Версия за печат

00830-2016-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” ЕАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245; 08 85202304, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хирургични консумативи.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека на „Първа САГБАЛ Света София” ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на хирургични консумативи (хирургични конци, игли и хирургични консумативи) за нуждите на “Първа САГБАЛ Света София” ЕАД.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141120, 33141126, 33141127, 33141128

Описание:

Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани
Стерилни конци
Резорбируеми кръвоспиращи средства
Игли за хирургически шевове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

57 вида хирургични конци, игли и хирургични консумативи, обозначени по номенклатури със собствен пореден номер и подробно описание на изискваните минимални технически характеристики, единична мярка и съответното за нея количество, като оферти могат да се подават за всяка отделна номенклатура.

Прогнозна стойност без ДДС
230000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Крайният срок на договора за доставка по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност. Възложителят има право при необходимост, с оглед фактическите потребности на оперативната дейност, да променя едностранно прогнозните (планираните) количества по отделните номенклатури от спецификацията в рамките на договорената стойност.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на 1000 (хиляда) лева, със срок на валидност съгласно документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София " ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка в “Общинска банка” АД – клон „Люлин " IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF или внесена в брой в касата на дружеството. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие в процедурата по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на доставките се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, отложено плащане със срок до 60 календарни дни след представяне на необходимите документи за извършване на плащането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. 2.Заявление за участие в процедурата 3.Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес за кореспонденция, включително електронен адрес, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя идентифицираща информация, подробно описана в документацията за участие. 4.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 5.Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция. 6.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 7.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 9.Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 10.Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 11.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация. 12.Техническо предложение с приложени документи, съгласно изискванията на документацията за участие. 13.Ценово предложение с приложена ценова оферта. Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ще бъдат отстранени от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура процедура или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности. 2. Заверено копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на Закона за медицинските изделия на името на участника; 3. Заверено копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, с предметен обхват проектиране, разработване и производство на медицински изделия, издаден на името на производителя,издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; 4.Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия на медицински изделия, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ и да е изпълнил минимум три доставки по предмета на поръчката. 2. Участникът да има право да извършва търговия на едро с медицински изделия. 3. Производителят да има въведена система за управление с област на приложение за проектиране, разработване и производство на медицински изделия съгласно изискванията на стандарт ISO 13485:2003 или еквивалент. 4. Участникът да има въведена система за управление с област на приложение за търговия на медицински изделия съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана единична цена ; тежест: 70
Показател: качество и надеждност ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 706310 от 08.01.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя. Цената на документацията е без включен ДДС. Документацията се заплаща в случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

рапортната зала на четвъртия етаж в сградата на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявлението е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост в профила на купувача на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя в профила на купувача, най - късно два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ