Версия за печат

00109-2016-0016

BG-Благоевград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. Георги Измирилиев № 1, За: инж. Камелия Вълкова, инж. Цветан Попниколов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884456, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1, Стая №211

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat175/2410/ZOP-2016-16.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на кръгово кръстовище на ул. „Владо Черноземски”, ул. „Васил Левски”, ул. „Джеймс Баучер” и ул. „Христо Татарчев”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Документация за участие в процедурата, е с предмет: „Изграждане на кръгово кръстовище на ул. „Владо Черноземски”, ул. „Васил Левски”, ул. „Джеймс Баучер” и ул. „Христо Татарчев”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233128, 45233221, 45232130, 45232150, 45316211, 45316110, 45314300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение
Работи по пътна маркировка на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализация за дъждовни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
Работи по инсталиране на светлинни сигнализационни пътни знаци
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Строителни и монтажни работи на инсталации за далекосъобщителна инфраструктура

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Част пътна: Опазване на околната среда:1.Премахване на дървета-22бр.;2.Засаждане на дървета-30бр.;Земни работи: Изкопи-1.Отстраняване на хумусен пласт-162.6 м3; 2. Изкоп за оформяне на земно легло-952м3; Земни работи: Насипи-1. Насип зад бордюри-95.1.м3;2. Оформяне на земно легло-224м3;3. Насип от хумус за зелени площи-30см и 20 см - 240.8 м3; Разрушаване на настилки: 1. Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка до 50 см, включително изкопаване, натоварване, транспортиране до 10 км, разтоварване на депо и оформянето му - 1124 м3;2. Разваляне на тротоар от бетонови плочи и превоз на депо до 10 км, включително всички разходи, съгласно проекта-2394.2 м2; 3.Разкъртване на бетонови бордюри 18/35/50 и превоз на депо до 10 км, включително всички разходи, съгласно проекта-431м;4.Разкъртване на бетонови бордюри 8/16/50 и превоз на депо до 10 км, включително всички разходи, съгласно проекта-336м;Асфалтови работи: 1.Направа на първи (свързващ) битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изискванията на ТС2014-2788.3 м2;2.Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изискванията на ТС2014-5576.6 м2;3.Доставка и полагане на плътна асфалтова смес тип А с дебелина 4 см, съгласно изискванията на ТС 2014-267,7т.;4.Доставка и полагане на неплътна асфалтова смес с дебелина 6 см, съгласно изискванията на ТС2014-401.5т.;Доставка и полагане на пореста асфалтова смес Тип Ао, съгласно изискванията на ТС 2014-669.1т.; Материали за основа на пътна настилка: 1.Изпълнение на основни пластове от трошен камък фракция 30-50, включително доставка, транспорт и уплътняване на пластове до 20 см - 1119.1 м3; Бетонови работи: 1.Доставка и полагане на сиви бетонови бордюри с размер 18/35/50, включително всички свързани с това разходи (подложен бетон В12.5)-604 м;2.Направа на тротоар със сиви павета 2Т 200/16/60, включително уплътняване и профилиране на земната основа, трошен камък 20 см и пясъчна възглавница 4 см-1609.1 м2 и др. видове СМР, определени по количества и предвидени в работния проект и документацията за участие. Част ВиК - Питеен водопровод:Строителни работи-1.Рязане на асфалтова настилка-142м; 2.Разрушаване на асфалтобетонова настилка-95 м2;3.Доставка и полагане на Сортиран трошен камък за основа (35-50)мм.-38м3; 4.Изкоп с багер на т.земни почви при 1 утежнено условие на транспорт-390м3;5.Плътен асфалтобетон тип А – 4см-469 м2;5.Фрезоване на асфалтобетонова настилка-374м2;6.Подложка от речен пясък под и над тръби - 135м3; 7. Доставка и транспорт речен пясък за подложка и над тръби-135м3; 8.Неплътно укрепване на изкоп-1384 м2;9.Разкрепване на изкоп-1384 м2; 10. Разриване с булдозер или засипване на изкопи при нормални условия и пробутване до 40 м. -334м3 и др. видове СМР по количества съгласно работния проект и Количествените сметки към него и документацията;Монтажни работи-1.Доставка тръби PE D400 PN10-112м;2.Доставка тръби PE D200 PN10 - 137 м;3. Доставка тръби PE D110 PN10-75м;4. Монтаж на тръби PE D400 PN10-112м;5.Монтаж на тръби PE D200 PN10 - 137м;6. Монтаж на тръби PE D110 PN10-75м;7.Изпробване плътността на тръбопровод под хидравлично налягане с диаметър до DN400-334м;8.Дезинфекция водопроводи с диаметър до DN400-334 м;9.Доставка и монтаж детекторна лента-365м;10.Доставка и монтаж сигнална лента-365м;11.Демонтаж стоманена тръба D 426-112м.;СМР по част ВиК-Питеен водопровод включва изграждане на кранова шахта, сградни водопроводни отклонения. Предвижда се изграждане на поливен водопровод- Строителни работи: 1.Изкоп с багер на т.земни почви при 1 утежнено условие на транспорт-174м3;2.Изкоп с огран. ширина до 1.2 м. ръчно укрепен в т.земни почви с Н<2м.-39м3 и т.н. съгласно КС, залегнали в проекта и документацията за участие.Част "Ел.":Улично осветление:1.Демонтаж на стълб за улично осветление-16бр;2.Демонтаж на осветително тяло за улично осветление-32бр;3.Доставка и монтаж на стълб с две рамена (височина 9m и 4.5m)-16 бр и т.н. съгласно КС, залегнали в работния проект и документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
805187.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Размер на гаранцията за участие: 8000.00 (осем хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а)депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б)банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице,всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие-парична сума,то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: ОБЩИНСКА БАНКА АД, ФЦ Благоевград,IBAN: BG98 SOMB 9130 3313 7253 00,ВIС SOMBBGSF. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на "парична сума",платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция,следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал.Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране),той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат или само с подпис,в случай че печат не се изисква.В нареждането за плащане задължителна следва да бъде записано наименованието на поръчката. В случай,че участникът представя банкова гаранция,то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция /Образец №8/.Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна,в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от Кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице.Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 кал. дни след изтичане на срока на валидност на офертата.В нея задължително следва да е записано,че се отнася за настоящата обществена поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Гаранцията се усвоява при условията на чл.61,ал.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител; Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма,когато участникът: -оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранцията за участие се освобождава,както следва: -на отстранените участници-в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор,съответно за определяне на изпълнител; -класираните на първо и второ място участници-след сключването на договор за обществена поръчка; -на останалите класирани участници-в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; -при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Участниците,които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция,която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Гаранция за изпълнение-Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника,определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начинът на плащане са посочени в договора за изпълнение на поръчката, който е приложен към настоящата документация. Всички плащания по договора ще се извършват в български лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. Възложителите нямат право да изискват обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят заявление за участие или оферта. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. За да осигури прозрачност и създаде ясни и точни правила, законодателят е придал на процедурата за възлагане на обществена поръчка изключително формален характер, като всяко нарушение на процедурните правила препятства сключването на законосъобразен договор за изпълнение на обществената поръчка, което в крайна сметка затруднява оперативната работа на Възложителя. Избягването на горепосочените усложнения и предотвратяването на възможността предложение, което в максимална степен съответства на изискванията на Възложителя да бъде отстранено от участие в процедурата по изключително формални причини, налага участниците да спазват стриктно настоящите указания и правилата на приложимата нормативна уредба. Представянето на оферта за участие в настоящата процедура, задължава участникът да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тези указания и документацията за участие, при спазване на Закона за обществените поръчки. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника не ангажира по никакъв начин Възложителя. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на предложенията, са за сметка на участника. Участниците се представляват от законните си представители или от лице, изрично упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Овластяването се извършва посредством изрично нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал към офертата. Участниците могат да подават оферти за участие в процедурата, в които да оферират целия обем от дейности, предмет на настоящата процедура. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е обединение (консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват нотариално заверен договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума за целите на поръчката; всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението след изитаче на на срока за подаване на оферта. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението/консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след изтичане срока за подаване на офертата-участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Съответствието с поставените минимални изисквания се доказва с представянето от участника на: удостоверение от банка; или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът следва да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката, както следва: не по-малко от 200 000.00 (двеста хиляди) лева без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, като е изпълнил минимум 2 /два/ договора за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката Изпълнението на изискването се доказва чрез: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство с предмет, еднакъв или сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство с предмет: ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или аварийно възстановителни работи на пътища, улици, тротоари и съоръжения към тях. 2. Списък на работниците и служителите, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката (Образец № 5). Забележка: За предложените от участника служители по т. 4.2.1. до т. 4.2.4. следва да бъдат представени и декларации за ангажираност по утвърдения от Възложителя Образец № 5.1. Участникът следва да приложи доказателства за наемане: копие от граждански или трудови договори. 3. Декларация /Образец № 16/ за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката. Забележка: Участникът следва да приложи доказателства за собствено или наето оборудване. 4. Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 5. Заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; - Заверено копие на валиден сертификат ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да e изпълнил строителство през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата с минимум 2 /два/ обекта еднакви или сходни с предмета на поръчката 2. Участникът следва да разполага със следната минимална собствена или наета работна ръка за изпълнение на РСМР, както следва: 2.1. Строителен инженер с минимум 5 г. стаж по специалността или строителен техник с минимум 7 г. стаж по специалността - 1 бр.;2.2. Геодезист със стаж не по-малко от 5 г.-1 бр.;2.3. Ел. техник със стаж не по-малко от 7 години или ел. инженер със стаж не по-малко от 5 г.-1 бр.;2.4. Охрана-1бр.; 2.5.Квалифицирани работници по част „Пътна” - 7 бр.; 2.6. Квалифицирани работници по част „В и К” -5 бр.; 2.7. Квалифицирани работници по част „Ел.” - 4 бр.; 2.8. Общи работници -3 бр. Забележка: За предложените от участника служители по т. 4.2.1. до т. 4.2.4. следва да бъдат представени и декларации за ангажираност по утвърдения от Възложителя Образец № 5.1. Участникът следва да приложи доказателства за наемане: копие от граждански или трудови договори. 3. Участникът следва да разполага минимално със следното собствено или наето оборудване /механизация/, както следва: 3.1.Бордова товарна кола до 3 тона-1бр.;3.2. Автосамосвали-3бр.;3.3. Водоноска до 3 куб.м.-1бр.; 3.4. Пътна фреза -1бр.;3.5. Фугорезачка-1бр.; 3.6.Компресор подвижен-1бр.;3.7. Механична четка-1бр.; 3.8. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр.;3.9. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр.;3.10. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1бр. 3.11. Самоходен пневматичен валяк 10-15 тона-1бр.; 3.12. Багер 0.25-0.4 м3 -1бр.;3.13. Асфалтополагаща машина -1бр.;3.14. Автогрейдер -1бр.;3.15. Багер 0.66 до 1.00 м3-1 бр.;3.16. Челен товарач до 1 м3 -1бр.;3.17. Бетоновоз до 3 м3 -1бр. Забележка: Участникът следва да приложи доказателства за собствено или наето оборудване. 4. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 5.Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: - ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; - ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО (ПСС) ; тежест: 30
Показател: ФИНАНСОВИ ПОКАЗАТЕЛИ (ФП); тежест: 50
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ); тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 101 в сградата на Общинска администрация Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и самият участник, съобразно вида и дела на участието му. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Лице, което фигурира като подизпълнител в предложението на друг участник и е подписал декларация за съгласие да участва като подизпълнител, не може да участва в предложението на обединение. За действията, бездействията и работата на подизпълнителите отговаря изпълнителят. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки един от тях поотделно, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участниците-юридически лица се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с изрично нотариално заверено пълномощно. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; е обявен в несъстоятелност; е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящата документация за участие; е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП, а в случаите когато се обжалва Решение за откриване на процедура - съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ