00031-2016-0002
Технически редакции | ||
22.03.2016 15:14 ч. : | 22/03/2016 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.03.2016 15:14 ч. : | 22/03/2016 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Малко Търново: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Малко Търново, ул. Малкотърновска комуна №3, За: Красимира Георгиева, Диана Филчева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128
Място/места за контакт: Община Малко ТърновоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2014-09-23-12-48-48/2014-09-24-06-43-52/2014-09-23-12-52-01/542-22-03-2016-g.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Ремонт на тротоарна настилка на ул. „Изгрев“ гр. Малко Търново“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката,„Ремонт на тротоарна настилка на ул. „Изгрев“ гр. Малко Търново“, предвижда извършване на ремонт на тротоарната настилка на улица ”Изгрев“ в гр. Малко Търново. Строително-ремонтните работи обхващат двата тротоара на ул. “Изгрев“ в гр. Малко Търново. Площта на участъка за ремонт е 1120 кв. м. Ремонтът предвижда, направа на тротоарна настилка от плочи с размери 30/30/4см. Строително-ремонтните работи включват: -Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка; -Изкоп на неподходяща основа и оформяне на тротоарна площ; - Натоварване, извозване и изхвърляне на строителни отпадъци и земна маса; - Отводняване на терена; - Доставка, полагане и валиране на трошенокаменна основа. - Доставка и полагане на пясъчна подложка; - Доставка, полагане и фугиране на тротоарни плочи с размери 30/30/4см.
45233161
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-ремонтните работи обхващат двата тротоара на ул. “Изгрев“ в гр. Малко Търново. Площта на участъка за ремонт е 1120 кв. м. Ремонтът предвижда, направа на тротоарна настилка от плочи с размери 30/30/4см. Строително-ремонтните работи включват: -Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка- 660 м2; -Изкоп на неподходяща основа и оформяне на тротоарна площ - 360 м3; - Натоварване, извозване и изхвърляне на строителни отпадъци и земна маса - 500 м3; - Отводняване на терена - 1120 м2; - Доставка, полагане и валиране на трошенокаменна основа - 350 м3; - Доставка и полагане на пясъчна подложка - 200 м3; - Доставка, полагане и фугиране на тротоарни плочи с размери 30/30/4см - 1120м2. Прогнозната стойност е 47 500,00 (четиридесет и седем хиляди и петстотин ) лева без ДДС или 57 000,00 (петдесет и седем хиляди)лева с ДДС. Забележка: Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност на поръчката ще бъде отстранен от участие в процедурата.
НЕ
45
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие. Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата, тъй като стойността на обществената поръчка е по чл.14, ал.3 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без вкл. ДДС . Гаранцията се представят в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избрания изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато определеният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, и че е със срок на валидност – най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Малко Търново: „Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново IBAN: BG 10 UNCR 76303300000394, BIC: UNCR BGSF Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избрания участник да представи гаранция за изпълнение.
1.Финансирането ще се извършва от предоставените целеви субсидии за капиталови разходи за 2016г., регламентиран от Закона за ДБРБ за 2016г.. 2.Цени и начин на плащане. Авансово плащане: - в размер на 30 % /тридесет процента/ от стойността на договора дължима от Възложителя в срок до 15 календарни дни след подписване на настоящия договор и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Окончателно плащане: - в размер на 70 % /седемдесет процента/ от стойността на договора, дължима от Възложителя само и единствено за завършени, изпълнени, качествено и в срок, и установени с двустранно подписан акт образец 19, видове СРР, разходите за които са доказани от Изпълнителя въз основа на фактура, представена от последния. Възложителят се задължава да заплати стойността на фактурата само в случай, че тези работи са точно /като количество, качество и срок/ изпълнени, както и безпорно доказани. Окончателното плащане ще се извърши в срок до 25 календарни дни след подписване на акт образец 19 без забележки от страна на Възложителя и представяне на фактура от страна на Изпълнителя., Плащанията ще се извършват в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. При подписване на договора за обществена поръчка, изпълнителят трябва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: -който не е представил някой от необходимите документи или информация, посочени по чл. 56 от ЗОП; -за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, и 5 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител на офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в офертата си е поставил условия и изисквания, които не отговарят на обявените в документацията или е представил повече от една оферта, или е представил оферта с варианти, или е представил самостоятелна оферта, въпреки че в оферта на друг участник е посочен като подизпълнител и е попълнил Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако е представил Оферта, в която е посочил дадено лице за подизпълнител, но не е приложил неговата Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, а същевременно това лице е подало самостоятелна оферта и декларира, в хода на провеждането на процедурата, пред Възложителя, че не знае за посочването си като подизпълнител и не е съгласен да бъде такъв.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ №3, етаж 2.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение на Раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците,включ. за вписването им в професионални или търговски регистри. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (www.nap.bg; www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). 12.Декларация по чл.56, ал.1,т.12 за приемане на условията в проекта на договора /в оригинал/-(Образец №13); Документите по т.2, подточка 2.1. и 2.2. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Декларацията по т.11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т. 2, подточка 2.1. и 2.2. се представят в официален превод, а документа по т.11, който е на чужд език, се представят и в превод. •Плик № 2 “Предложение за изпълнение на поръчката”–съдържа: Техническо предложение (Образец № 14),представено в оригинал и Линеен календарен график за изпълнение на поръчката- (оригинал). Ако е приложимо се прилага Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП по (Образец № 15), относно това, коя част от офертата има кондефициален характер и изискване Възложителя да не я разкрива . •Плик № 3 с надпис “Предлагана цена” – съдържа следните документи: Ценовото предложение (Образец № 16), представено в оригинал. Попълнена количествено-стойностна сметка, представена в оригинал. Забележка: Единичните цени в КСС следва да се представят до втория знак след десетичната запетая. Анализни цени формиращи единичните цени от количествено-стойностната сметка. В конкретните анализни цени да се включват всички операции, необходими за извършване на сътветния вид работа. Обществената поръчка ще се проведе по предвидените в ЗОП опростени правила. Възложителят се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура,на основание чл.64,ал.3 от ЗОП.Срокът от датата на публикуване на обявлението до крайния срок за получаване на оферти е съкратен със 7дни,тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5дни,тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.Документацията за участие ще се публикува в профила на купувача в деня на публикуване на обявлението и решението в РОП. Документацията за участие е достъпна на следния интернет адрес:http://www.malkotarnovo.org/new/index.php/2014-09-23-12-48-48/2014-09-24-06-43-52/2014-09-23-12-52-01/542-22-03-2016-gНа същия интернет адрес,най-малко 2 работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти,комисията обявява дата,часа и мястото на отваряне на ценовите оферти .Възложителят ще публикува разясненията по документацията на интернет страницата,на която е публикувана документацията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ