Версия за печат

00115-2016-0014

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Никола Кибритев - телефони за контакт тел. 0882 935722 0882 881 788, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881788, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова - ст. експерт, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Ц-р за административно и информационно обслужване (Община Русе)

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ за следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция 1: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Антим Първи“ №1, бл. "Пловдив"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Слави Шкаров" №7, бл. 305; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Згориград" №70, бл. "Крали Марко"; Обособена позиция 2: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Студен кладенец" №37, бл. "Ледено езеро - А"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Митрополит Григорий" №6, бл. "Родина"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Лисец"№1, бл. "Беласица"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №22, бл. "Балчо Войвода";

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ за следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция 1: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Антим Първи“ №1, бл. "Пловдив"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Слави Шкаров" №7, бл. 305; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Згориград" №70, бл. "Крали Марко"; Обособена позиция 2: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Студен кладенец" №37, бл. "Ледено езеро - А"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Митрополит Григорий" №6, бл. "Родина"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Лисец"№1, бл. "Беласица"; • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №22, бл. "Балчо Войвода";

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка не може да надвишава 280 048 лв. лв. (двеста и осемдесет хиляди и четиридесет и осем лева) без включен ДДС, разпределен по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1: 152 333 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Антим Първи“ №1, бл. "Пловдив"; 15 209 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Слави Шкаров" №7, бл. 305 73 671 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Згориград" №70, бл. "Крали Марко"; 63 453 лв. Обособена позиция 2: 127 715 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Студен кладенец" №37, бл. "Ледено езеро - А"; 23 681 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Митрополит Григорий" №6, бл. "Родина"; 21 493 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Лисец"№1, бл. "Беласица"; 58 838 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №22, бл. "Балчо Войвода"; 23 703 лв. Конкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на: • Оценка за съответствие (включително оценка за съответствието на част ”Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ) - като комплексен доклад за всяка от сградите, обект на интервенция по Програмата. При извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, Изпълнителят отговаря за спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. • Упражняване на строителен надзор: Изпълнителят носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на енергийната ефективност в България; • Упражняване на инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали.

Стойност, без да се включва ДДС
280048 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

210

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер, както следва: - 1 500.00 лв. /хиляда и пет стотин лева/ за Обособена позиция 1; - 1 250.00 лв. /хиляда двеста о петдесет лева/ за Обособена позиция 2; Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 14) или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и изрично да е посочена обособената позиция от настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC – IORTBGSF ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за съответната обособена позиция е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция може да се внесе по банков път по посочената по-горе банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция, представя банковата гаранция (Приложение № 15) или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на възложителя, или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора за съответната обособена позиция преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът за съответната обособена позиция, за който се представя гаранцията. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция - 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с въвеждането на строежите в експлоатация. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка за съответната обособена позиция, сключен между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път, както следва: а.) Авансово плащане – по искане на изпълнителя, в срок от 30 календарни дни (при спазване на процедурите на ББР) считано от влизането в сила на настоящия договор, след представяне на фактура и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане под формата на банкова гаранция (свободна форма) относно авансовото плащане в полза на Сдруженията на собствениците, което е в размер на: ............................... лева без ДДС, представляващо 35 % от възнаграждението по договора и б.) окончателно плащане - в срок от 30 календарни дни (при спазване на процедурите на ББР) считано от подписването на окончателния предаватално-приемателен протокол, удостоверяващ изпълнението и приемането на работата по договора относно окончателното плащане и представяне на оригинална фактура, което е в размер на остатъка след приспадане на платения аванс от възнаграждението по договора. *Когато гаранцията за авансовото плащане е под формата на банкова гаранция, последната се освобождава от Сдруженията на собствениците едновременно с извършване на окончателното плащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката./Когато гаранцията за авансовото плащане е под формата на платежно нареждане, последното се възстановява едновременно с извършване на окончателното плащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (*в зависимост от гаранцията се изтрива ненужният текст).

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участниците могат да подават оферта единствено за една обособена позиция от предмета на настоящата поръчка, включваща изброените обособени позиции. В случай, че един участник е подал оферта за повече от една обособена позиция по настоящата обществена поръчка, то същият ще бъде отстранен от по-нататъшно участие по всички обособени позиции, за които е подал оферта. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • чрез комбинация от тези средства. Възложителят ще съхранява цялата документация по провеждането на настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка най-малко 4 години след прекратяване на процедурата или след приключване изпълнението на договорите по отделните обособени позиции.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата трябва да се състои от три части: •ПЛИК 1 – „Документи за подбор”, в който се поставят документи и информация по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от Закона за обществените поръчки; •ПЛИК 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (свободна форма);•ПЛИК 3 – „Предлагана цена”, в който се поставя ценовото предложение за изпълнение на поръчката.Плик 1 вкл. •Списък на документите ;•Административни сведения за участника; • Представяне на участника;Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП ;доказателство за упражняване на професионална дейност;•Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;•Декларация за приемане на условията в проекта на договора,•Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици , •Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – когато е приложимо; •Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива; •Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал; Гаранция за участие;Док.за техн. и квал.възможности •Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;•Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП по образец; •Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП по образец; •Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза ;•Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. ПЛИК 2 вкл. Техническо предложение и Декларация по чл. 33 от ЗОП, ако е приложима.Представя се и на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент; ПЛИК 3 вкл. Ценово предложение. Цената следва да бъде представена по отделно за всяка от дейностите, включени в съответната обособена позиция, а именно:•извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 ЗУТ);•упражняване на строителен надзор;•упражняване на инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“. Участникът трябва да e вписан в регистъра при ДНСК за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. За доказване на това изискване се представят:Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ или Удостоверение за правото за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ на лицата по чл. 166, ал. 7 от ЗУТ, придружено със списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от него - (заверено копие).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

• Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (Приложение № 11). Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката (Приложение № 12).• Всички ключови експерти, попълват Декларация за ангажираност на експерт по образец (Приложение № 21).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Под еднаква или сходна услуга на предмета на обществената поръчка се разбират услуги, свързани с упражняване на строителен надзор. 2). Изисквания към екипа от ключови експерти /КЕ/: КЕ 1 по част архитектура;КЕ 2 по част промишлено и гражданско строителство/технология и механизация на строителството/строителство на сгради и съоръжения; КЕ 3 по част топлотехника (отопление, вентилация и климатизация – ОВК);КЕ 4 по част електро;КЕ 5 по част водоснабдяване и канализация (ВиК);КЕ 6 експерт, който да отговаря на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;КЕ 7 експерт, упражняващ технически контрол по част „Конструктивна“ и включен в списък, изготвен от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава – членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.КЕ 8 експерт по пожарна безопасност.Участникът трябва да посочи за всеки ключов експерт отделно лице (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия екип от ключови експерти). Забележка: Всички ключови експерти следва да са вписани в одобрения списък на одобрените лица, неразделна част от Удостоверението за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционни проекти и/или упражняване на строителен надзор към Министерството на регионалното развитие и благоустройството, дирекция за Национален строителен контрол или в еквивалентен документ за чуждестранните лица. За всеки ключов експерт от 1 до 5 се изисква да има опит - изпълнени услуги/услуга за упражняване на строителен надзор в строителството по отношение на най-малко 5 сгради.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът трябва да e вписан в регистъра при ДНСК за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническото предложение ; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 13:30
Място

зала в сградата на Община Русе, намираща се в град Русе, пл. Свобода 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Следва да се имат предвид пределните стойности за извършване на дейности по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, публикувани на Интернет страницата на Програмата. Предлаганите от участниците цени следва да не надвишават пределните цени за всяка отделна дейност. Пределните стойности, според Таблица с референтни стойности за допустимите дейности при изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради (към дата 25.01.2016 г.) са: • Разход за оценка на съответствието на инвестиционния проект: 1,25 лв./кв м без ДДС; • Разход за упражняване на строителен надзор: 2,5 лв./кв м без ДДС; • Разход за инвеститорски контрол: 1,25 лв./кв м без ДДС

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Антим Първи“ №1, бл. "Пловдив";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Слави Шкаров" №7, бл. 305;• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Згориград" №70, бл. "Крали Марко"
1) Кратко описание

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Конкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на: • Оценка за съответствие (включително оценка за съответствието на част ”Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ) - като комплексен доклад за всяка от сградите, обект на интервенция по Програмата. При извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, Изпълнителят отговаря за спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. • Упражняване на строителен надзор: Изпълнителят носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на енергийната ефективност в България; • Упражняване на инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
152333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Студен кладенец" №37, бл. "Ледено езеро - А";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Митрополит Григорий" №6, бл. "Родина";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Лисец"№1, бл. "Беласица";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №22, бл. "Балчо Войвода";
1) Кратко описание

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Конкретните отговорности на Изпълнителя са извършване на: • Оценка за съответствие (включително оценка за съответствието на част ”Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ) - като комплексен доклад за всяка от сградите, обект на интервенция по Програмата. При извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, Изпълнителят отговаря за спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. • Упражняване на строителен надзор: Изпълнителят носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на енергийната ефективност в България; • Упражняване на инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
127715 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване