Версия за печат

00195-2016-0010

BG-Айтос: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова- Главен експерт в отдел Общинска собственост, Р.България 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos5@abv.bg, Факс: 0558 22133

Място/места за контакт: Община Айтос

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aitos.org.

Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на уличната, пешеходната и алейна мрежа в границите на община Айтос/в т.ч. и тротоарите на всички улици,паркинги, пешеходни зони и зони за отдих/".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Айтос
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: "Ремонт на уличната, пешеходната и алейна мрежа в границите на община Айтос/в т.ч. и тротоарите на всички улици,паркинги, пешеходни зони и зони за отдих/". Дейността обхваща ремонт на уличната, пешеходната и алейна мрежа в границите на Община Айтос / в т.ч. тротоарите на всички улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 44113320

Описание:

Пътни работи
Пътни настилки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката представлява възлагане на текущти ремонти на улични настилки за нуждите на Община Айтос, като към момента на възлагане не са ясни точните количества и видове работи. Възлагането е за избор на изпълнител по оферирани единични цени за видове работи в рамките на одобрения бюджет зе една година, които ще се възлагат за изпълнение при констатирана нужда от изпълнението на ремонтните работи.

Прогнозна стойност без ДДС
482729.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнение, съгласно чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата. 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в размер на 4 827 лв. /четири хиляди седемстотин и шестдесет лева/-чл.59, ал.2 от ЗОП; 1.2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, платима (внесена) по следната банкова сметка на община Айтос: Банка: "Алианц Банк България"АД - ФЦ Айтос IBAN: BG 27BUIN95613300447527 BIC: BUINBGSF оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя Образец №18 Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.3.1. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 1.3.2.Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 1.3.3.В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 1.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 1.5. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 1.6. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. 1.7. При представяне на гаранция под формата на платежно нареждане или банкова гаранция, изрично си посочва номерът и наименованието на поръчката, за която се отнася гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансирането на настоящата поръчка се осигурява със собствени и привлечени средстава от бюджета на Възложителя. Плащането се извършва съгласно условията на сключения договор. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (словом: три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Айтос: Банка: "Алианц Банк България"АД - ФЦ Айтос IBAN: BG 27BUIN95613300447527 BIC: BUINBGSF или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя и със срок на валидност, най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Образец №19 Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Банковата гаранция трябва да съдържа минимум следната информация: -наименование на банката -наименование на участника/изпълнителя -предмет на поръчката -размер на гаранцията в лева -срок на валидност на гаранцията/дата на влизане в сила и краен срок на валидност/, съгласно условията на възложителя -срок за превеждане на сумата по гаранцията след първо наше искане за усвояване на същата -адрес, на който да се представи искането за плащане от Община Айтос 2.4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят може да изисква от участника, определен за изпълнител, и други гаранции за изпълнение в случаите, определени със закон. 2.6. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всички документи, които не са оригинали, и за които не се изисква нотариална заверка , следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф " Вярно с оригинала", с подпис и печат на участника. В плика с " Предлаганата цена" , освен бланката " Ценово предложение"- Образец № 12 се поставят и документите по т.ІІ, т.23, 24. Важно!При несъответствие между анализната и калкулираната обща цена, при допусната аритметична или техническа грешка, или при непосочена единична цена, участника се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва: да докаже регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група,трета категория, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или да представи декларация по Образец №3 или удостоверение от Камарата на строителите за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, трета категория или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. ПЛИК №1. 1. Списък на документите и информацията съдържаща се в офертата.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър - Образец №1. 2. Декларация по чл.47, ал.9 във връзка с чл.47, ал.1, т.1, 2, 3 и 4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП- Образец №2. 2.1. Съгласно чл.47, ал.9 от ЗОП, настоящата декларация се подписва от всички лица, които представляват участника.3. Декларация по чл.49, ал.1 от ЗОП- Образец №3; 4. При участник обединение (консорциум), което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият-чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП - Облазец № 5; 6. Декларация по чл.51, ал.1, т.4 и т.7 от ЗОП- Образец №6; 7. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура;8. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 – Образец №7; 9.Декларация - Образец № 8;10. Декларация- Образец № 9; 11.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за съгласие за участие на подизпълнител - Образец № 11.; 12. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП - Образец №13.; 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №14.;14.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.;15.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение - Образец №15.; 16.Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника.;17.Декларация за срок на валидност на офертите Образец №16.; 18. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език;19. Административни сведения на участника – Образец №17.; Документи за удостоверяване на икономически и технически минимални изисквания и критериите за подбор. ПЛИК №2 : " Предложение за изпълнение на поръчката". 1. Характеристики свързани с качеството на предлаганите технологии и организация на изпълнение на отделните строителни и монтажни работи- ; Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, по преценка на участника, се прилага Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; ПЛИК №3 : " Предлагана цена" 1. Ценово предложение - Образец № 12 и документите по т.23,24 от документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоврение от банка за наличие на собствен финансов ресурс и/или одобрена безусловна с изключение на обстоятелството участникът да бъде определен за изпълнител на обществената поръчка кредитна линия, Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или Удостоверение от банка. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, не се изисква тяхното представяне. При участие, участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева, съгласно чл. 50, ал.1-3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участниците следва да разполагат със собствен финансов ресурс или одобрена безусловна с изключение на обстоятелството участникът да бъде определен за изпълнител на обществената поръчка кредитна линия за нуждите на изпълнението на обществената поръчка в размер на 200 000 лева .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции: 1.1. Сертификат или екв. за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 1.2. Сертификат или екв. за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да 1.3.Сертификат или екв. за производствен контрол на материалите във връзка с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/ или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 2.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка ( Под „сходен предмет” следва да се разбира Ремонт на улична, пешеходна и/или алейна мрежа паркинги, пешеходни зони и зони за отдих) , придружен с: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Образец №5; 3.Списък на техническите лица по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за изпълнение на строителството. Декларация по чл.51, ал.1, т.4 и 7 от ЗОП - Образец №6; 4.Декларация за техническото оборудване- Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - Образец №8; Декларация по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП. - Образец №9;
Минимални изисквания: 1.1.Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции: 1.1. Сертификат или екв. за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 1.2. Сертификат или екв. за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да 1.3.Сертификат или екв. за производствен контрол на материалите във връзка с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/ или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 2.Да има поне едно извършено строителство на обекти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (Ремонт на улична, пешеходна и/или алейна мрежа паркинги, пешеходни зони и зони за отдих), през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. 3.Да разполага с Минимален брой технически лица: -Ръководител екип – 1 строителен инженер, магистър по специалността “пътно строителство”; -най-малко 2-ма технически ръководители и един контрол по качеството за изпълнение на предмета на поръчката; -Да разполага с поне една строителна бригада и една асфалтова група, като всяка група да е с минимум 5 броя работници; 4. Да има на разположение минимум техническо оборудване: 1 бр.асфалтополагач, 3 бр. валяк, 1 бр.асфалтофреза, 1 бр.фугорезачка, 2 бр. товаръчна техника – багер, 1 бр.фадрома /комбиниран багер/, 1 бр.моторна духалка, 1 бр.пневматична трамбовка, 6 бр.самосвали, 1 бр.битумна топилка и 1 бр.водоноска.;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ СТРОИТЕЛСТВО (ПСИ) ; тежест: 40
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕРЕДНОСТИ (ПСОН); тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 11:30
Място

Община Айтос, ул.Цар Освободител №3, зала - І етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ