Версия за печат

00226-2016-0009

BG-Плевен: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл.Възраждане №2, За: инж.Павлина Тодорова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: инж.Павлина Тодорова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.

Електронен достъп до информация: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=776c4345-e9f5-44d6-ba08-ba37e6e01b0b.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, Център за административно обслужване пл.Възраждане №4, За: Невянка Маринова, Мария Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, Център за административно обслужване пл.Възраждане №4, За: Невянка Маринова, Мария Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Плевен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сметосъбирането и сметоизвозването ще се извършва от 25-те населени места – Беглеж, Бохот, Брестовец, Бръшляница, Буковлък, Въробица, Горталово, Гривица, Дисевица, Коиловци, Къртожабене, Къшин, Ласкар, Мечка, Николаево, Опанец, Пелишат, Плевен, Радишево, Ралево, Славяново, Тодорово, Тученица, Търнене, Ясен. Битовите отпадъци ще се извозват до Регионалната система за управление на отпадъци в региона Плевен, на регионално депо Плевен – с.Буковлък.
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци на територията на община Плевен, включително: - доставка и разполагане на необходимия брой и вид съдове за целите на дейностите по събиране на отпадъци; - събиране и извозване на битови отпадъци от територията на община Плевен до регионално депо, с.Буковлък, община Плевен. Сметосъбиране и сметоизвозване са дейности свързани с третиране на твърди битови отпадъци (ТБО), генерирани на територията на населените места на община Плевен. Сметосъбирането и сметоизвозването са дейности, чрез които се събират и извозват отпадъци до общинското депо до с. Буковлък, а именно: - Битови отпадъци;- Други отпадъци.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90511100, 90513000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на твърди отпадъци в населените места
Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сметосъбирането и сметоизвозването ще се извършва от 25-те населени места – Беглеж, Бохот, Брестовец, Бръшляница, Буковлък, Въробица, Горталово, Гривица, Дисевица, Коиловци, Къртожабене, Къшин, Ласкар, Мечка, Николаево, Опанец, Пелишат, Плевен, Радишево, Ралево, Славяново, Тодорово, Тученица, Търнене, Ясен. Битовите отпадъци ще се извозват до Регионалната система за управление на отпадъци в региона Плевен - Регионално депо Плевен до с.Буковлък. Броят на жителите по населени места, на жилищните сгради, домакинствата и дължината на улиците, както и разстоянията от населените места до депото за отпадъци до с.Буковлък са посочени в техническата спецификация към документацията за участие. Посочените данни са на база данни от последното преброяване на населението, като имат за цел да улеснят участниците при формирането на единичните цени за извозване на отпадъците до депото за твърди битови отпадъци, съобразено с отстоянията им от с. Буковлък. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 33 000 тона. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с достигането или завишението й. Количеството съдове за сметосъбиране и честотата на вдигането им, са подробно описани в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 100 000 (сто хиляди) лева.Гаранцията за участие може да се внесе в брой по сметката на Община Плевен, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на Община Плевен (в лева):"БЪЛГАРО - АМЕРИКАНСКА КРЕДИТНА БАНКА” АД-Плевен,IBAN: BG45 BGUS 91603304113901, BIC: BGUSBGSF. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя тя. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 след изтичане срока на валидност на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната банкова сметка на Община Плевен: „БЪЛГАРО - АМЕРИКАНСКА КРЕДИТНА БАНКА” АД- Плевен,IBAN: BG45 BGUS 91603304113901, BIC: BGUSBGSF. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима, в полза на Община Плевен и със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора.При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите предмет на поръчката се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Плевен план-сметка за всяка календарна година от действието на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящата документация, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е:1.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); б) подкуп по чл. 301-307 от НК ;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;1.2. обявен е в несъстоятелност;1.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;1.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;1.5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;1.6. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;1.7. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от Закона. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил обща стойност на ценовата си оферта по-висока от 15 000 000 (петнадесет милиона) лева без ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съдържание на „Документи за подбор”-Плик №1:1)Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Представяне на участника– попълва се Обр.№1, което включва: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП по Обр.№1а; - Декларация по чл.49 от ЗОП-Обр.№ 1б за това, че притежава регистрация, допускаща по закон изпълнението на услугите от предмета на поръчката с посочване на публичен регистър, в който се съдържа горепосочената информация или копие на валиден Регистрационен документ, издаден по реда на чл. 35 от ЗУО за дейности по събиране и транспортиране на смесени битови отпадъци или еквивалент. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Обр.№1 се попълва от обединението участник, а Обр.№1а се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.При участие на обединение, което не е юрид.лице, регистрационният документ, издаден по реда на ЗУО се представя за всяко физическо или юрид.лице, включено в обединението, което ще извършва съответната дейност, а не за всяко от лицата, включени в него.Съгласно чл.49 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. В случай на участие на чужд.лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация, издаден от компетентните органи съгласно националния му закон; 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Образец № 4; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- за целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише Декларация по Образец №5; 7) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие на документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка на Възложителя. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът по настоящата точка се представя от обединението като цяло; 8) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - попълва се Образец № 6. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образец №6 се представя от всеки участник в обединението; 9) Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари-попълва се Обр.№7. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юрид.лице, Обр.№7 се представя от всеки участник-юрид.лице в обединението;10)Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП-Образец №10. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т.10 се представят от обединението участник.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се поставят изисквания за финансовите и икономическите възможности на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се поставят минимални изисквания за финансовите и икономическите възможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът представя Декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата от съответния участник, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Образец № 8. Списъкът следва да е придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Под „услуга, сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира – услуга по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в урбанизирана/и територия/и. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на предмета на обществената поръчка, съгласно чл.51, ал.1, т.3 и т.9 от ЗОП – по Образец № 9. Участникът представя Декларация по посочения образец, в която описва модел, вид надстройка, технически характеристики, година на производство и стандарта на всяко транспортно средство, както и описва и специализираното оборудване с което разполага за изпълнение на поръчката. 3. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на услугата, сходна с предмета на поръчката. Под „услуга, сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира – услуга по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в урбанизирана/и територия/и. 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалинтен с обхват на услугата, сходна с предмета на поръчката. Под „услуга, сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира – услуга по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в урбанизирана/и територия/и. Сертификатите по т.3 и т.4 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 (една) услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, като изпълнението й следва да е свързано с дейности по събиране и извозване на минимум 100 000 тона количество отпадъци. Под „услуга, сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира – услуга по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в урбанизирана/и територия/и. 2) Участникът следва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, минимум: а) Специализирана техника и машини: - 8 бр. Специализирани автомобили с вместимост 16 м3 до 20 м3, с вариопреса или с роторпреса за обслужване на съдове контейнери 1100 литра/1,10 куб.м и 240 л. Автомобилите, трябва да имат минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. - 1 бр. Специализиран автомобил „контейнеровоз” за обслужване на 4 м3 контейнери тип „Бургаски”. Автомобила, трябва да има минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент; - 1 бр. специализиран камион за измиване и дезинфекция на съдовете за отпадъци – контейнери 1,1 м3 и 4 м3 и кофи 240 л.; б) Специализирано оборудване: - Контейнер тип “Бобър“ или еквивалент, с обем 1,1 м3 – не по-малко от 1825 броя, от полиетилен с висока плътност /HDPE/- за пластмасовите или от стоманена ламарина с дебелина минимум 1,5 мм с поцинковано покритие; - Кофи с обем 240 л. – 9901 броя, от полиетилен с висока плътност /HDPE/ ; - Контейнери тип „Бургаски” или еквивалент, с обем 4 м3 – 20 броя, от стоманена ламарина с дебелина минимум 3 мм. 3) Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава сертификат за съответствие със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и с обхват на услугата, сходна с предмета на поръчката. 4) Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда и да притежава сертификат за съответствие със стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен и с обхват на услугата, сходна с предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ОП-15 от 2016

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Плевен - пл.Възраждане №2, Заседателна зала на III етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Съгласно чл.58а, ал.2, обменът на информация с участниците в процедурата може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.Избраните средства за комуникация трябва да са общодостъпни и да са посочени в обявлението; 2.В офертата си участникът представя „Предложение за изпълнение на поръчката” - ПЛИК № 2: Попълва се Обр.№2-„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” и към него се прилага Работна програма, неразделна част от него и ако е приложимо Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП - по Обр.№ 2а; „Техническото предложение за изпълнение на поръчката на участника” следва да бъде изготвено по Обр.№2 - „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” от настоящата документация при съблюдаване на изискванията в Техническата спецификация, изискванията към офертата, условията за изпълнение на поръчката и методиката за оценка на офертите. Техническото предложение на участника следва да съдържа предложение относно „Срок за реакция” при нужда от подмяна на дефектирал съд за битови отпадъци, посочен в календарни дни. „Работната програма”, следва да бъде изготвена в пълно съответствие с Техническата спецификация и условията на процедурата и да бъде подписана от представляващия участника; 3.„Предлагана цена” - ПЛИК № 3: Попълва се образеца за предложение на цена „Ценова оферта“ - Образец № 3. Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец №3 - оригинал, като стойностите следва да са посочени без ДДС и да бъдат закръглени до втори знак след десетична запетая. Обща стойност на ценовата оферта не трябва да надвишава 15 000 000 (петнадесет милиона) лева без ДДС. Към Ценовата оферта, участникът следва да представи: - Анализи и калкулации на предложените единични цени, подписани от участника. Предложените единичните цени са формирани на база анализи и калкулации на използваната по отделните видове дейности техника и включват всички разходи по изпълнение на поръчката- разходи за труд, горива, материали и печалба. Участникът предлага Обща цена за изпълнение на услугата за срока на договора, която се получава от общата месечна стойност за услугата, умножена по срока на договора.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ