Версия за печат

00265-2016-0047

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Динко Динчев - ръководител сектор ОК-С, отдел ЕСР Марица-изток; Петко Петков - инж. инвест. контрол ЕА, отдел Инвестиции; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3060/; 0417 83305/3022/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел ЕСР Марица-изток; отдел Инвестиции; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, демонтаж и монтаж на силови разединители 110kV и на клемни шкафове в ОРУ 110kV”– реф.№24/2016г. - ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Условията на доставка на стоката са DDP складова база на Възложителя –/склад №1007 на отдел „Инвестиции” – с. Трояново, обл. Стара Загора/, съгласно Инкотермс 2010. Транспорта на доставените изделия от склад на Възложителя до местата за монтаж се извършва и е за сметка на Изпълнителя. Място за изпълнение на дейностите (демонтаж и монтаж) по предмета на процедурата: подстанции в рудник „Трояново-1”, с. Трояново, рудник „Трояново-север”, с. Ковачево и рудник "Трояново-3", с. Медникарово, обл. Стара Загора.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, демонтаж и монтаж на силови разединители 110kV и на клемни шкафове в ОРУ 110kV, съгласно технически спецификации и условия за изпълнение на възложителя в документацията за участие. Предмета на процедурата е разделен на две обособени позиции, както следва: Първа обособена позиция. Доставка, демонтаж и монтаж на силови разединители 110kV. Втора обособена позиция. Доставка, демонтаж и монтаж на клемни шкафове в ОРУ 110kV. Условия за изпълнение на поръчката: -Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя, като Възложителят ще осигури на площадките на монтаж автокран и автовишка, при предварителна заявка от Изпълнителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214200, 31214500

Описание:

Разединител
Електрически табла

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
237900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е: за първа обособена позиция – 1 500 лева или равностойността в евро; за втора обособена позиция – 700 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след цялостно изпълнение на дейностите (доставка, демонтаж и монтаж на изделията) за всяка една подстанция, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. Срокът на плащане по всяко цялостно изпълнение на дейностите (доставка, демонтаж и монтаж на изделията) за всяка една подстанция e 30 /тридесет/ календарни дни и започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същото изпълнение на дейностите. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки участник задължително извършва оглед на съществуващото положение. За извършения оглед се подписва двустранна декларация /между представители на Възложителя и участника/. Копие от декларацията се представя в офертата на участника /плик №1 - Документи за подбор/. Предвидени са по две дати за извършване на огледа за всяка обособена позиция: 13.04.216г. и 21.04.2016г. - за първа обособена позиция; 14.04.2016г. и 22.04.2016г. - за втора обособена позиция. Лице за контакт и отговорно за огледа от страна на Възложителя: г-н Динко Динчев – ръководител ОК-С, отдел "ЕСР Марица-изток", тел. за връзка: 0417/ 8 33 05-центр., вътр. 30 60; г-н Петко Петков – инж. инвест. контрол ЕА, отдел Инвестиции, тел. за връзка: 0417/ 8 33 05-центр., вътр. 30 22; За осъществяване на огледа участниците уведомяват посоченото лице за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочените дати за оглед.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 3. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващия обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участниците да имат признат опит. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са извършили доставка и монтаж на не по-малко от 5 /пет/ броя силови разединители 110 kV. /Доказва се със списък на поръчките с предмет доставка и монтаж на силови разединители 110 kV, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП/ - по образец на Възложителя/ - изискването се отнася за първа обособена позиция. 2. Участниците да имат признат опит. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са извършили доставка и монтаж на не по-малко от 3 /три/ броя клемни шкафове в ОРУ 110 kV. /Доказва се със списък на поръчките с предмет доставка и монтаж на клемни шкафове в ОРУ 110 kV, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП/ - по образец на Възложителя/ - изискването се отнася за втора обособена позиция. 3. Участникът да разполага с не по-малко от 2 /две/ лица с четвърта квалификационна група и 2 /две/ лице с пета квалификационна група по електробезопасност, в съответствие с чл.62 от Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ). /Доказва се с декларация - списък на техническите лица от участника - по образец на Възложителя/ - изискването се отнася за първа и втора обособена позиция. 4. Участниците да декларират производителя и страната на произход на предлаганите изделия - представя се декларация по образец на Възложителя - изискването се отнася за първа и втора обособена позиция. 5. Производителят на предлаганите изделия да е сертифициран по ISO 9001:2015 или еквивалент. /Доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/ - изискването се отнася за първа и втора обособена позиция. За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по БДС EN ISO 9001:2008. 6. В техническата оферта участниците да представят каталог/зи (извадка/и от каталог) на предлаганите изделия - изискването се отнася за първа и втора обособена позиция. Допуска се каталога/зите (извадката/ите от каталог) да бъде на хартиен или на електронен носител /CD/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 24/2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2016 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка, демонтаж и монтаж на силови разединители 110kV.
1) Кратко описание

Доставка, демонтаж и монтаж на силови разединители 110kV, съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя в документацията за участие. Условия за изпълнение на поръчката: -Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя, като Възложителят ще осигури на площадките на монтаж автокран и автовишка, при предварителна заявка от Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214200

Описание:

Разединител

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
159900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, демонтаж и монтаж на клемни шкафове в ОРУ 110kV.
1) Кратко описание

Доставка, демонтаж и монтаж на клемни шкафове в ОРУ 110kV, съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя в документацията за участие. Условия за изпълнение на поръчката: -Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя, като Възложителят ще осигури на площадките на монтаж автокран и автовишка, при предварителна заявка от Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214500

Описание:

Електрически табла

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
78000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12