Версия за печат

01467-2016-0043

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

ЧЕЗ Разпределение България АД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1784, София, Тел.: 02 8958974, E-mail: evgeni.stanchev@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=36913&companyId=20808.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

ЧЕЗ България ЕАД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1784, гр.София, Тел.: 02 8958974, Факс: 02 8272/171/;02 8270332

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cez.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

ЧЕЗ България ЕАД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 8958974, Факс: 02 8272/171/;02 8270332

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cez.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ЧЕЗ Разпределение България АД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: деловодител, Република България 1784, гр.София, Тел.: 02 8958732

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cez-rp.bg.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба, кабелни глави и съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“, реф. № PPD 16-027 - Открита процедура за сключване на рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията, обслужвана от ЧЕЗ Разпределение България АД
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1766487.6 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„ЧЕЗ Разпределение България“ АД открива и провежда открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба, кабелни глави и съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“, реф. № PPD 16-027.Предметът на настоящата поръчка е разделен на 3 /три/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 – "Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба“, включваща доставката на следната стока: 1. Електроизолационни ленти и ленти със специална употреба за изграждане на кабелни глави и съединителни муфи на кабели СрН и НН с изолация от химически омрежен полиетилен (XLPE) или хартиено-импрегнирана изолация; Обособена позиция 2 – „Доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Кабелни глави за монтиране на открито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Кабелни глави за монтиране на закрито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми. Обособена позиция 3 – „Доставка на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Съединителни муфи за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Преходни съединителни муфи за екструдирани полиетиленови и хартиено-маслени кабели 10 kV и 20 kV. Всеки участник може да участва за една или повече обособени позиции. Участниците задължително оферират всички видове стоки от обособената позиция от предмета на поръчката, за която участват. В резултат на тази процедура Възложителят ще сключи рамкови споразумения за срок от 4 /четири/ години за всяка обособена позиция поотделно с петима потенциални изпълнители, класирани от първо до пето място включително, при условие, че са налице достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. При условие, че не са налице достатъчен брой кандидати или участници, които отговарят на критериите за подбор, или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя, то Възложителят може да сключи рамкови споразумения и с по-малко от пет потенциални изпълнители за съответната обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1766487.6 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие за обособената позиция, за която участва, в размер на: Обособена позиция 1 – 2 640 /две хиляди шестстотин и четиридесет/ лева. Обособена позиция 2 – 5 770 /пет хиляди седемстотин и седемдесет/ лева. Обособена позиция 3 – 9 240 /девет хиляди двеста и четиридесет/ лева. Участникът избира сам една от посочените по-долу форми за гаранция за участие: - парична сума, преведена по сметката на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, – банка: Уникредит Булбанк - IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL; BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за участие в обществена поръчка с реф. № РРD 16-027 и предмет: „Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба, кабелни глави и съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“ , обособена позиция №: ....; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в съответствие с образеца в документацията. Минималният срок на валидност на банковата гаранция за участие е един месец след изтичане срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма в случай, че участник: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за участие се освобождава, както следва: а) на отстранените участници в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; б) на класираните на първо и второ място участници след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата, гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихва за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение при сключване на рамково споразумение - 0.00 лв. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител участник при сключване на всеки договор по рамковото споразумение и е в размер, съответстващ на максимално възможния процент от стойността на договора, определен при спазване на разпоредбите на действащия ЗОП към момента на провеждане на конкретната процедура за изпълнение на обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, преведена по сметката на Възложителя - „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPB UL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на договор по РС № …………………... (посочва се № на рамковото споразумение) и проведена процедура с реф. № и предмет: ………………………………..………., обособена позиция №……………. - банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в съответствие с образеца в документацията. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условията и сроковете, свързани с гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за изпълнение на поръчката въз основа на сключеното рамково споразумение

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Единичните цени на стоката от рамковото споразумение ще се използват като максимални /базови/ цени при договаряне на единичните цени на стоката за конкретните договори за обществени поръчки, които ще се сключват въз основа на това рамково споразумение при условията и по реда на ЗОП. При договарянето за сключването на всеки конкретен договор въз основа на настоящото рамково споразумение, единичната цена за всеки вид стока от предмета на обществената поръчка не може да е бъде по-висока от базовата единична цена за съответната стока по сключеното рамково споразумение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.2 във връзка с чл. 48 ал.3 и ал.4 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48 от ЗОП. Когато участника, определен за изпълнител е неперсонифицерано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за изпълнение на обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удоставерението за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалантен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта по образец (заглавна страница, съдържаща и представяне на участника): •Име и длъжност на лицето, представляващо участника по регистрация (по закон) или на лицето, упълномощено да представлява участника в тази процедура.Заб.:Ако лицето, подписало офертата не е представляващия участника по регистрация (по закон), то се прилага оригинал или нотариално заверено копие на писмено пълномощно на това лице, подписано и подпечатано от представляващия участника по регистрация. •Пощенски адрес, телефони, факсове, електронен адрес, за кореспонденция при провеждане на процедурата, интернет страница (ако има такава).Заб.:Ако участникът е посочил грешен адрес или е сменил своя адрес и не е информирал своевременно за това Възложителя, или участникът не е извършил необходимите действия и условия, за да получи уведомлението, изпратено на този адрес, участникът ще се счита за уведомен, когато Възложителят е изпратил уведомлението на посочения от участника адрес. •Банкови сметки за възстановяване на гар. за участие, ако гаранцията за участие е под формата на парична сума (депозит по сметка на Възложителя).•Друга информация. 2. Юридически статус .2.1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф. в съотв. със законодателството на държавата, в която участникът е установен.Ако не е посочен ЕИК по чл. 23 от ЗТР, участниците юридически лица или еднолични търговци, представят копие на актуално състояние, документ за регистрация или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. В случай, че участникът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите по настоящата т. 2.1.се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се представя и копие на договор за създаване на обединението. В договора за създаване на обединението или в отделен документ, подписан от лицата в обединението, задължително се посочва представляващият обединението.2.2.Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, ал. 2,т. 1,т. 2,т. 2а и ал.5 от ЗОП (съгл обр. в докум.).3.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съотв. с чл.55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обст. по чл.8,ал.8,т.2 ЗОП.т.4.Подизпълнители.4.1.Декл. за наличие/отсъствие на подизпълнители (съгл. обр. в докум.). В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, в декл. се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители.4.2.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (представя се от лицето/лицата, посочено/и като подизпълнител/и, съгл. обр. в докум.).4.3.Декл. от всеки подизпълнител за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. (съгл. обр. в докум.).4.4.Декл. за предоставен ресурс от подизпълнител за изп. на предмета на поръчката, в съответствие с чл. 51а от ЗОП.5.Др. документи.5.1.Декл. за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и проекта на конкретен договор, неразделна част от рамковото споразумение (съгл. обр. в докум.)5.2.Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, ссвързаните с тях лица и техните действителни собственици(съгл. обр. в докум.).5.3.Док. за гаранция за участие.В зависимост от избрания от участника вид на гар. за участие, към офертата следва да се приложи:- банков документ, удостоверяващ внасянето на гаранцията за участие по посочената в обявлението банкова сметка; или- оригинал на банкова гаранция с условия за усвояване, съвпадащи с обявените от Възложителя в образеца от докум.5.4.Списък на докум. и инф., съдържащи се в офертата, подписан от участника.6. Др. докум. и или инф., представени по желание на участника

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация от представляващия участника (съгласно образеца в документацията), съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, придружени от доказателства за извършените доставки, както следва: 1. Удостоверение/я, издадено/и от получателя/и, посочен/и в списъка или от компетентен орган, потвърждаващо извършването на доставката/ите и/или 2. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка. Дефиниция: за предмет, сходен с предмета на поръчката се счита, както следва: За обособена позиция 1 - доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба използвани в електроенергетиката Като минимални изисквания е необходимо участникът да е изпълнил през последните три години: Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба използвани в електроенергетиката на стойност не по-малко от 130 000лв (сто и тридесет хиляди лева без ДДС. За обособена позиция 2 - доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН). Като минимални изисквания е необходимо участникът да е изпълнил през последните три години: Доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН) на стойност не по-малко от 100 000лв (сто хиляди) лева без ДДС. За обособена позиция 3 - доставка на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН) Като минимални изисквания е необходимо участникът да е изпълнил през последните три години: Доставка на на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН) на стойност не по-малко от 400 000лв (четиристотин хиляди) лева без ДДС. Като доказатeлство към всяка доставка от декларацията, участваща в покриването на минималното изискване, се прилагат оригинали или заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала“, подпис и печат на участника копия на удостоверения, издадени от получателя, посочен в списъка или от компетентен орган, потвърждаващо извършването на доставката или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка. Може да не се представят доказателства (удостоверения) за всички извършени доставки от Декларацията - списък, но задължително трябва да има доказателства за доставките участващ/и в покриването на минималното изискване за минимална стойност на изпълнените доставки. Издадените от получатели удостоверения, следва задължително да съдържат следната информация: - еднаква или сходна с предмета на поръчката доставка/и; - датата на извършената доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката; - стойността на доставката/ите еднаква или сходна с предмета на поръчката. Забележка: Доставката/ите, (еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката), датите на извършените доставка/и; стойността на доставката/ите; посочени в Декларацията-списък от представляващия участника, следва задължително да съвпадат с доставката/ите, (еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката), датите на извършените доставки и стойността на доставката/ите в представените удостоверения от получатели. 2. Сертификат, издаден от акредитирано лице за управление на качеството, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 6 и чл. 53 от ЗОП, а именно валиден сертификат (ксерокопие с частна заверка) по стандарт ISO 9001 или еквивалент на участника, който да е с обхват (сфера на дейност) относим към предмета на поръчката. Забележка: Сертификатът по тази точка трябва да е на български или да се предостави в превод на български език. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

PPD 16 - 027

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача. Документацията може да се представи и на хартиен носител след заплащане на цена от 20 лв. без ДДС, внесена в деловодството или преведена по сметка на "ЧЕЗ България" ЕАД, Сити банк, IBAN BG 65 CITI 9250 1005 0048 02, BIC CITI BGSF. Всяко лице, което желае да му бъде предоставена документация за участие на хартиен носител за негова сметка, може да заяви това на адрес: гр. София, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център или на факс: 02/8272171, 02/8270332, като изпрати копие на платежно нареждане за банков превод.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 13:00
Място

гр.София, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За сключването на всеки конкретен договор за доставка, който се възлага по рамковото споразумение, Възложителят ще провежда предвидената в ЗОП процедура, за определяне на изпълнител на всеки конкретен договор измежду лицата, с които има вече сключено рамково споразумение и ще определя изпълнител на съответния договор, на база критерий: „най-ниска цена“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба“
1) Кратко описание

"Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба“, включваща доставката на следната стока: 1. Електроизолационни ленти и ленти със специална употреба за изграждане на кабелни глави и съединителни муфи на кабели СрН и НН с изолация от химически омрежен полиетилен (XLPE) или хартиено-импрегнирана изолация;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

"Доставка на електроизолационни ленти и ленти със специална употреба“, включваща доставката на следната стока: 1. Електроизолационни ленти и ленти със специална употреба за изграждане на кабелни глави и съединителни муфи на кабели СрН и НН с изолация от химически омрежен полиетилен (XLPE) или хартиено-импрегнирана изолация;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
264495.6 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН)“
1) Кратко описание

„Доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Кабелни глави за монтиране на открито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Кабелни глави за монтиране на закрито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

„Доставка на кабелни глави за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Кабелни глави за монтиране на открито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Кабелни глави за монтиране на закрито, за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
577566 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“
1) Кратко описание

„Доставка на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Съединителни муфи за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Преходни съединителни муфи за екструдирани полиетиленови и хартиено-маслени кабели 10 kV и 20 kV.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

„Доставка на съединителни муфи за кабели средно напрежение (СрН)“, включваща доставката на следните стоки: 1. Съединителни муфи за екструдирани полиетиленови кабели 10 kV и 20 kV, студеносвиваеми; и 2. Преходни съединителни муфи за екструдирани полиетиленови и хартиено-маслени кабели 10 kV и 20 kV.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
924426 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване