Версия за печат

00265-2016-0034

BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Митко Донев -ръководител отдел Производствено - технологичен; Въпроси по процедурата: Виолета Куртева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/4405/;0417 83305/3028/, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Производствено - технологичен, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изкопаване, транспорт и насипване с автосамосвали на 1 500 000 куб.м.откривка от І-во насипищно стъпало на вътрешното насипище на рудник „Трояново-1”, за нуждите на рудник „Трояново-север“ – реф. № 012/2016 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: І-во насипищно стъпало на вътрешното насипище на рудник „Трояново-1”, с. Трояново
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изкопаване, транспорт и насипване с автосамосвали на 1 500 000 куб.м.откривка от І-во насипищно стъпало на вътрешното насипище на рудник „Трояново-1”, за нуждите на рудник „Трояново-север“ през 2016, 2017, 2018 година . Предметът на поръчката включва две обособени позиции. Поръчката включва следните дейности: - Направа на временен чакълиран път по маршрута, показан на приложената ситуация, средно по един километър и половина за всяка обособена позиция. -Изкопаване и товарене с еднокофови багери и/или челни товарачи на земни маси от всяка обособена позиция (участък) с общ обем (за двете позиции) 1 500 000 куб.м. на указаните на ситуациите места. По време на изпълнение на Договора, в зависимост от фактическите технологични възможности и нужди, по предложение на Възложителя, мястото за изкопаване и мястото за насипване могат да бъдат посочените на ситуациите места и могат да бъдат променяни в рамките на договореното средно транспортно разстояние. - Транспортиране с автосамосвали на обемите от всяка обособена позиция (участък) с общ обем 1 500 000 куб.м. на разстояние от 3,5 км до 4,5 км, средно 4 км от забоя на багерите до булдозерните насипища на указаните на приложените ситуации места. - Устройване на булдозерно насипище за насипване на земните маси от всяка обособена позиция (участък) с общ обем 1 500 000 куб.м. и насипване и разстилане на слоеве с височина 3 метра. - Оросяване за обезпрашаване и поддържане на временен път по указаните маршрути. - Почистване кошовете на самосвалите. - Устройване на временна база, охрана на базата и др. спомагателни дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112200, 45233140

Описание:

Работи по отстраняване на пласт от почвата
Пътни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият обем е 1 500 000 куб.м., а обема за всяка обособена позиция (участък) е 750 000 куб.м.

Прогнозна стойност без ДДС
4650000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За всяка една от обособените позиции гаранцията за участие е 20 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му, изчислена към датата на решението за определяне на изпълнител. Представя се преди подписване на договора. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Условия на плащане: Разплащането се извършва по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени работи през съответния календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя за ежемесечно изпълнените работи по графика, след съставяне на Протокол за установяване, завършване и изплащане на натурални видове СМР, изготвен въз основа на маркшайдерски замер, извършен от представители на Възложителя в присъствието на представители на Изпълнителя. При ежемесечните плащания за база се взема цената на “Лукойл - България” ООД, база „Лукойл - Нефтохим” на дизелово гориво със съдържание на биодизел минимум 6 процента обемни в лв./1000 л. без ДДС в последния работен ден на отчетния период. В случай, че с нормативен акт бъде променено съдържанието на задължителната биокомпонента в дизеловото гориво, цените да бъдат формирани по законоустановената цена на горивото. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на протокол за приемане на изпълнения обем работа за една година. Окончателното плащане се извършва само ако Изпълнителят е изпълнил минималното годишно количество от 375 000 куб.м. в) Възложителят ще извърши окончателно плащане - 10%, съгласно буква «б», дължимо за първата година, дори ако изпълнението на минималното годишно количество от 375 000 куб.м. настъпи по-късно. Възложителят ще извърши окончателно плащане - 10%, съгласно буква «б», дължимо за втората година, само ако изпълнението на минималното годишно количество от 375 000 куб.м.(±4% съгласно т.5.10 от договора) е в срока на действие на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще организира оглед на обектите (участъците). Дата на огледа:22.03.2016 г. или друга дата и час, съгласувани с лицата, които ще отговарят за огледа. Отговорните лица за огледа са: - инж. Дичо Нончев – главен инж. минен, отдел „ПТО”, GSM:0885341904 - инж.Илия Карагяуров – ръководител отдел „Маркшайдерски”, GSM: 0887401480 Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на „Мини Марица – изток” ЕАД, В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорните лица. За извършеният оглед, участниците представя в заявлението си декларация, че са извършили огледа на обекта. За всяка обособена позиция се представя отделна декларация за оглед.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител, при подписване на договора, ще бъде вписан Централния професионален регистър на строителя за обекти ІV група, ІI – ра категория, съгласно чл.137, ал.1, т.2, буква ”к” от ЗУТ, (чл. 5, ал.6, т.4.2.4. от ПРВВЦПРС). Ако участника е обединение, което не е самостоятелно лице, то е достатъчно едно от лицата в обединението да представи заверено от него копие на удостоверението или да декларира регистрация в съответствие с чл. 3, ал 3 от Закона за камарата на строителите. Участници, които са чуждестранни лица трябва да докажат правото си в съответствие с чл. 3, ал. 2 от ЗКС. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът едновременно да е изкопал, транспортирал и насипал не по-малко от 750 000 куб.м. земни маси (за земни маси възложителят приема всички видове почви и полезни изкопаеми), независимо дали участва за една или двете обособени позиции. Доказва се със списък на строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с някое от доказателствата по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - по образец на възложителя. Представените доказателства задължително да посочват обема на едновремено изкопаните, транспортирани и насипани земни маси. 2. За изпълнение на всяка обособена позиция (участък), за която участва, участникът трябва да разполага със следната минимална налична механизация: 4 бр.еднокофови багера, 2 бр. булдозера, 15 камиона (самосвал); 1 бр. грейдер и 1 бр. водоноска. Машините да са технически изправни и пригодени за работа в условията на вътрешно насипище. Доказва се по реда на чл.51, ал.9 от ЗОП, с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника, за изпълнение на всяка обособена позиция (участък) (по образец на възложителя).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№012/2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.04.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка от І-ви участък от I-во насипищно стъпало на вътрешно насипище на рудник "Трояново-1".
1) Кратко описание

Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка от І-ви участък от I-во насипищно стъпало на вътрешно насипище на рудник "Трояново-1".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45112200

Описание:

Пътни работи
Работи по отстраняване на пласт от почвата

3) Количество или обем

750 000 м3 откривка

Прогнозна стойност, без ДДС
2325000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка отIІ-ри участък от I-во насипищно стъпало на вътрешно насипище на рудник "Трояново-1".
1) Кратко описание

Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка отIІ-ри участък от I-во насипищно стъпало на вътрешно насипище на рудник "Трояново-1".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45112200

Описание:

Пътни работи
Работи по отстраняване на пласт от почвата

3) Количество или обем

750 000 м3 откривка

Прогнозна стойност, без ДДС
2325000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24