР тръби от 200 до 1000 SN16.

Стойност, без да се включва ДДС
14783082.5 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

270

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 140 000 лв. (сто и четиридесет хиляди лева); Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се внася/представя гаранцията по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас.Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия по реда на чл.68,ал.8 и след изтичане на срока по чл.68, ал.9 от ЗОП.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение:Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3% от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване по следната банкова сметка ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът за който се внася/представя гаранцията за изпълнение, за който се представя гаранцията. 18. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Междинните плащания в размер до 90 % от стойността на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на приемане по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол и строителен надзор на извършените видове и количества СМР, подлежащи на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Окончателното плащане, изчислено след приспадане на междинните плащания от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, с подписване на Протокол Акт, обр. 15, съгласно Наредба №3 за актове и протоколи по време на строителството , без забележки, представяне на протокол за приемане на действително извършените видове и количества СМР, одобрен от представител на консултанта по строителен надзор и лицето, осъществяващо инвеститорски контрол на обекта, както и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя преди подписване на договора. В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство. Относно чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представя в официален превод), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа:1.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Представяне на участника,което включва:посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декл по чл.47,ал.9 ЗОП относно обст по чл. 47,ал.1, т.1 (без б„е”), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1, т.2 (предл първо), т.2а (предл първо), т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП.Декларацията се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една декларация, подписана от лицата,които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл. 56, ал.2 ЗОП във връзка с чл.45а, ал.2, т.1, чл. 45а, ал.3 и чл.134, ал.1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин и декларацията се представя на език, различен от българския, тя се представя и в официален превод.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоят по чл.47, ал. 1, т. 1 (без б „е”), т.2, т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал.2 ЗОП.Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи.1.документи за удостоверяване липсата на обст по чл. 47,ал.1,т.1 (без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоят по чл.47,ал.2 ЗОП,издадени от компетентен орган,или 2.извлечение от съдебен регистър,или 3.еквивалентен документ на съдебен или адм орган от държавата,в която е установен.Когато в държавата,в която участникът е установен,не се издават документи за посочените обст или когато документите не включват всички обстоятелства,участникът представя декларация,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата,в която е установен.Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявлениеqнаправено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обст по чл.47,ал.2, т.1, 2 (пред.първо),2а(предл първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите,свързани със строителство и/или реконструкция на пътища и/или улици,включително полагане на нови или реконструкция на съществуващи подземни комуникации,съгл чл.47, ал.2, т.2 (предл първо)отЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Продължава в т.VІ.3..

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Удостоверение от банка или - Годишния финансов отчет или някоя от сътавните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството надържавата, в която кандидатът или участникът е установен. ГФО или някоя от съставните му части може да не се представи, ако те са публикувани в публичен регистър в Република България и офертата се съдържа информация за органа, който го поддържа. Забележка: Когато по обективни причини, участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели, трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да разполагат с наличен финансов ресурс в размер на 3 500 000 лв.(три милиона и петстотин хиляди лева).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителство, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Справка-декларация за екипа от ръководни технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката; Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт, по образец от документацията за участие. Декларацията се попълва от всеки експерт, посочен в Декларацията за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка поотделно. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 3. Представя се копие на валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001, система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгл. чл. 53 ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходно с предмета на поръчката следва да се разбира един строителен обект с предмет строителство и/или реконструкция на пътища и/или улици с дължина повече от 1500 линейни метра включително полагане на нови или реконструкция на съществуващи подземни комуникации. 2.Минималният брой на ръководния и водещ технически състав, който участникът трябва да осигури, включва: Ръководител на екипа • образование и квалификация - висше образование, инженер в областта на строителството;• общ професионален опит – минимум 5 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството;• специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция при строителство и/или реконструкция на минимум 1 строителен обект с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция на обществената поръчка. Технически ръководители- 2 броя • образование и квалификация - минимум средно специално образование в областта на пътното строителството; • общ професионален опит – минимум 5 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в пътното строителство. Координатор по безопасност и здраве• образование и квалификация – минимум средно специално образование в областта на строителството, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно; • професионален опит – минимум 5 години професионален опит в т.ч. мин. 3 год. като координатор по ЗБУТ в строителството. 3. Участниците следва да са внедрили и да прилагат в дейността си системи за управление на качеството, по стандарт ISO 9001, система за управление на околната среда ISO 14001, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.Показател – „Оценка на Техническото предложение” (ОТ); тежест: 40
Показател: 1.1.Обяснителна записка с Работна програма (текстова част и линеен график); тежест: 100
Показател: 1.2.Организиция на ресури ; тежест: 20
Показател: 1.3.Последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности; тежест: 60
Показател: Методология за гарантиране на качеството на крайния продукт; тежест: 20
Показател: 1.5 Показател Предложен срок за изпълнение (ОС); тежест: 5
Показател: 1.6.Показател Гаранционен срок; тежест: 5
Показател: 2.Показател Предлагана цена (ОЦ); тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 30 - 047693 от 12.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.06.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.06.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.06.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.Бургас, ул.Александровска № 26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна Програма „Региони в Растеж“ 2014 -2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

4.При участници обединения-копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. 5.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката, както следва: втора група, втора категория, съгласно чл. 5 ал. 6 т. 2.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (ако е приложимо).6.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.7.Декл по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.8.Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.В зависимост от правно-организационната форма на участниците,декларацията се представя от едно от лицата,посочени в чл.47,ал.4 от ЗОП.9.Декларация за участие на подизпълнители.10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител(ако е приложимо).За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47,ал.1 и 5 ЗОП.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката,той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка,и предвидените подизпълнители;11.Доказателства за техн.възможности и квалификация на участника,съгл.разделІІІ.2.3;12.Гаранция за участие–копие от преводно нареждане или банкова гаранция за участие в оригинал.13.Декларация,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,включително минимална цена на труда и условията на труд.Органите,от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБ,където трябва да се извърши строителството са НАП,Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“(nap.bg,www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/,http://www.az.government.bg/).14.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обст по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП.15.Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката;16.Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, б.„а”и„б“ от Регламент(ЕО, Евратом)№966/2012 на ЕП и СЕ,относно финансовите правила,приложими за общия бюджет на Съюза;17.Декларация за липса на обстоятелства съгл„Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл.57 от Регламент 966/2012 на ЕП и СЕ,относно финансовите правила,приложими за общия бюджет на Съюза;Плик2„Предложение за изпълнение на поръчката”;Плик 3 „Предлагана цена”.Максималният финансов ресурс за изпълнение на предмета на настоящата поръчка,е описаната прогнозна стойност в т.ІІ.2.1.Участник,чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.Сроковете за подаване на оферта са съкратени на основание чл.64,ал.3 от ЗОП.Срокът,посочен в р-л ІІ.3 е общ за двата етапа и започва да тече от деня на подписване на опротокол Образец 2 за откриване на строителна линия на обекта,предмет на обществената поръчка и приключва с издаване на Акт образец 15 за същия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Бургас, ул.Александровсак №26, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ