00325-2016-0005
Технически редакции | ||
19.02.2016 11:19 ч. : | 19/02/2016 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.02.2016 11:19 ч. : | 19/02/2016 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. ; г-н Тенчо Василев, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.unihosp.prozop.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.unihosp.prozop.com.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160211vhtr3646914.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на медицински изделия за лечение на болни с терминална бъбречна недостатъчност на хемодиализа в УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив”
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на медицински изделия за лечение на болни с терминална бъбречна недостатъчност на хемодиализа в УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив”
33140000
Описание:
ДА
НЕ
6 броя самостоятелно обособени позиции съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
НЕ
НЕ
24
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 10 (десет) лева, за всяка обособена позиция, която Възложителя може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % без ДДС от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА, Република България IBAN: BG72 CECB 97901051297400 BIC: CECBBGSF
Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на вяка отделна доставка, представлява крайна доставна цена на стоките, с ДДС и всички разходи до краен получател – склад на УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. «Пещерско шосе» №66. Начин на плащане: Плащането се извършва при условията на отложено плащане, по банков път не по-рано от 60 дни след датата доставката въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.
1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2 декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №6; 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Валидно разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника от ИАЛ - във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл.51 от ЗОП. 7. Деклараци по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения Приложение №10; 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП Приложение №9; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител както и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива) Приложение №7; 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор Приложение №8; 11. Списък на всички документи и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
не се предвиждат.
не се предвиждат.
Списък за доставки на стоките, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата от участника, включително стойностите, датите и получателите, ведно с: Удостоверения (референции) за добро изпълнение, произхождащи от възложители по договорите които съдържат вида и обема на доставката на стоките, удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт – в оригинал или нотариално заверена форма, минимум 2 удостоверения (референции), или Други доказалтества по чл. 51, ал.4 от ЗОП - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките – за минимум 2 броя договори, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката.
Участниците трябва за последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на медицинските изделия, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката се разбират договори за доставка медицински изделия и/или медицински консумативи за нуждите на лечебни заведения. Тези 2 (два) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от профила на купувача на Възложителя на интернет страницата на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66 с адрес: www.unihosp.prozop.com По искане на лицето документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като лицето следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
административна сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
19.02.2016 г.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.
33140000
Описание:
Съгласно Приложение №4 от документацията за участие.