Версия за печат

00195-2016-0006

BG-Айтос: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Общинска собственост, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos5@abvl.bg, Факс: 0558 22133

Място/места за контакт: Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aytos.bg.

Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки”.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк ''Славеева река'', гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне на подход за посетителите на парка- Рехабилитация на ул.“Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов„

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Айтос
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При осъществяване на строително монтажните работи Изпълнителя на поръчката следва да извърши следното: Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк „Славеева река“Общата площ на имота на парка е 381,305 дка. Лесопаркът има два пешеходни подхода и един автомобилен. На територията на парка се намират: детски площадки, кътове за отдих, множество чешми и мостове, две нефункциониращи водни площи, лятна естрада и зоокът. По цялото продължение на парка преминава Славеева река, от където идва и името на парка- предвижда се рехабилитаци и изграждане тематични кътове и поставяне съоръжения при зоните за отдих, ремонт на линейната инфраструктура и озеленяване, подробно посочени в технчиексата спецификация и КСС към поръчката. Рехабилитация на ул."Паркова" между ОТ217, ОТ224 и ОТ216 и ул."Георги Тихолов-"Предвидено е възстановяване на асфалтовото покритие с изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон и – 4 см плътен асфалтобетон, което създава предпоставки за по - голяма дълготрайност на асфалтовото покритие. Предвижда се демонтаж на съществуващите бордюри и подмяната им с нови. Предвижда се подмяна на настилката на тротоарните площи, при асфалтобетоновите - с асфалтобетон, а при настилка с тротоарни плочи, подмяната им. По подробно изложение се съдържа в техническата спецификация на поръчката публикувана на посочения по-горе профил на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112700, 45236200, 45236210, 45236290, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Строителни работи на терени на детски площадки
Работи по ремонт на терени на места за отдих и развлечения
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на обществената поръчка е извършване на строително-монтажни работи за „Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк ''Славеева река'', гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне на подход за посетителите на парка- Рехабилитация на ул.“Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов„ По подробно обема на дейностите може да се види в технчиеската спецификация на поръчката публикувана на посочения по-горе профил на купувача.

Прогнозна стойност без ДДС
1647140.38 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 15 000.00 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF ,IBAN: BG27BUIN95613300447527 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Айтос или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF,IBAN: BG27BUIN95613300447527. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка не са осигурени към момента. При условиее, че бъдат осигурени средства за изпълнението на порчъката, схемата на плащане, съгласно проекта на договора е: 1.Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 10 /десет/ дни след осигуряване на финансиране за изпълнението от страна на Възложителя за което уведомява изпълнителя в 3 дневен срок и представяне на фактура от Изпълнителя. 2.Междинни плащания след представени от изпълнителя и одобрени от Възложителя актове и фактури за извършени СМР в размер до 90% от стойността на договора и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива. 3. Окончателно плащане в размер на 10% процента от стойността, платимо след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

!!!!ВАЖНО:Община Айтос към момента на обявяване на поръчката няма осигурено финансиране и дейностите по предмета на поръчката ще бъдат изпълнявани само и единствено при условие, че бъде осигурено финансиране.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно нац.му закон, придружен с превод на бълг.език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, от участника за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чужд.лица съотв. екв.документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгласно нац. му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. 1. плик №1 с надпис „Документи за подбор” 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма. 1.2.Представяне на участника, изготвена по образец (Образец № 1): 1.3.Документ за регистрация (копие) или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР; 1.4.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 2). 1.5.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП (Образец № 3); 1.6.Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на ОП (Образец № 4); 1.7.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП(Образец № 5) 1.8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); 1.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7); 1.10.Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 8); 1.11.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12); 1.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13); 1.13. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 14); 1.14. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и стр.площадка (Образец № 15); 1 1.16. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 16); 1.17. Документ за гаранция за участие – в оригинал; 1.18. Пълномощно (оригинал или заверено копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр. и предст.участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Продължава в раздел VІ.3. Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка; 2. Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участника е установен. Когато по обективни причини участника не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: 1. Участниците да разполагат с финансов ресурс в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на поръчката, необходим за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и др.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - списък на строителство изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакви или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актове въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, и актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и ви строителството И/ИЛИ - удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, к съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, в обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с норматив изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и дан контакт, И/ИЛИ -копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнени строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и строителните работи -са изпълнени качествено и в срок. 2. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. 3.Копия на валидни сертификати за внедрени системи - ISO 9001 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент. 4.Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени декларации за ангажираност от експертите (по образец).
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил поне едно СМР еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Сходно с предмета на поръчката е изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане и/или рехабилитация на общестени паркове, детски площадки, спортни и увеселителни центрове или други обекти обхващащи в предмета си изграждане на линейна и мрежова инфраструктура и съоръжения за спорт и озеленяване и дейности по изграждане и/или рехабилитация на улици за последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост датата на учредяването му с обем на СМР не по-малко от предвидените работи за изпълнение на поръчката. 2. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. 4. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 4.1. Ръководител на екипа - строителен инженер ПГС, ССС или аналогична специалност с образователна степен „магистър“, стаж о специалността мин. 5 г- 1 бр.; 4.2.Технически ръководители 2 бр. - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ с образование и квалификация, както следва: 1.С образователна степен Магистър специалност ПГС, ССС или аналогична специалност и 2. С образователна степен Магистър специалност пътно строителство или еквивалент. - стаж по сп. мин 5 г.; 4.3. Специалист контрол на качеството 1 бр.- специалист с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството - стаж по сп. мин. 3 г.; 4.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд 1 бр.- специалист с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно стаж по сп. мин. 3 г.; 4.5. Специалист Озеленяване- 1 бр. специалист с образователна магистър специалност Ландшафт или озеленяване или еквивалент стаж по сп. 3 г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за отстраняване на дефекти – П1; тежест: 20
Показател: 2. Срок за изпълнение – П2; тежест: 20
Показател: 3. Ценово предложение – П3; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,зала - I етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1.: 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения Образец № 9 и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите на обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности на обекта. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения Образец № 10, с остойностена КСС по Образец № 10.1. поставени в отделен запечатан и непрозрачен плик. 1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Айтос- http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” от деня следващ на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ