Версия за печат

00530-2016-0012

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Елеонора Младжова-Йорданова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593311, E-mail: e.mladjova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2879.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддържане на лицензи АРИС”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Поддържане на лицензи АРИС” и включва: Осигуряване на поддръжка за общо 13 бр. лицензи притежавани от НАП, както следва: • ARIS Architect & Designer (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), версия 9.7 и следващи версии – 11 бр. лицензи; • ARIS Design Server for Oracle (за 1-25 потребителя), версия 9.7 и следващи версии – 1 бр. лиценз; • ARIS Publisher (за 100 потребителя), версия 9.7 и следващи версии – 1 бр. лиценз.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката е до 94 890.00 лева без ДДС или 113 868.00 лв. с ДДС. Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Поддържане на лицензи АРИС” и включва: 1. Осигуряване на поддръжка за общо 13 бр. лицензи притежавани от НАП, както следва: • ARIS Architect & Designer (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), версия 9.7 и следващи версии – 11 бр. лицензи; • ARIS Design Server for Oracle (за 1-25 потребителя), версия 9.7 и следващи версии – 1 бр. лиценз; • ARIS Publisher (за 100 потребителя), версия 9.7 и следващи версии – 1 бр. лиценз. 2. Поддръжката включва следните дейности: • Осигуряване на актуализации, факсове (поправки) и технически подобрения в срок не по-дълъг от 60 календарни дни след излизане на нова версия на лицензирания софтуер, включително предаване на знания и демонстрация за новостите в рамките на съществуващата функционалност на продуктите на всички потребители, посочени от Възложителя след инсталирането на нова версия; • Решаване на технически проблеми по инсталиране, преинсталиране и настройване на софтуера в срок не по-дълъг от 5 работни дни от получаване на писмено електронно съобщение от Възложителя; • Отстраняване на дефекти (бъгове/грешки) в софтуерните продукти в срок не по-дълъг от 5 работни дни от установяването им или писменото им съобщаване от страна на Възложителя; • Осигуряване на непрекъсваемост в работоспособността на софтуера във връзка с прилаганата в НАП методологията за експорт и импорт на данни от/в атрибутите на моделите на бизнес процеси (тип EPC) в работните процедури в MS Word формат, включително чрез оказване на съдействие за актуализиране, допълване и внедряване на обновената методология; • Помощ по телефон и по електронна поща за разрешаване на възникнали технически проблеми, свързани с безпроблемното функциониране на софтуера в срок не по-дълъг от 5 работни дни от получаване на писмено заявление от страна на Възложителя по електронна поща; • Информация за продукти, на които производителят прекратява обновлението и поддръжката им (desupport); • Достъп до клиентска онлайн система, включително възможност за подаване на заявки за техническа помощ чрез Интернет; • Предоставяне на други услуги, включени в обхвата на поддръжка съгласно политиката на производителя на софтуера.

Стойност, без да се включва ДДС
94890 BGN
Обхват: между0 и 94890 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 474,45 лв. /четиристотин седемдесет и четири лева и четиридесет и пет стотинки/, представляващ 0.5 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Поддържане на лицензи АРИС“. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата за гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по банкова сметка, посочена от изпълнителя, на осем равни тримесечни вноски, както следва: • Първата вноска се заплаща на основание издадена фактура и приемо-предавателен протокол за предоставена оторизация на Възложителя, за осигурена поддръжка през системата за поддръжка на производителя на софтуера, подписани от координатора по договора за Възложителя и координатора по договора от страна на Изпълнителя, в срок до 30 дни от изпълнението на посочените действия. • Всяка следваща вноска се заплаща на основание издадена фактура и отчет за извършена поддръжка на лицензите за съответния тримесечен период, подписани от координатора по договора за Възложителя и координатора по договора от страна на Изпълнителя, в срок до 30 дни от изпълнението на посочените действия. • Последната вноска се заплаща въз основа на издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора за възложителя, подписан между страните отчет за извършена поддръжка на лицензите за съответния тримесечен период и подписан между страните окончателен отчет, удостоверяващ цялостното изпълнение по договора, в срок до 30 дни от изпълнението на посочените действия.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Договорът е със срок на действие 24 месеца, считано от датата на предоставяне на оторизация за осигурена поддръжка през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 29.05.2016 г. Изпълнителят следва да е оторизиран от производителя на софтуера или негов представител да извършва поддръжка на софтуерни лицензи от платформата АРИС за територията на РБ. За доказване на това изискване към техническото си предложение за изпълнение участникът следва да представи писмо от производителя или да посочи информация от публичен уеб сайт на производителя, от който да е видно, че същият е оторизиран от производителя да извършва поддръжка на софтуерни лицензи от платформата АРИС за територията на РБ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо: 1.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е ФЛ, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се ел. адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в проценти от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите. 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/член на обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на участника от процедурата. 2. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв. 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 6. Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. 8. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.2. В случай, че уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в обед-ето посочва ЕИК по чл.23, ал.4 от ЗТР, (документ за рег-ция за ЧЛ), БУЛСТАТ и/или друга идентиф. инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която уч-кът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, 3, 4, 5 и 6 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. Документите посочени в раздел ІІІ.2.3 се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя мин. изисквания. При участници обединения, съгл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

НЕ

Изисквано минимално/ни ниво/а:

НЕ

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на поставеното от възложителя изискване, към офертата следва да бъдат приложени следните документи: Списък на услугите с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, който съдържа: - кратко описание на обхвата и обема на извършените дейности; - стойност без ДДС; - срокът - начална и крайна дата на изпълнение на услугата; - получател по услугата; - качество на участника при изпълнението – главен изпълнител, участник в обединение, подизпълнител; - приложено доказателство за извършена услуга – изх. номер и дата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. За доказване на минималното изискване участникът следва да представи: Подписан от участника (представляващото го лице) списък на специалистите, които ще участват в изпълнението на поръчката, който съдържа: - Три имена; - Образование (диплома № ..., дата на издаване и издател); - Квалификация (описание на притежавани сертификати за придобита допълнителна квалификация или еквивалентни документи, свързани с работа със софтуерните продукти от платформата ARIS (без оглед на версията) - диплома № ....., сертификат №...., дата на издаване и издател); - Професионален опит в години. В списъка за всеки един специалист се посочват образованието, квалификацията и професионалния опит, придобити специфични знания в съответната област (например успешно завършен курс) и др.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т. 1. Участникът следва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка (поддържане на лицензи АРИС). Минимално изискване по т. 2. Участникът следва да осигури на разположение най-малко двама квалифицирани специалисти с умения за администриране на софтуера и много добри познания за функционалността на продуктите от платформата АРИС, които ще бъдат ангажирани с осъществяване на дейностите, включени в предмета на поръчката. Всеки от специалистите следва да притежава: - висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“ (или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина) в някоя от следните (или сходни) области, съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2008), утвърдена със заповед РД-07-239 от 11.10.2007 г. на председателя на Националния статистически институт, обнародвана в ДВ бр. 91/09.11.2007 г.: „Природни науки, математика и информатика“, детайлна област „Математика“, „Компютърни науки“ или „Приложна информатика“; - минимум 3 години професионален опит в поддръжка на лицензи; - сертификат (или еквивалентен) за придобита квалификация за работа със софтуерните продукти от платформата ARIS (без оглед на версията).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 032 - 051751 от 16.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.04.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.23 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.23 лв./един лев и двадесет и три стотинки/ с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.04.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.04.2016 г.  Час: 15:00
Място

ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ