Версия за печат

01605-2016-0018

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: инж.В.Трифонова; инж. Ст.Миндов, Република България 1000, София, Тел.: 0887 330190; 0886 001258, E-mail: vtrifonova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки; Отдел Превозна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/prane-na-spalno-belo-odeala-perdeta-pokrivki-havlieni-kurpi-rabotno-obleklo-kilimi-puteki.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Сключване на рамково споразумение за срок от 4 (четири) години с предмет: „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки, стъпки, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД”. Обществената поръчка е делима на 5 (пет) обособени позиции, подробно описани в Приложение Б на обявлението.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1063279 BGN
Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Прогнозните стойности са еднакви за всяка една от четирите години от действието на рамковото споразумение, без включен ДДС , по обособени позиции, както следва: -Обособена позиция №1 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки и стъпки за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Горна Оряховица” - 44 865.70 лв. без ДДС за едногодишен период и стойност за четиригодишен период -179 462,80 лв. без ДДС. -Обособена позиция №2 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Варна” - 23 078.40 лв. без ДДС за едногодишен период и стойност за четиригодишен период - 92 313,60 лв. без ДДС. -Обособена позиция №3 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Пловдив” - 40 267.65 лв. без ДДС за едногодишен период и стойност за четиригодишен период - 161 070,60 лв. без ДДС. -Обособена позиция №4 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Бургас” - 12 684.00 лв. без ДДС за едногодишен период и стойност за четиригодишен период - 50 736,00 лв. без ДДС. -Обособена позиция №5 - „Пране на спално бельо и одеала за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион София” - 144 924.00 лв. без ДДС за едногодишен период и и стойност за четиригодишен период - 579 696,00 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Процедура за сключване на рамково споразумение за срок от 4 (четири) години с предмет: „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки, стъпки, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД”, съгласно Техническата спецификация на Възложителя, приложение към документацията за участие. Поръчката е делима на 5 (пет) обособени позиции, както следва: -Обособена позиция №1 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки и стъпки за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Горна Оряховица” ; -Обособена позиция №2 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Варна”; -Обособена позиция №3 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Пловдив”; -Обособена позиция №4 - „Пране на спално бельо, одеала, пердета за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Бургас”; -Обособена позиция №5 - „Пране на спално бельо и одеала за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион София”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация на Възложителя, приложение към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1063279 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размера определен от Възложителя, със срок на валидност 180 календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията за участие, както следва: - за обособена позиция №1 – 900,00 лева; - за обособена позиция №2 – 460,00 лева; - за обособена позиция №3 - 800,00 лева; - за обособена позиция №4 - 250,00лева; - за обособена позиция №5 - 2900,00 лева. Общата сума на гаранциите за участие за всички обособени позиции е в размер на 5310,00 (пет хиляди триста и сто) лв. без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №12 или парична сума – внесена по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520, BIC:UBBSBGSF. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума /депозит/, внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – “Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП за сключване на рамково споразумение за срок от 4 (четири) години с предмет: „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки, стъпки, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД”, за обособена позиция № ... като кандидата представя гаранция в пълната й стойност за позицията, за която участва и посочва наименованието й. 3. Гаранцията за участие може да бъде във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяване на банковата гаранция. 4. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 5. При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, участникът определен за изпълнител на конткретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение, в размер на 5% от стойността на съответния договор.Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума /депозит/, внесена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, посочена в поканата. Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на рамковото споразумение, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Не се изискват. По своя преценка кандидатите могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал.1 документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Наредба №37/1995г. на МЗ за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Заявлението задължително съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението съгласно чл.77, ал.3 и 4 от ЗОП, подписан от законния представител на кандидата или упълномощено от него лице. 2. Представяне на кандидата, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение № 1 към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на eдинен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; в) заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение /обществена пералня/ от съответната Регионална Здравна Инспекция /СРЗИ/ или еквивалент. 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б) и в) в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/ или декларация в свободен текст за липса на такава регистрация. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на кандидата (оригинал) – представя се, когато представянето на кандидата не е подписано от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението/офертата и да представлява кандидата в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение №1.1. към документацията за участие от съответните лица, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП /към представянето на кандидата/. 6.2. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно образеца – Приложение №2 към документацията за участие. 6.3. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно образеца – Приложение №3 към документацията за участие. /Представя се задължително от подизпълнителите в случай, че кандидатът е декларирал ползването на подизпълнители към представянето по т. 2/. 6.4. Декларация за приемане на условията на проекта на рамково споразумение и образец на договор във връзка с чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП - попълнена и подписана от представляващия кандидата, съгласно образеца – Приложение №4 към документацията за участие. 6.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение №5 към документацията за участие. 6.6. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП – Приложение №6 към документацията за участие. 6.7. Списък на услугите по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – Приложение №7 към документацията за участие. Продължава в Раздел VІ.3) "Допълнителна информация"

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват. По своя преценка кандидатите могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал.1 документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявленията за участие, с посочване на стойностите, датите и получателите, подписан от кандидата, заедно с доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компентентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Критерий за допустимост: участникът да е представил минимум едно доказателства за добро изпълнение на услугата. 2.Заверено от кандидата копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за наличие на внедрена система за управление на качеството. 3. Декларация в свободен текст, че кандидата ще извършва предлаганата услуга, предмет на настоящата поръчка, качествено и в съответствие с нормативните разпоредби на Наредба №37/1995 г. за хигиенните изисквания към устройството и експлоатация на обществените перални и изисквания на контролния орган РЗИ. 4. Декларация в свободен текст, че кандидата е вписан в Регистъра на обектите с обществено предназначение на съответната Регионална Здравна Инспекция /РЗИ/, съгласно НАРЕДБА №9/21.03.2005г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Заг.изм. – ДВ, бр.14 от 2011г., в сила от 15.02.2011г.) за обект с КОД 17: ОБЩЕСТВЕНИ ПЕРАЛНИ и да посочат в декларацията индивидуален регистрационен номер на обекта съгласно чл.9, ал.2 от наредбата, както и датата на вписване. 5. Декларация в свободен текст, че кандидата към датата на подаване на заявлението няма влязла в сила заповед на директора на СРЗИ за заличаване на обекта и на кандидата от Регистъра на обектите с обществено предназначение на СРЗИ, съгласно НАРЕДБА №9/21.03.2005г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Заг.изм. – ДВ, бр.14 от 2011г., в сила от 15.02.2011г.) за обект с КОД 17: ОБЩЕСТВЕНИ ПЕРАЛНИ. 6. Други документи, по избор, относими към поръчката, доказващи техническите възможности и професионална квалификация на кандидата за извършване на услугата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул."Иван Вазов" №3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнение към раздел ІІІ.2.1)"Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри" 6.8. Когато кандидатът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на кандидата” – Приложение №1 / образец 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в заявлението на друг участник не може да представя самостоятелно заявление. Когато кандидат в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки и стъпки за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Горна Оряховица”
1) Кратко описание

Пране на спално бельо, одеала, пердета, покривки, хавлиени кърпи, работно облекло, килими, пътеки и стъпки за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Горна Оряховица съгласно Техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от проекта на договора

2) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

3) Количество или обем

Съгласно чл.1, ал.1 от проекта на Рамково споразумение, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
179462.8 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Варна”
1) Кратко описание

Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло, вагонни пердета и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Варна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

3) Количество или обем

Съгласно чл.1, ал.1 на проекта на Рамково споразумение, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
92313.6 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Пловдив”;
1) Кратко описание

Пране на спално бельо, одеала, пердета, работно облекло и калъфки за подглавници за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Пловдив съгласно Техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от проекта на договора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

3) Количество или обем

Съгласно чл.1, ал.1 на проекта на Рамково споразумение, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
161070.6 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Пране на спално бельо, одеала, пердета за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Бургас"
1) Кратко описание

Пране на спално бельо, одеала, пердета за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион Бургас съгласно Техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от проекта на договора

2) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

3) Количество или обем

Съгласно чл.1, ал.1 на проекта на Рамково споразумение, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50736 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Пране на спално бельо и одеала за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион София”
1) Кратко описание

Пране на спално бельо и одеала за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за регион София съгласно Техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от проекта на договора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

3) Количество или обем

Съгласно чл.1, ал.1 на проекта на Рамково споразумение, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
579696 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48