Версия за печат

00188-2016-0002

BG-Хисаря: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14, За: Цонка Войводинова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62034, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hisar.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ХИСАРЯ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Хисаря
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на Общ устройствен план на Община Хисаря в две фази - фаза Предварителен проект и фаза Окончателен проект. Главната цел на Общия устройствен план на Общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Хисаря природни, културно-исторически, туристически и други ресурси. Изпълнението на поръчката следва да се осъщестява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство и съгласно предоставените от Възложителя Технически спецификации - Том IV от настоящата Документация, Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Хисаря - Том VII от настоящата Документация. В Заданието за разработване на Общ устройствен план на Община Хисаря и в Техническите спецификации са формулирани основните изисквания към Общия устройствен план на Общината и са подробно разписани съдържанието и обхватът на дейностите, които следва да бъдат извършени от Изпълнителя. Със Заданието се представят проблемите на Община Хисаря, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години, и основните насоки за бъдещото развитие на Общината, които трябва да доведат до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Във връзка с чл. 125, ал. 7 от ЗУТ успоредно с изработването на Общ устройствен план на Община Хисаря ще бъде изготвена и Част Екологична оценка на Общия устройствен план на Община Хисаря. Иготвянето на Част Екологичната оценка на Общия устройствен план на Община Хисаря е предмет на друга процедура по реда на ЗОП.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000, 71410000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът на Общ устройствен план на Община Хисаря трябва да се разработи в две фази:2.1.Фаза Предварителен проект;2.1.1. Първи етап – Изработване на УСТРОЙСТВЕНА КОНЦЕПЦИЯ; 2.1.2.Втори етап – ПРЕДВАРИТЕЛЕН ПРОЕКТ НА УПО,2.2.Фаза-Окончателен проект.Предварителният проект на Общия устройствен план на Община Хисаря трябва да съдържа текстови и графични материали.3.1.Текстови материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Хисаря 3.1.1.Текстови материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Хисаря в част Анализ на съществуващото положение (диагноза) трябва да съдържат раздели за:3.1.1.1.Регионални роблеми, в т.ч. пространствени, икономически, социални, културни, екологични, комуникационни и др.;3.1.1.2.Социално-икономически условия и проблеми:-демография, в т.ч. брой, еволюция на развитие, структура (полова, възрастова, социална), тенденции на развитие;-структура на заетостта, в т.ч. отрасли, сектори на дейност, социална и професионална категоризация, тенденции на развитие;-икономическа база, в т.ч. отрасли (промишленост, селско и горско стопанство, туризъм, строителство, транспорт, енергетика и др.), структура на собствеността, ефективност, регионални характеристики;- райони със специфични проблеми. 3.1.1.3. Териториални проучвания:релеф, климат, геология и хидрология, флора, фауна, поземлен ресурс по територии урбанизирани територии - населени места и селищни образувания, земеделски територии, горски територии, защитени територии и защитени зони, защитени територии за опазване на културното наследство, нарушени територии, територии, заети от води и водни обекти, територии на транспорта);структура на собствеността (държавна собственост - изключителна, публична и частна, общинска собственост - публична и частна, частна собственост).3.1.1.4. Обитаване:количествено и качествено състояние на жилищния фонд;структура на собствеността (държавна, общинска и частна собственост);видове (типове) пространствени структури на обитаване;технико-икономически характеристики на видовете (типовете) обитаване, градска динамика.3.1.1.5.Здравеопазване:териториално разположение на мрежата от обекти;видове лечебни заведения по нива на обслужване (доболнична и болнична помощ, центрове за спешна медицинска помощ, диспансери, рехабилитационни центрове и др.);собственост.3.1.1.6.Образование:териториално разположение на обектите;образователни равнища;собственост.3.1.1.7.Култура, включително обекти на недвижимото културно наследство:териториално разположение; значимост;собственост.3.1.1.8.Техническа инфраструктура:трасета и съоръжения; технически параметри на водоснабдителната, водоснабдителната, канализационната, газопроводната, електронната съобщителна и други мрежи, пътна и железопътна мрежа (класификация, състояние); големи структурни обекти (летища, пристанища, автобусни и железопътни гари);радио- и телевизионно покритие на територията на общината;покритие с други комуникационни системи; пречистване на отпадъчните води;сметосъбиране и третиране на отпадъците;депа за отпадъци.3.1.1.9.Отдих и туризъм:обекти;значимост; собственост;влияние в общото икономическо развитие.3.1.2.Текстови материали на Предварителния проект на бщияустройствен план на Община Хисаря в част Прогноза.Текстовите материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Хисаря в частта Прогноза трябва да съдържат раздели за:3.1.2.1.Социално-икономическо развитие (прогноза за):демографско развитие (песимистичен, оптимистичен и реалистичен вариант), икономическо развитие (промишленост, селско и горско стопанство, транспорт, строителство, туризъм и др.);развитие на социалната база, образование, здравеопазване, култура, комунални дейности);приоритети за реализация.3.1.2.2.Пространствено развитие: основно предназначение на териториите;режими на устройство и параметри за натоварването. Графични материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Хисаря

Прогнозна стойност без ДДС
141600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1% и гаранция за изпълнение - 3 %. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена в касата на Общината или по сметка на Възложителя, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност минимум 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на Офертата, и в нея трябва да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично е посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Община Хисаря, по следната сметка на Община Хисаря: Сметка в лв (BGN): IBAN: BG16CECB 9790 33C8 1052 00 BIC: CECB BGSF Централна Кооперативна Банка АД Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на Участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите Указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на финансиране е съгласно условията на Договора за изпълнение, неразделна част от документацията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като Участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни Обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Закона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за културното наследство (ЗКН), Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), Закона за търговския регистър (ЗТР), Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), подзаконовите нормативни актове по прилагането им, другите действащи нормативни документи в Република България, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата Документация за участие.1.2.Участниците се представляват от законните си представители или от лице, изрично упълномощено да представлява Участника в настоящата процедура. Овластяването се извършва посредством изрично нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал към Офертата.1.3.Участниците имат право да подават само една Оферта за целия предмет на обществената поръчка.1.4.Външните експерти, които са участвали в изработването на техническите спецификации и на методиката за оценка на Офертите в Документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в Обединение с други лица като кандидати, Участници, членове на Обединения - Участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на Участника информация, която му дава предимство пред останалите Участници в процедурата.(чл.8, ал.8 от ЗОП).1.5.Лице, което участва в Обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в Офертата на друг Участник, не може да представя амостоятелна Оферта ( чл.55, ал.5 от ЗОП).1.6.Едно физическо или юридическо лице може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка само в едно Обединение (чл.55, ал.6 от ЗОП).1.7. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни кандидати или Участници в една и съща процедура (чл.55, ал.7 от ЗОП). 1.8.Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица нямат право да участват пряко или косвено в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество / консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за ономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици).1.9.Офертата, всички документи, подготвени от Участниците в откритата процедура, и цялата кореспонденция между Участниците и Възложителя следва да бъдат на български език. Документи, чиито оригинал е на чужд език, се представят и в точен превод на български език, за верността на които отговаря Участника, освен в случаите, когато по ЗОП се изисква превода да е официален. (Съгласно т.16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма поставено изискване за икономическите и финансови възможности на участниците, съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: Няма поставено изискване за икономическите и финансови възможности на участниците, съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците трябва да имат опит в съответствие с предмета на обществената поръчка и да са изпълнявали през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата, услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. 2. Участниците трябва да разполагат с екип от технически лица - ключови експерти, които притежават необходимата професионална квалификация и достатъчно професионален опит, необходими за своевременното, точно и качествено изпълнение на предмета на обществената поръчка и които ще участват в нейното изпънение
Минимални изисквания: 1 Участниците трябва да имат опит в съответствие с предмета на обществената поръчка и да са изработвали устройствена схема и/или общ устройствен план и/или подробен устройствен план с обхват минимум 1 квартал, и/или задание за изработване на Общ устройствен план. 2.Екипът от технически лица - ключови експерти на Участниците трябва включва най-малко следните експерти, отговарящи на съответните минимални изисквания, посочени за всеки един от тях:- Ключов експерт Ръководител екип ;Ключов експерт Зелена система;Ключов експерт Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии;Ключов експерт Недвижимо културно наследство;Ключов експерт Техническа инфраструктура и комуникационно - транспортни системи; Ключов експерт Водоснабдяване и канализация;Ключов експерт Електроснабдяване и съобщения;Ключов експерт Географски информационни системи
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: ТО - Техническа оценка; тежест: 50 %
Показател: ФО - Финансова оценка; тежест: 50%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

Община Хисаря, гр. Хисаря, ул.”Ген. Гурко” № 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против фин., дан. или осиг. с-ма, вкл. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2/ обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПКс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник:1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 5. при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; 6. които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. който е свързано лице или свързано предприятие с други кандидати или участници в настоящата процедура в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП или е лице, което попада в хипотезата на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представилневярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: 1. Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; 2. Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване, съобразно Обявлението за обществена поръчка. Забележка: Представянето на оферта за участие в настоящата открита процедура задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на ЗОП. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на у-ка не ангажира по никакъв начин Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1800, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ