Версия за печат

00499-2016-0004

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение-Хасково АД, бул.Съединение №49, За: Виолета Бориславова Йорданова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 606777, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606722

Място/места за контакт: Многопрофилна болница за активно лечение- Хасково АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalhaskovo.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbalhaskovo.com/?module=contracts.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на возима дигитална рентгенова система тип С-рамо за нуждите на „МБАЛ - Хасково” АД”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Хасково, МБАЛ-Хасково АД
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на възлагане на настоящата поръчка е: „Доставка на возима дигитална рентгенова система тип С-рамо за нуждите на „МБАЛ - Хасково” АД”. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: - доставка на фабрично нова медицинска апаратура за нуждите на „МБАЛ-Хасково”АД; - монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на доставената медицинска апаратура; - обучение за работа с доставената медицинска апаратурa.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на возима дигитална рентгенова система тип С-рамо за нуждите на „МБАЛ - Хасково” АД”.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

50


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 500лв (хиляда и петстотин лева) и се представя в една от формите, съгласно чл.60 от Закона за обществените поръчки: - банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя, със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. - парична сума, преведена по банкова сметка с титуляр: „МБАЛ – Хасково” АД “Райфайзенбанк” ЕАД, IBAN:BG30RZBB91551085611213 BIC:RZBBBGSF. В платежното нареждане за банковия превод или в текста на банковата гаранция трябва изрично да се посочи предмета на настоящата процедура, за която се отнася гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % /един процент/ от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите: - оригинал на банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция, следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. - Парична сума, преведена по банкова сметка с титуляр: „МБАЛ- Хасково” АД “Райфайзенбанк” ЕАД IBAN:BG30RZBB91551085611213 BIC:RZBBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране.Плащанията на дължимите суми ще се извършват по банков път, в български лева по банкова сметка посочена от Изпълнителя. Възложителят определя следният начин на плащане: 1. Aвансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената по договора в срок до 20 (двадесет) дни след подписване на договора след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане. 2. Окончателно плащане - в размер на 80% /осемдесет на сто/ от останалата част от цената по договора, платима в срок до 60 (шестдесет) дни след монтаж и инсталация, срещу представяне на оригинална фактура за дължимата сума, подписан приемо - предавателен протокол за монтаж и инсталация и доказателства за извършени приемателни тестове.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №1). Препоръчително е подреждането на документите в офертата да следва последователността на изброяването им в списъка. 1.2. Административни сведения за участника, изготвени по образеца (Приложение № 2). 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 3). 1.4. Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП (Приложение № 4). 1.5. Декларация по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение № 5). 1.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Приложение № 6 ;6.1). 1.7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Приложение № 7). 1.8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от настоящата документация (Приложение № 8). 1.9. Копие на договора за обединение, ако участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, трябва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който следва да е посочен представляващият обединението. 1.10. Документ за внесена гаранция за участие. 1.11. Доказателства за технически възможности и квалификация 1.11.1 Заверено от участника копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, издаден на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; 1.11.2 Заверено от участника копие на сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигувяване на качество. В случай, че участникът е и производител следва да се представи и заверено копие от сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент; 1.11.3 Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия; 1.11.4 Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура или от упълномощен представител за право на представителство и търговия на територията на Република България, на името на участника, в случай че участникът не е производител; 1.11.5 Декларация в свободен текст, че участникът ще предостави цялата необходима документация и ще съдейства за съгласуване с отговорните институции НЦРРЗ и АЯР, ще изготви и предаде на възложителя необходимите медико-технологични проекти, свързани с извършване на необходимите СМР и СРД за доставката, монтажа, инсталацията и въвеждане в експлоатация на апаратурата, както и ще съдейства за узаконяване на апаратурата пред институциите НЦРРЗ и АЯР. 1.12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката на участника (Приложение № 9) . 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника (Приложение № 10). В предложената цена трябва да бъдат включени всички разходи на участника за извършване на доставката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, издаден на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; 2. Заверено от участника копие на сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигувяване на качество. В случай, че участникът е и производител следва да се представи и заверено копие от сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент 3. Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия. 4. Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура или от упълномощен представител за право на представителство и търговия на територията на Република България, на името на участника, в случай че участникът не е производител. 5. Декларация в свободен текст, че участникът ще предостави цялата необходима документация и ще съдейства за съгласуване с отговорните институции НЦРРЗ и АЯР, ще изготви и предаде на възложителя необходимите медико-технологични проекти, свързани с извършване на необходимите СМР и СРД за доставката, монтажа, инсталацията и въвеждане в експлоатация на апаратурата, както и ще съдейства за узаконяване на апаратурата пред институциите НЦРРЗ и АЯР.
Минимални изисквания: 1. Производителите на предлаганата апаратура да притежават сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за качеството; 2.Участникът трябва да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на името на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава и сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент. 3. Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия; 4. В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя или от упълномощен представител на производителя за право на представителство и търговия на територията на Република България; 5.Участникът следва да представи официални/оригинални документи от производителя, относно модела на изделието, ясна снимка на изделието, както и оригинални брошури и съпътстващи документи, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура. В случай, че посочените документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 60
Показател: срок на доставка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на МБАЛ-Хасково АД - администрация, находяща се на адрес: гр.Хасково, бул.Съединение 49

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПРЕДЛАГАНАТА АПАРАТУРА 1. Предлаганата апаратура трябва да отговаря на изискванията, описани в „Техническата спецификация” или да притежава по-добри параметри. Предложенията трябва да са придружени с пълна и изчерпателна техническа документация - пълен набор брошури с технически данни, представени в оригинал и в превод на български език. Участникът следва да представи официални/оригинални документи от производителя, относно модела на изделието, ясна снимка на изделието, както и оригинални брошури и съпътстващи документи, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура. В случай, че посочените документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език. 2. Оферираният апарат трябва да бъде доставен, монтиран, настроен и въведен в експлоатация. 3. Офертата трябва да включва доставка, инсталация и монтаж, настройка, пробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие, предаване за експлоатация с всички необходими за експлоатацията принадлежности и консумативи, вкл. гаранционно обслужване на доставената апаратура. 4. Предложената апаратура да бъде фабрично нова, произведена не по-рано от 2016 г., да не е била демонстрационна, да не е рециклирана или демо оборудване. 5. Предлаганата апаратура да притежава СЕ-mark / сертификат или еквивалент. 6. Минималният гаранционен срок на апаратурата да е 12 (дванадесет) месеца след пускането и в експлоатация. 7. Участникът предоставя декларация в свободен текст, че ще предостави цялата необходима документация и ще съдейства за съгласуване с отговорните институции НЦРРЗ и АЯР, ще изготви и предаде на възложителя необходимите медико-технологични проекти, свързани с извършване на необходимите СМР и СРД за доставката, монтажа, инсталацията и въвеждане в експлоатация на апаратурата, както и ще съдейства за узаконяване на апаратурата пред институциите НЦРРЗ и АЯР. 8. Участникът се задължава да изготви и предостави лъчезащитен проект, необходим за лечебното заведение, в което ще бъде доставена и монтирана апаратурата. 9. Обучение 9.1. Участникът трябва да предостави необходимото обучение на персонал на възложителя, съгласно препоръките на производителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ