Версия за печат

00797-2016-0028

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул.Александровска № 26, За: Валерия Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/25950.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ЗА ОБЕКТ: СПОРТЕН КОМПЛЕКС СЪС ЗАКРИТ БАСЕЙН И ИГРИЩЕ ЗА ФУТБОЛ С ТРИБУНИ И ОБСЛУЖВАЩИ СГРАДИ В УПИ I-429, КВ.56 ПО ПЛАНА НА Ж.К. „СЛАВЕЙКОВ“, ГР. БУРГАС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ЗА ОБЕКТ: СПОРТЕН КОМПЛЕКС СЪС ЗАКРИТ БАСЕЙН И ИГРИЩЕ ЗА ФУТБОЛ С ТРИБУНИ И ОБСЛУЖВАЩИ СГРАДИ В УПИ I-429, КВ.56 ПО ПЛАНА НА Ж.К. „СЛАВЕЙКОВ“, ГР. БУРГАС“, ВКЛЮЧВАЩ ІV ПОДОБЕКТА: Подобект І – Закрит Плувен комплекс (Модул А, Модул Б, Модул В) Подобект ІІ - Футболен стадион със съблекални(Модул Г) Подобект ІІІ - Тенис корт – 2 бр. с възможност за монтаж на ледена пълзалка и съблекални(Модул Е) Подобект ІV – Вертикална планировка, паркове, градини и озеленяване (Модул Ж)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45212212, 45212200, 45212220

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Бъдещият СПОРТЕН И РЕКРЕАТИВЕН КОМПЛЕКС се разполага в УПИ I-429, КВ.56 ПО ПЛАНА НА Ж.К. „СЛАВЕЙКОВ“, ГР. БУРГАС“. 1. Съществуващо положение: УПИ I в кв.56 по плана на ж.к. Славейков, идентичен с ПИ с идентификатор 07079.602.429 по КК на гр.Бургас, с площ 23264кв.м. е публична общинска собственост, съгласно акт №5225/12.09.2008г. На тази част от градската територия, традиционно са развивани спортни и рекреационни дейности. В миналото на територията на имота е функционирал плувен комплекс, състоящ се от закрит и открит басейн и спортна зала. Съгласно действащия застроителен и регулационен план на ж.к.Славейков, УПИ I, кв.56, е отреден за спортен комплекс и техническа инфраструктура. ОПИСАНИЕ НА ПОДОБЕКТ І Закрит плувен басейн (Модул А) Закритият плувен басейн е основната и най-важна част от спортния комплекс. Съоръжението включва басейн за целогодишно ползване с олимпийски размери – 25 / 50 м. Общият брой на седящите места за гости и публика възлиза на 1 200 броя. РЗП на сградата е 5541 м2. Покривна градина – „зелен хълм“ (Модул Б) Основното предназначение на покривния парк – градина е да запази зеления характер на общоградския парк „Изгрев“. Озеленяването се осъществява върху стоманобетонна черупка с големи подпорни разстояния. Ползването на зелените площи върху покрива е достъпно за всички обитатели на града и посетители на комплекса. Наземен паркинг (Модул В) Транспортно-комуникационното решение за комплекса е изцяло съобразено с бъдещия транспортно-комуникационен план на град Бургас за възела между улиците „Янко Комитов“ и „Лазар Маджаров“. Основният достъп с автомобили до спортния комплекс се развива от юг от страната на улица „Янко Комитов“. ОПИСАНИЕ НА ПОДОБЕКТ ІІ Футболен стадион (Модул Г) Предвиденото за изграждане игрище за футбол е с размери 100 на 65м. Покритието на терена ще бъде изпълнено с изкуствена трева. ОПИСАНИЕ НА ПОДОБЕКТ ІІІ Тенис корт (Модул Е) Предвидените по проекта два тенис корта са с размери 23,77 на 8,23м., със синтетичната настилка върху стоманобетонна конструкция с дебелина 12 см. Към тенис корта е предвидено изграждане на едноетажна съблекалня за мъже и жени с обща площ от около 50 м2. ОПИСАНИЕ НА ПОДОБЕКТ ІV Вертикална планировка, паркове, градини и озеленяване (Модул Ж) При своето разработване проектът за спортния комплекс е воден от философията за естественото съжителство на зелените пространства, парковете и спорта. От всички нови съоръжения с по-характерен облик е потърсен само обемът на закрития плувен басейн, като се има предвид активното възприемане на тази част от комплекса от преминаващите в близост важни градски транспортни артерии. Другата част от дейностите – кортове, игрища, трибуни и други, е търсено да се впишат дискретно в метафората на „зеления хълм“. Това помага за изграждане на публични пространства, паркове и градини на различни нива, както и обособяването на междинни пространства в зависимост от сезоните – лято, зима и др.

Стойност, без да се включва ДДС
14000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

390

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер:100 000 лв. (сто хиляди лева).Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС,IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01,BIC – SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас.Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие:Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение:Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 2 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР за съответния подобект(или подобекти), без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР за съответния подобект (или подобекти), предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка Окончателно плащане на сумата за съответния подобект ще се извърши след Подписване на Акт обр.15 съгласно Наредба №3 за актове и протоколи по време на строителството. Обектът е включен в капиталовата програма за 2016 г., като следва да се реализира като преходен обект с финансиране през 2016-2017 г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя преди подписване на договора.В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство.Относно чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа:1.Списък на доку-те,и информация съдържащи се в офертата,подписан от участника;2.Представяне на участника,което включва:посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,вкл електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.3.При участници обединения - копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията,съгл чл.56,ал.4 на ЗОП.4.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП,а именно:Участниците следва да са вписани в ЦПРС на осн чл. 6 от ПРВВЦПРС.Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката–І група,ІІ-ра категория.Това обстоятелство се доказва с декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация(за повече информация: http://register.ksb.bg/).За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право,за което се представя документ,доказващ еквивалентното право и/или декларация,че чуждестранният участник притежава съответното право.5.Пълномощно на лицето,подписващо офертата–представя се,когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника.6.Декларация по чл. 47,ал.9 ЗОП относно обст по чл. 47,ал.1,т.1 (без б. „е”),т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2 (предл първо), т.2а(предл първо),т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и 2 от ЗОП.Декл се подписва от лицата съгласно чл.47,ал.4 от ЗОП.За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл.56,ал.2 ЗОП във вр с чл.45а,ал.2,т.1,чл.45а,ал.3 и чл.134,ал.1 от ЗОП.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ,за което в държавата,в която е установено,е налице някое от обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП.При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл. 47,ал.9ЗОП.Когато законодателството на държавата,в която участникът е установен,не предвижда включването на някое от обстоятелствата,посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя,при подписване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обст по чл.47, ал.2 ЗОП,издадени от компетентен орган, или 2.извлечение от съдебен регистър, или 3.еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен.Когато в държавата,в която участникът е установен,не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства,участникът представя декларация,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата,в която е установен.Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обст по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (пред първо), 2а(пред първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите,свързани със строителни работи на сгради с обществено-обслужващо предназначение, съгласно чл.47, ал. 2, т. 2 (предл първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Продължава в Раздел VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се предвиждат.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на строителство, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на:Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.2.Справка-декларация за екипа от технически лица,отговарящи за изпълнението на поръчката;За всеки от техническите лица, включени в екипа за изпълнение на поръчката,трябва да се представи.Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт съгласно от документацията за участие, подписана от същия. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 4.Копие на Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. 5.Копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 – разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда в областта на строителството.Сертификатите трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство /, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:- строително-монтажни работи обхващащи ремонт, реконструкция или изграждане на спортен комплекс с обща РЗП не по малко от 4 000 кв.м., с най-малко 1000 седящи места, вкл. ремонт и/или реконструкция на плувен басейн.2. Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката: Ръководни служители:– Ръководител на екипа– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер „Конструкции“ или еквивалент, специалност ССС, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: минимум 5 години стаж по специалността и опит като ръководител проект за строителство или реконструкция на обществено-обслужваща сграда Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството; 5.Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда в областта на строителството;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на Подобект І (СИ 1); тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на Подобект ІІ,ІІІ и ІV(СИ 2); тежест: 5
Показател: Техническо предложение (ТП); тежест: 30
Показател: Финансов показател (ФП) ; тежест: 55
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

община Бургас, ул.Александровска №26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Първоначалното отваряне на офертите, както и отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.17.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.8.Декларация по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици когато е приложимо (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.9.Декларация по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.Декларация за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива.10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – подписва се от представляващият и управляващ подизпълнителя.11.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума12.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец.При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението,които ще изпълняват дейности,свързани със строителство;Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (www.nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).13.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.14.Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката; Плик2„Предложение за изпълнение на поръчката”, включващо срок за срок за изпълнение на СМР,изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация,изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката,представено в оригинал,ако е приложимо, се прилага декларация относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива.Плик 3„Предлагана цена”да съдържа следните документи:Ценово предложение, изготвено по образец,представено в оригинал, с приложено КСС. Изпълнението на СМР е разпределено в четири подобекта, както следва: Подобект І – Закрит Плувен комплекс (Модул А, Модул Б и Модул В) – максмален финансов ресурс 12 850 000 лв с вкл.ДДС.Подобект ІІ - Футболен стадион със съблекални (Модул Г) - максимален финансов ресурс 2 700 000 лв с вкл.ДДС.Подобект ІІІ - Тенис корт – 2бр. с възможност за монтаж на ледена пълзалка и съблекални(Модул Е) - максмален финансов ресурс 450 000 лв с вкл.ДДС.Подобект ІV – Вертикална планировка, паркове, градини и озеленяване (Модул Ж)– 800 000 лв с вкл.ДДС.Описаните стойности за всеки подобект са максимално предвиденият финансов ресурс на Възложителя за изпълнение предмета на обществената поръчка.Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.1 е максимално предвиденият от Възложителя финансов ресурс за изпълнение предмета на поръчката.Срокът за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка, посочен в Раздел ІІ.3 е по предложение на участника, но не повече от 390 календарни дни, разпределен по следния начин: Срок за изпълнение на Подобект І – по предложение на участника - не по-малко от 120 календарни дни и не повече от 210 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр.2.Срок за изпълнение на Подобект ІІ, Подобект ІІІ и Подобект ІV – по предложение на участника- не по-малко от 90 календарни дни и не повече от 180 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр.2. и след допълнително възлагателно писмо от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ