Версия за печат

00830-2016-0003

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София ЕАД, ул. Михалаки Ташев № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно техническо обслужване на медицинска апаратура и стопанско оборудване.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: сградата на болницата гр. София, ул. "Михалаки Ташев" № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извънгаранционно техническо обслужване на медицинска апаратура и стопанско оборудване, съгласно техническите спецификации. Техническото обслужване се извършва на абонамент и на повикване при съответните условия на документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000, 50410000, 50421200, 50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Услуги по ремонт и поддържане на апарати с Х (рентгенови) лъчи
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата и видът на апаратурата и съоръженията и видовете дейности по предмета на поръчката са конкретизирани в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
89500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на общо 500 (петстотин) лева, разпределена по обособени позиции, както следва: За обособена позиция № 1 – 120 (сто и двадесет) лева, за обособена позиция № 2 – 300 (триста) лева, за обособена позиция № 3 - 50 (петдесет) лева, за обособена позиция № 4 - 30 (тридесет) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) върху общата годишна стойност без ДДС за абонаментно техническо обслужване и 3 % (три процента) върху стойността за 10 (десет) часа труд за всеки вид апарат или съоръжение за извънабонаментно техническо обслужване. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София" ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка на възложителя в “Общинска банка” АД – клон „Люлин” IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на услугите се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, в срок до 30-то число на следващия месец и след представяне на необходимите документи за извършване на плащането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес за кореспонденция, включително електронен адрес, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя и следната идентифицираща информация включително за съответствие със законодателството на държавата, в която е установен: Регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец представя копие от документа за регистрация, удостоверение за актуално състояние или декларация с посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод на български език. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено копие от документ за самоличност, а за физически лица -чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод на български език. 2. Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 4. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция. 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 6. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 8. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация. 11.Разрешителни, лицензии и други документи от държавни органи или производителя на апаратурата, изискуеми съгласно действащото законодателство с оглед спецификата на медицинската апаратура включително от НЦРРЗ или АЯР - за техническо обслужване на апарати с източници на йонизиращи лъчения и от Държавна агенция метрологичен и технически надзор - за работа със съоръжения с повишена опасност 12. Декларация от участник, който ще обслужва апаратура с измерителни функции за последваща метрологична проверка след ремонт за спазване на изискванията на чл. 43, ал. 2 от Закона за измерванията и чл. 841, ал. 2 от Наредбата за средства за измерване, които подлежат на метрологичен контрол - по приложения образец;13.Техническо предложение; 14. Ценово предложение с приложението към него; Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл. 69 от ЗОП ще бъдат отстранени от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания
Минимални изисквания: Няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация с описание на услугите по предмета на поръчката, изпълнени през предходните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойности, период на изпълнение и получатели, придружен с доказателства за минимум 2 изпълнени услуги по предмета на поръчката, издадени от лечебни заведения за болнична помощ. 2.Списък на специалистите, отговарящи за извършване на услугата, придружен със заверени от участника копия на дипломи за завършена образователна степен и специалност и поименен сертификат или удостоверение за преминат курс на обучение за сервиз и поддръжка на съответната медицинска апаратура/съоръжение вкл. от фирмата - производител, ако има такива.
Минимални изисквания: 1.Участниците да имат опит по предмета на поръчката с лечебни заведения за болнична помощ - за медицинската апаратура. 2.Участниците в процедурата да разполагат със собствен специфичен персонал за изпълнение на услугата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 706310 от 08.01.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

конферентната зала на четвърти етаж в сградата на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъдат оповестени на интернет страницата на възложителя в профиила на купувача, най - късно два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Абонаментно техническо обслужване на медицинска апаратура
1) Кратко описание

Извънгаранционно техническо обслужване за абонаментни услуги, включително профилактика и ремонт на медицинска апаратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - Приложение № 1а

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извънабонаментно техническо обслужване (на повикване) на медицинска апаратура
1) Кратко описание

Извънгаранционно техническо обслужване за извънабонаментни услуги на повикване, включително профилактика и ремонт на медицинска апаратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - Приложение № 1б

Прогнозна стойност, без ДДС
53500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция бонаментно техническо обслужване на стопанско оборудване
1) Кратко описание

Извънгаранционно техническо обслужване за абонаментни услуги, включително профилактика и ремонт на стопанско оборудване (съоржения).

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - Приложение № 1в

Прогнозна стойност, без ДДС
7500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извънабонаментно техническо обслужване (на повикване) на стопанско оборудване
1) Кратко описание

Извънгаранционно техническо обслужване за извънабонаментни услуги на повикване, включително профилактика и ремонт на стопанско оборудване (съоржения).

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - Приложение № 1г

Прогнозна стойност, без ДДС
3500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение